Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 24 oktober 2010, 20:37   #181
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
Ik wel. Alleen al om het gestampvoet van de hypocriete linkse club en de reli-gekken, is het de moeite.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Neen, ik ben niet voor hoofddoeken verbieden.
Of ge nu voor of tegen bent. Dat is niet relevant. Wat telt is dat een individu zelf bepaalt of ze een hoofddoek draagt of niet.
Oud 24 oktober 2010, 20:39   #182
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Die dan zelf een dood beest op zijn hoofd droeg
Idd Ik vraag me af vanwaar al die zogezegde beleefdheidsregels komen, wat een achterlijk gedoe allemaal.
Oud 24 oktober 2010, 20:40   #183
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Of ge nu voor of tegen bent. Dat is niet relevant. Wat telt is dat een individu zelf bepaalt of ze een hoofddoek draagt of niet.
Individuen kunnen hun reli-gekte thuis, in private sfeer beleven. Ze moeten anderen niet met hun aandoening lastig vallen.

Citaat:
Kinderen tijdens jaren hersenspoelen met het inprenten van een godsdienst kan blijvende psychische stoornissen verwekken en hun denkvermogen vervormen

Vanaf 3 of 4 jaar kinderen een bepaalde “religieuze goeroe” inprenten is schadelijk voor de geestelijke gezondheid van deze kinderen of het nu de godsdienst van de grote sekten betreft (judaïsme, christendom of islam) of enige andere kleine of middelmatige sekte. Deze indoctrinatie vanaf 3 of 4 jaar, tot het einde van de schooljaren, of dit nu stiekem, op een zachte of arglistige wijze gebeurt, of op een radicale wijze, is altijd een hersenspoeling, een manipulatie, waarvan het kind zich dikwijls later niet meer kan bevrijden. Een kind beschikt nog niet over de mogelijkheid om zich tegen deze dogmatisering te verzetten, en blijft dikwijls voor de rest van zijn leven de “goeroe” aanbidden die hem als kind werd ingeprent. Hij verliest zijn mogelijkheid tot “zelf nadenken – sapere aude”.Aan kinderen vertellen dat ze naar de hel gaan als ze niet geloven in Jezus, Mohamed, Allah of God, is traumatiserend (kan nachtmerries verwekken, enz.) en kan ze psychisch storen voor de rest van hun leven. Aan moslimmeisjes wordt verteld dat ze naar de hel gaan als ze zich niet sluieren. Naast een psychisch trauma bestaat er dan nog het lichamelijk trauma zoals de barbaarse seksuele verminking door de besnijdenis van jongens (circumcisie) en de besnijdenis van meisjes (verwijdering van een deel van de schaamlippen en clitorectomie) in verschillende godsdiensten. De religieuze hersenspoeling of manipulatie en haar nadelige gevolgen voor kinderen wordt beschreven in het boek “The Mind made” van de bekende psycholoog Nicholas Humphrey.
http://www.nieuwpierke.be/forum_voor...ie/nl/node/870
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2010, 20:45   #184
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Individuen kunnen hun reli-gekte thuis, in private sfeer beleven. Ze moeten anderen niet met hun aandoening lastig vallen.
http://www.nieuwpierke.be/forum_voor...ie/nl/node/870
Ze vallen ook niemand lastig. Ge denkt toch niet dat een gelovige thuis met een keppeltje, hidjaab en kruisje gaat rondlopen en vervolgens buiten alle religieuze tekens gaat vermijden om sunnyboy tevreden te stellen. Jij hebt u niet te moeien met wat een ander draagt. Belemmer een ander toch niet in zn denken seg.
Oud 24 oktober 2010, 20:46   #185
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
http://www.nrc.nl/economie/article18...or_moslimklant

Zo gaat dat met de sluipende islamisering.
"Knorbert gaat eruit bij Fortis. Een varken ligt bij een deel van de potentiële klanten gevoelig: joden en moslims beschouwen het dier als onrein."

Joden die beschuldigd worden van sluipende islamisering!
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2010, 20:48   #186
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht

Joden die beschuldigd worden van sluipende islamisering!
Oud 24 oktober 2010, 20:50   #187
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Het spaarvarkentje -> verboten, omwille van lange moslimtenen
Kerstmisstalletjes -> verboten, omwille van lange moslimtenen
Broodje ham in de schoolrefter -> verboten omwille van lange moslimtenen
Schooluitstappen-> niet langer dan 1 dag, en gescheiden -> onder druk van lange moslimtenen
Gescheiden zwemuurtjes, aangepaste geschiedenis biologie etc lessen -> onder druk van lange moslimtenen
...
Hola niet vergeten. Moslims willen apartheid invoeren. Ze eisen apartheid ! Jonge kinderen met een varken en een hond als huisdier moeten aprt worden gezet. Moslims zijn zeer haatdragend en xenofoob. Hun apartheidssymbool de hoofddoek staat voor hun verhevenheid boven de ongelovigen. Laten we eerlijk zijn de islam verbieden is het enige juiste.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2010, 20:50   #188
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Ze vallen ook niemand lastig.
Dat doen ze wel met hun opzichtig religieus opdringerig gedrag.

Citaat:
Ge denkt toch niet dat een gelovige thuis met een keppeltje, hidjaab en kruisje gaat rondlopen en vervolgens buiten alle religieuze tekens gaat vermijden om sunnyboy tevreden te stellen. Jij hebt u niet te moeien met wat een ander draagt. Belemmer een ander toch niet in zn denken seg
.

Morgen uw schaamtevodje uit of je mag de athenea niet in Suqar !!!
Oud 24 oktober 2010, 20:51   #189
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Ze vallen ook niemand lastig. Ge denkt toch niet dat een gelovige thuis met een keppeltje, hidjaab en kruisje gaat rondlopen en vervolgens buiten alle religieuze tekens gaat vermijden om sunnyboy tevreden te stellen. Jij hebt u niet te moeien met wat een ander draagt. Belemmer een ander toch niet in zn denken seg.
De moslims eisen het woord apartheid met fierheid op.
Oud 24 oktober 2010, 20:52   #190
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen geen apartheidssymbolen in onze westerse wereld. Weg met de hoofddoek.
Oud 24 oktober 2010, 20:53   #191
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Dat doen ze wel met hun opzichtig religieus opdringerig gedrag.
Ik zie niet in op welke manier de moslims zich opdringen. Je ziet weer spoken.

Citaat:
Morgen uw schaamtevodje uit of je mag de athenea niet in Suqar !!!
Ik heb niks te zoeken in de athenea.
Oud 24 oktober 2010, 20:53   #192
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Maar zou je hoofddoeken verbieden ??.. gaat die 'get a life' regel dan ook op ?
Apartheidssymbolen moeten verboden worden. Geen haat in onze straat.
Oud 24 oktober 2010, 20:54   #193
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Hola niet vergeten. Moslims willen apartheid invoeren. Ze eisen apartheid ! Jonge kinderen met een varken en een hond als huisdier moeten aprt worden gezet. Moslims zijn zeer haatdragend en xenofoob. Hun apartheidssymbool de hoofddoek staat voor hun verhevenheid boven de ongelovigen. Laten we eerlijk zijn de islam verbieden is het enige juiste.
Hun hoofddoek dient als herkenningsinstrument om niet lastig gevallen te worden door hun mannelijke, ongemanierde geloofsgenoten. Dat dateert uit de tijd van de rover-moordenaar Mo die zijn geloof enkel met bloedvergieten kon opleggen. Vantijd verkrachtten zijn troepen vrouwen uit eigen rang. Omdat te vermijden moesten ze een herkenningssymbool op hun hoofd gaan dragen.
Oud 24 oktober 2010, 20:54   #194
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zie niet in op welke manier de moslims zich opdringen. Je ziet weer spoken.

Ik heb niks te zoeken in de athenea.
Moslims dringen zich steeds op. Dat is hun enige doel in het leven. Hun haatgodsdienst door de strot van ieder duwen.
Oud 24 oktober 2010, 20:55   #195
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Hun hoofddoek dient als herkenningsinstrument om niet lastig gevallen te worden door hun mannelijke, ongemanierde geloofsgenoten. Dat dateert uit de tijd van de rover-moordenaar Mo die zijn geloof enkel met bloedvergieten kon opleggen. Vantijd verkrachtten zijn troepen vrouwen uit eigen rang. Omdat te vermijden moesten ze een herkenningssymbool op hun hoofd gaan dragen.
Het is dus een apartheidssymbool. Een symbool van haat in de straat.
Oud 24 oktober 2010, 20:56   #196
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Moslims dringen zich steeds op. Dat is hun enige doel in het leven. Hun haatgodsdienst door de strot van ieder duwen.
Neen hoor. Ik en mijn geloofsgenoten dringen u en de rest niks op. Mensen als jij daar hebben wij geen nood aan, geloof me.
Oud 24 oktober 2010, 20:58   #197
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen hoor. Ik en mijn geloofsgenoten dringen u en de rest niks op. Mensen als jij daar hebben wij geen nood aan, geloof me.
Uw profeet en zijn verkrachtersbende zijn nu al een paar eeuwen dood. Je hoeft jezelf niet langer herkenbaar te maken om niet lastig gevallen te worden door hitsige moslims.
Bovendien, we hebben hier zoiets als de politie en het gerecht.
Oud 24 oktober 2010, 20:59   #198
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zou het geweldig vinden als jullie dit ook daadwerkelijk meenden.

Maar daarvoor zijn jullie veel te dol op uw valse profeet met pedo neigingen. Jullie zijn veel te dol op jullie apartheidssymbool. Jullie zijn veel te dol op de inhumane daden zoals besnijden en slachten. De haat druipt eraf.
Oud 24 oktober 2010, 21:00   #199
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Toch wel, de hoofddoek is een symbool van ongewenste religieuse opdringerigheid. Het is een symbool dat niet thuis hoort in de beschaafde wereld.
Oud 24 oktober 2010, 21:01   #200
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Uw profeet en zijn verkrachtersbende zijn nu al een paar eeuwen dood. Je hoeft jezelf niet langer herkenbaar te maken om niet lastig gevallen te worden door hitsige moslims.
Bovendien, we hebben hier zoiets als de politie en het gerecht.
Welneen ze kicken op het feit dat hun moslimdudes ongelovigen vrouwen mogen molestreren. Moslimas dragen met trots het apartheidssymbool. Over 100 jaar zal dit zeer zeker een plaats krijgen in de westerse geschiedenisboeken. De linkse landverraders zullen er niet goed uitkomen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be