![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En vooral voor wie? Het Vlaams Belang ![]() Sturen Voorpost en het NSV nu al hun kornuiten eropuit om vermomd zogenaamde 'etnisch getinte' criminele feiten te begaan??????? En dat dan nog eens verspreid door (uiterst)linkse media �* la De Morgen, VRT en Humo???? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het is normaal als je vreemde "negativiteiten" sneller kan opmerken dan je eigen padopriesters, seriemoordenaars, verschillende financiële fraudeurs enz. enz. enz... Maar het is nog beter en slimmer, wanneer je capabel bent om alle twee op te merken. Voor een niet-criminele vreemdeling is het probleem omtrent criminaliteit nog erger dan voor jou. Ik geloof dat de MEESTE niet criminele vreemdelingen capabel zijn om met eigen stilo deportatie van een criminele vreemdeling te ondertekenen. -------- Lees ook: http://forum.politics.be/showthread.php?t=146426 Laatst gewijzigd door QuasiX : 30 november 2010 om 00:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb de indruk dat veel van die zogenaamd 'progressieven' er een even ongenuanceerde gedachtengang aan over houden als de éérste de beste kaalgeschoren neonazi!!!En dan durf je niet eens te vertellen welke "zogenaamd 'progressieven'" je bedoelt. En waarop jij je indruk baseert. Je schrijft me opvattingen toe Nu, de zogenaamd progressieven zijn zij die zich zo noemen maar eigenlijk uit een zéér oud marxistisch vaatje tappen zoals u ook blijkbaar doet : de vrouw, de vreemdeling en wie weet wie nog allemaal wordt systematisch onderdrukt door de boze blanke (op vrouwen geilende) man!!!!!Maar je kan niet vertellen waarop dit gebaseerd is. Indien jij werkelijk over de inhoud wenst te discussiëren, lees de openingspost, en schrijf iets inhoudelijks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Staatssecretaris
|
![]() "Kristalnacht": GEEN COMMENTAAR . GEEN ANTWOORD . GEEN DISCUSSIE
Citaat: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat onze eigen criminelen betreft : daar hebben wij gevangenissen voor die momenteel overbevolkt zijn door 'exotische fauna'... Wat criminele import betreft : RAUS!!!!!!!!!!! Wohin? I don't care ![]() By the way : padopriesters, zijn dat priesters die halucinogene funghi tot zich nemen i.p.v. het lichaam van Christus?????? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() En daarom al die vreemde criminelen er nog bijnemen ook???? Ik zie uw argument niet echt? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | ||||||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Want als je hieronder leest ga je opmerken dat men soms zelf niet begrijpt wat hij wil. Men zegt "B", ik zeg "OK, B", dat zegt hij "neen, C", dan zeg ik "OK, C", dan hoor ik, "neen B"... Vanaf heden gebruik ik vaker "OK". Want het is veel gemakkelijker zo. Bel misschien naar Bart De Wever of Elio Di Rupo en vraag dat ze iedereen terugsturen, vergeet niet te zeggen "morgen vroeg, mijnheer De Wever, mijnheer Di Rupo, aub!"... En veel succes. Misschien lukt het jou!? Probeer maar eens. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 30 november 2010 om 18:11. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Misschien wat overdreven, maar ben ik nu duidelijk? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je terloops ook "vreemde" definiëren. Laatst gewijzigd door artisjok : 30 november 2010 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Zulke taal beperk ik tot mijn intieme kring ver weg van de 'oortjes' van 'het centrum voor gelijke bla bla bla' en andere geheime politiediensten in pure DDR-stijl Definitie 'vreemde' : iedereen die niet duidelijk Europese roots kan aantonen is een vreemde. Uitzonderingen : bv de familienaam Rosenbaum is duidelijk Joods maar reeds generaties een deel van onze Europese cultuur....dit in tegenstelling tot de meeste arabische families bijvoorbeeld. Ik hoop dat je nu weer niet gaat zitten vitten over hoeveel generaties???? Wie komt in aanmerking en wie niet? geheime politiedienst : een definitie graag? Wat is een Europeaan? Hoe trek ik een blikje bier open? en andere onnozeliteiten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Als je mij vraagt, dan neen, je bent onduidelijk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Bestrijd je tegen komkommersdieven? Ik bestrijd ook... 1 verschil... jij zal tegen vreemdelingen bestrijden ik tegen komkommersdieven ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik zie niet in dat dit een uitspraak zou kunnen uitlokken die een onmiddelijk ban kan opleveren. Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 doden waren geen daklozen..1 maal drankmisbruik en 1 voortvluchtige met nood aan dringende medische bijstand.. |
|
![]() |
![]() |