Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 29 november 2010, 23:47   #181
Mare Nostrum
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
In de media zijn er soms FEITEN idd, maar vaak ook propaganda's. Je moet het verschil kunnen zien. Als je dat niet kan, is het dan misschien beter gewoon je leven te leven en ervan te genieten. De media kan soms heel irritant zijn en het omgekeerde ook natuurlijk.
Kan u mij uitleggen hoe moordende homejackings (In Wemmel geloof ik), brandstichtende of kinderen gijzelende uitgeprocedeerden, islamitische complotten voor aanslagen in België, raaskallende baardmansen �* la Sharia4Belgium, bouwaanvragen voor nog grotere moskeën in godsnaam een vorm van propaganda zijn?

En vooral voor wie? Het Vlaams Belang?

Sturen Voorpost en het NSV nu al hun kornuiten eropuit om vermomd zogenaamde 'etnisch getinte' criminele feiten te begaan???????
En dat dan nog eens verspreid door (uiterst)linkse media �* la De Morgen, VRT en Humo????
Mare Nostrum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 00:01   #182
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mare Nostrum Bekijk bericht
Kan u mij uitleggen hoe moordende homejackings (In Wemmel geloof ik), brandstichtende of kinderen gijzelende uitgeprocedeerden, islamitische complotten voor aanslagen in België, raaskallende baardmansen �* la Sharia4Belgium, bouwaanvragen voor nog grotere moskeën in godsnaam een vorm van propaganda zijn?
Het begint weer.
Het is normaal als je vreemde "negativiteiten" sneller kan opmerken dan je eigen padopriesters, seriemoordenaars, verschillende financiële fraudeurs enz. enz. enz...
Maar het is nog beter en slimmer, wanneer je capabel bent om alle twee op te merken.
Voor een niet-criminele vreemdeling is het probleem omtrent criminaliteit nog erger dan voor jou. Ik geloof dat de MEESTE niet criminele vreemdelingen capabel zijn om met eigen stilo deportatie van een criminele vreemdeling te ondertekenen.

--------
Lees ook: http://forum.politics.be/showthread.php?t=146426

Laatst gewijzigd door QuasiX : 30 november 2010 om 00:05.
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 00:09   #183
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het begint weer.
Het is normaal als je vreemde "negativiteiten" sneller kan opmerken dan je eigen padopriesters, seriemoordenaars, verschillende financiële fraudeurs enz. enz. enz...
Maar het is nog beter en slimmer, wanneer je capabel bent om alle twee op te merken.
Voor een niet-criminele vreemdeling is het probleem omtrent criminaliteit nog erger dan voor jou. Ik geloof dat de MEESTE niet criminele vreemdelingen capabel zijn om met eigen stilo deportatie van een criminele vreemdeling te ondertekenen.

--------
Ik denk dat de pedopriesters heel goed opgemerkt zijn en financiele frauders, lernot en hauspie.
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 05:52   #184
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat heeft het nu voor zin om u verder uitleg te verschaffen over de indrukken die ik van jou of eventuele anderen zou kunnen hebben? Gaan we daar één stap verder mee staan? Gaan we daarmee de problemen oplossen?

OK, ik geef toe : ik kan me best vergissen wat jouw persoon aangaat en eigenlijk doet dat zelfs niet ter zake....ik dacht dat de bedoeling was om het over inhoud te hebben.
Als jij dacht dat het de bedoeling was om het over inhoud te hebben; waarom kwam je dan af met je indrukken zoals :
Ik heb de indruk dat veel van die zogenaamd 'progressieven' er een even ongenuanceerde gedachtengang aan over houden als de éérste de beste kaalgeschoren neonazi!!!
En dan durf je niet eens te vertellen welke "zogenaamd 'progressieven'" je bedoelt. En waarop jij je indruk baseert.

Je schrijft me opvattingen toe
Nu, de zogenaamd progressieven zijn zij die zich zo noemen maar eigenlijk uit een zéér oud marxistisch vaatje tappen zoals u ook blijkbaar doet : de vrouw, de vreemdeling en wie weet wie nog allemaal wordt systematisch onderdrukt door de boze blanke (op vrouwen geilende) man!!!!!

Ook uw nogal wereldvreemde opvattingen omtrent de mulituctuur doen mij sterk vermoeden dat u graag al eens op een betoginkje op een trommel statt te roffelen met of zonder rastakapsel. PAS OP ik kan mij nog steeds vergissen maar dat is de indruk die ik van u en soortgenoten krijg
Maar je kan niet vertellen waarop dit gebaseerd is.

Indien jij werkelijk over de inhoud wenst te discussiëren, lees de openingspost, en schrijf iets inhoudelijks.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 09:58   #185
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

"Kristalnacht": GEEN COMMENTAAR . GEEN ANTWOORD . GEEN DISCUSSIE

Citaat:
Citaat:
...asielzoekers met de kerst op straat. Ik kan hier aan toe voegen ,wat komen deze mensen hier doen in Belgie?dat deze in hun land van herkomst blijven zo moeten ze ook niet op de straat slapen,en wij betalen genoeg belastingen voor deze inwijkelingen wat zuur geld is,en dan nog maar eens goed in ons gezicht lachen met de woorden 'u werken voor ons hotel te betal',hopelijk wordt het een strenge lange winter!!!!!daar op de straat.
Twee daklozen dood aangetroffen op straat in Brussel
Oud 30 november 2010, 17:14   #186
Mare Nostrum
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Als jij dacht dat het de bedoeling was om het over inhoud te hebben; waarom kwam je dan af met je indrukken zoals :
Ik heb de indruk dat veel van die zogenaamd 'progressieven' er een even ongenuanceerde gedachtengang aan over houden als de éérste de beste kaalgeschoren neonazi!!!
En dan durf je niet eens te vertellen welke "zogenaamd 'progressieven'" je bedoelt. En waarop jij je indruk baseert.

Mens ga afwassen...of zoals Alex Agnew erg mooi zei : "Moede gij nergens geen brug gaan bewaken...trol?"

IK heb het wel gehad met uw gezever....doe iets nuttig en neem één van die zaielzoekers in huis.....

Je schrijft me opvattingen toe
Nu, de zogenaamd progressieven zijn zij die zich zo noemen maar eigenlijk uit een zéér oud marxistisch vaatje tappen zoals u ook blijkbaar doet : de vrouw, de vreemdeling en wie weet wie nog allemaal wordt systematisch onderdrukt door de boze blanke (op vrouwen geilende) man!!!!!

Ook uw nogal wereldvreemde opvattingen omtrent de mulituctuur doen mij sterk vermoeden dat u graag al eens op een betoginkje op een trommel statt te roffelen met of zonder rastakapsel. PAS OP ik kan mij nog steeds vergissen maar dat is de indruk die ik van u en soortgenoten krijg
Maar je kan niet vertellen waarop dit gebaseerd is.

Indien jij werkelijk over de inhoud wenst te discussiëren, lees de openingspost, en schrijf iets inhoudelijks.
Oud 30 november 2010, 17:19   #187
Mare Nostrum
Banneling

Standaard

Citaat:
Het begint weer.

--------

Wat onze eigen criminelen betreft : daar hebben wij gevangenissen voor die momenteel overbevolkt zijn door 'exotische fauna'...

Wat criminele import betreft : RAUS!!!!!!!!!!! Wohin? I don't care

By the way : padopriesters, zijn dat priesters die halucinogene funghi tot zich nemen i.p.v. het lichaam van Christus??????
Oud 30 november 2010, 17:31   #188
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Wat onze eigen criminelen betreft : daar hebben wij gevangenissen voor die momenteel overbevolkt zijn door 'exotische fauna'...
Citaat:
... Vlamingen? Wat? Neen! Wij zijn het beste volk op de aarde. Wij zijn eigenlijk God"den"; zuiver bloed. Het kan niet. Zwart werken? Joint rokken? Van het O.C.M.W./dop profiteren? Op de gehandicapte stoel zitten om van de sociale voordelen voor de gehandicapten te genieten terwijl we kunnen lopen? Neen! Mensen vermoorden? Verkrachten? Vluchtmisdrijf? Neen, dat doen wij niet. Wij drinken nooit aan het stuur, neen! Wij zitten nooit onder invloed van drugs aan het stuur. Wij verkopen geen drugs. GSM, terwijl we aan het stuur zitten? Neen! Dat kan niet! Seriemoordenaars? Dat bestaat bij ons niet. Wat zegt die gast allemaal zeg, huh. Belastingenfraude? Neen-neen. BTW-carousel? Maar vent toch! Wildplassen? Dat is niks. Wij waren toen kinderen, maar nu doen wij niet meer. Ah! Bedreigen? Slagen en verwondingen aanbrengen? NEEN NEEN... Dat is helemaal zo niet, hoor. Ik wil niks meer van horen. Niks!

Blijf maar liegen tegen uzelf. Toch jammer. Maar gelukkig zijn er nog wel goeie mensen hoor. Gelukkig nog! Blij dat ik kans krijg om u uzelf te laten zien. Ik zie elk volk graag. Ik zal jammer vinden als er 1 volk kapot gaat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Er zitten ongeveer 600 witte Vlamingen veroordeeld in de gevangenis. Uit een populatie van 5,5 miljoen.

a) Braafste volk van de wereld

of

b) Grotesk dysfunctionerende magistratuur, hypocriete & naieve politici, en een ongeinteresseerd opsporingsapparaat.
Oud 30 november 2010, 17:47   #189
Mare Nostrum
Banneling

Standaard

En daarom al die vreemde criminelen er nog bijnemen ook????

Ik zie uw argument niet echt?
Oud 30 november 2010, 17:50   #190
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

Maar wie zegt vreemde criminelen bijnemen? Ik? Wat wil je?
Oud 30 november 2010, 18:06   #191
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

Of weet je ook niet wat je precies wil?
Want als je hieronder leest ga je opmerken dat men soms zelf niet begrijpt wat hij wil. Men zegt "B", ik zeg "OK, B", dat zegt hij "neen, C", dan zeg ik "OK, C", dan hoor ik, "neen B"... Vanaf heden gebruik ik vaker "OK". Want het is veel gemakkelijker zo. Bel misschien naar Bart De Wever of Elio Di Rupo en vraag dat ze iedereen terugsturen, vergeet niet te zeggen "morgen vroeg, mijnheer De Wever, mijnheer Di Rupo, aub!"... En veel succes. Misschien lukt het jou!? Probeer maar eens.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Libanese asielzoekers gijzelen hun eigen kinderen na afwijzing asielaanvraag...Dreigen met het mes op de keel van uw eigen kinderen...manmanman..wat hebben ze hier weer binnengelaten..
Citaat:
Inderdaad. De gewapende dader neerschieten bij mogelijkheid (door de politie).
Citaat:
chapeau voor het SIE...zonder bloedvergieten afgehandeld..
Citaat:
Dat gebeurt ook. En nu deporteren.
Citaat:
Nee nog een paar jaar op onze kosten logeren hier..in de petoet..
Citaat:
Perfecte beschrijving van een aanzienlijk deel van de immigranten waar je nog kan aanvullen met 'nadat ze vrijwillig verhuist zijn naar een andere samenleving'..
Citaat:
ZOMAAR: Een mening en feiten, ok?

- Vrijwillige migranten gaan vandaag ook vrijwillig weg, gisteren ook, eergisteren, morgen zullen ze ook weg gaan, en overmorgen ook.
- Criminelen deporteren en je eigen criminelen naar de gevangenissen sturen is een nationalisme
- En als je niet haast zal je de geïntegreerde vreemdelingen met plezier kunnen aannemen; daar ben ik zeker van.
- Wat de illegalen betreft, heb ik jammer genoeg geen concrete voorstel; het is niet aan mij om te beslissen (eventueel deporteren op de humanitaire wijze).
Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20101128_021
(voorbeeld): http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=GOQ32U816
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
Zozo de Zwitsers houden een referendum en er is iemand die op een robotfoto lijkt. Tiens tiens, ik dacht al dat daarom de multicul mislukt was.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=147158

Laatst gewijzigd door QuasiX : 30 november 2010 om 18:11.
Oud 30 november 2010, 18:19   #192
Mare Nostrum
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar wie zegt vreemde criminelen bijnemen? Ik? Wat wil je?
IEDERE VREEMDE die hier iets mispeutert : van ne komkommer stelen in de groentewinkel tot het kelen van een apotheekassistene, van het oversteken bij rood tot het verkrachten van een studente : RAUS RAUS RAUS

Misschien wat overdreven, maar ben ik nu duidelijk?
Oud 30 november 2010, 19:17   #193
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
IEDERE VREEMDE die hier iets mispeutert : van ne komkommer stelen in de groentewinkel tot het kelen van een apotheekassistene, van het oversteken bij rood tot het verkrachten van een studente : RAUS RAUS RAUS

Ja, het is wat overdreven. Voor een komkommer! Voor het oversteken bij rood!
Kan je terloops ook "vreemde" definiëren.

Laatst gewijzigd door artisjok : 30 november 2010 om 19:18.
Oud 30 november 2010, 19:21   #194
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
duveltje382 in de ***** straat
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 november 2010, 20:05   #195
Mare Nostrum
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat die komkommer en rood betreft : da's humor (lachen...weet je wel????)

Wat heb jij toch met definities???? Is dat jouw fetish of zo? Of hoop je enkele uitspraken uit te lokken die mij een onmiddelijke verbanning van dit Forum zouden opleveren???? wel daar trap ik niet in

Zulke taal beperk ik tot mijn intieme kring ver weg van de 'oortjes' van 'het centrum voor gelijke bla bla bla' en andere geheime politiediensten in pure DDR-stijl

Definitie 'vreemde' : iedereen die niet duidelijk Europese roots kan aantonen is een vreemde. Uitzonderingen : bv de familienaam Rosenbaum is duidelijk Joods maar reeds generaties een deel van onze Europese cultuur....dit in tegenstelling tot de meeste arabische families bijvoorbeeld.

Ik hoop dat je nu weer niet gaat zitten vitten over hoeveel generaties???? Wie komt in aanmerking en wie niet? geheime politiedienst : een definitie graag? Wat is een Europeaan? Hoe trek ik een blikje bier open? en andere onnozeliteiten
Oud 30 november 2010, 20:06   #196
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:

Tegen wie zeg je dat? Tegen mij?
Als je mij vraagt, dan neen, je bent onduidelijk!
Oud 30 november 2010, 20:08   #197
Mare Nostrum
Banneling

Standaard

Citaat:
Tegen wie zeg je dat? Tegen mij?
Als je mij vraagt, dan neen, je bent onduidelijk!
Ik kan echt niet duidelijker zijn

"Wat baten kaars en bril als de uil niet zien (en) wil"
Oud 30 november 2010, 20:17   #198
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik kan echt niet duidelijker zijn

"Wat baten kaars en bril als de uil niet zien (en) wil"
Voor mij is het OM HET EVEN of je duidelijk kan zijn of niet... Voor mij moet je niet duidelijk zijn... vooreerst wees duidelijk tegen jezelf...

Bestrijd je tegen komkommersdieven? Ik bestrijd ook... 1 verschil... jij zal tegen vreemdelingen bestrijden ik tegen komkommersdieven
Oud 30 november 2010, 20:21   #199
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat die komkommer en rood betreft : da's humor (lachen...weet je wel????)
Waar trek je dan wel de grens?

Citaat:
Wat heb jij toch met definities???? Is dat jouw fetish of zo? Of hoop je enkele uitspraken uit te lokken die mij een onmiddelijke verbanning van dit Forum zouden opleveren???? wel daar trap ik niet in
Gewoon een kwestie van over hetzelfde spreken; goed te begrijpen wat een ander bedoeld.
Ik zie niet in dat dit een uitspraak zou kunnen uitlokken die een onmiddelijk ban kan opleveren.

Citaat:
Zulke taal beperk ik tot mijn intieme kring ver weg van de 'oortjes' van 'het centrum voor gelijke bla bla bla' en andere geheime politiediensten in pure DDR-stijl

Definitie 'vreemde' : iedereen die niet duidelijk Europese roots kan aantonen is een vreemde. Uitzonderingen : bv de familienaam Rosenbaum is duidelijk Joods maar reeds generaties een deel van onze Europese cultuur....dit in tegenstelling tot de meeste arabische families bijvoorbeeld.
Zie je wel dat je het kan.

Citaat:
Ik hoop dat je nu weer niet gaat zitten vitten over hoeveel generaties???? Wie komt in aanmerking en wie niet? geheime politiedienst : een definitie graag? Wat is een Europeaan? Hoe trek ik een blikje bier open? en andere onnozeliteiten
Als je dit ooit in wetten wil gieten, zal je dat wel moeten bepalen.
Oud 30 november 2010, 20:29   #200
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
"Kristalnacht": GEEN COMMENTAAR . GEEN ANTWOORD . GEEN DISCUSSIE

Citaat:

Twee daklozen dood aangetroffen op straat in Brussel
UPDATE: http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20101130_012

2 doden waren geen daklozen..1 maal drankmisbruik en 1 voortvluchtige met nood aan dringende medische bijstand..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be