![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() ![]() alfa, lees eerst eens wat rond in het forum hier ! echt ! ps soms weiger ik er een smiley achter te zetten... Laatst gewijzigd door Anna List : 27 oktober 2010 om 10:40. |
![]() |
![]() |
#182 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat verklaart veel
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
#183 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maddens is zeker niet N-VA, maar evenmin VB. Gewoon een haarscherpe analyst die vaak de vinger op de wonden legt. Binnen de 'kern' van de N-VA zullen ze dit wel smaken, hoor.
![]() |
#186 |
Minister-President
|
![]() Een forum is nog altijd iets anders dan het echte leven, in het echt heb ik dit niet, vooroordelen wel dat heeft iedereen.
|
![]() |
![]() |
#187 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#188 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Minister-President
|
![]() Wij hebben geen echt leven, de meesten van ons zijn de zielen van overleden Oostfronters die tot in de eeuwigheid gedoemd zijn om op fora zoals het deze de kastijdingen van (nog steeds) boze Waalse verzetsstrijders te ondergaan.
#190 |
Minister-President
|
![]() En zeggen dat dit was om gelijke rechten te krijgen. Het heeft er ons niet veel verdergeholpen
|
![]() |
![]() |
#191 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Trek het u niet aan. Als je Anna List overleeft, overleef je ze allemaal.
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#193 |
Minister-President
|
![]() Anna gelieve niet aan men deur te komen staan met een afgezaagde tweeloop onder je jas. (of een ander wapen)
Maar men intro heeft wel duidelijk gemaakt waarvoor ik sta denk ik ![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
azert, system, patriot ... over and over again ![]() |
|
![]() |
![]() |
#197 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() bwa ik ken er wel éne waar ik t ook zou mee willen zien gebeuren ... zo éne die vroeger nog in een motoclubke rondreed ![]() |
|
![]() |
![]() |
#199 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() brrr 10%...
Ik vind die Sinardet veel te braaf. Heeft ook de looks van een braaf schooljongetje... ze zouden best eens wat harder gerief gebruiken als tegenpool van dat gezaag en gemekker van De wever op de VRT en in andere media. Het is de schaamte voorbij dat de media zo achter die vetzak aanloopt terwijl nu toch wel al duidelijk is gebleken dat hij het niet kan. Leterme was ondertussen al zestien keer de grond in geboord door diezelfde media... gek.
![]() |
![]() |
#200 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |