![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Maar je krijgt van mij een tweede kans hoor. Weerleg mijn duidelijke on topic reactie maar eens... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En jij komt af met een schatting voor de kost van niet-Europese migranten en dat we beter geld geven aan ontwikkelingshulp en onderwijs voor kinderen die de kans niet hebben. Ik ben verheugd dat jij (een deel van) de Millenniumdoelen onderschrijft. Weet de rest van het VB dat al? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() 2 Ik vroeg aan de topicstarter wat hij hier van denkt, dat zegt niets (pro noch contra) van mijn ideeën hieraangaande. 3 Zo duidelijk is hij in zijn vraagstelling nou ook weer niet. Al zeker niet wanneer je zijn wel zeer eenduidige inleiding leest. 4 Wanneer hij dan in zijn inleiding zo van leer trekt hoort ook dat in het topic en mag er op gereageerd worden. 5 Ga jij nu hier al voorschrijven wie op wat en dan ook nog hoe mag reageren ![]() Schrap 5 maar, daar sta je al voor bekend ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of moeten we het hier maar Ok vinden dat een doorsnee eskimo een uitnodiging voor een BBQ ook gepast vind om een vrijpartij met de vrouw des huizes te beginnen. Of moeten we aanvaarden dan een ingeweken Texaan met zijn vuurwapens over't straat gaat lopen?
![]() |
![]() |
#189 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een heel verschil met de huidige migranten!
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij vraagt je dus af wie het probleem maakt? Ik weet dat en jij vast en zeker ook wel, ikzelf heb spaanse grootouders. Zij zijn het Franco regime ontvlucht, ik heb ze nog heel vaak spaans weten spreken. Mijn ouders en groot deel van de famillie wonen ook terug in Spanje. Allemaal hebben ze hun cultuur dus min of meer behouden. Ik zie niet in wat daaraan een probleem zou zijn? Zoals ik zei is het probleem er dus enkel door zij die er een probleem van maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
pick one: http://forum.politics.be/showthread.php?t=130351 In geen enkele topic zal je echter iemand zien stellen dat er een probleem is met de Spanjaarden hier. Met islamieten daarentegen.....dat is andere koek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2 opties hier. Zij die van een mug een olifant maken, en zij die olifanten meebrengen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#196 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En euhm.. what about: zij die olifanten toelaten? Is dat geen probleemgroep? Zoals... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind van niet.
Citaat:
1) ik ben anti democraat, en de olifantentoelaters en knuffelaars staan laag in mijn "hou van" lijstje, zo onder die van de paarsgestreepte groene voorhuidgarnaal. 2) zelfs zonder toelating staan er olifanten. Wat nu, olifanten afmaken? Citaat:
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nog meer verontrustend wordt het als zelfs de rechterlijke macht daar rekening mee gaat houden. Ook in Belgié stapte een of andere wereldvreemde rechter al mee in dat verhaal. En Turkse vrouw die veroordeeld werd voor ontvoering van haar dochter omdat ze met een Belg wou trouwen kreeg in beroep strafvermindering omdat hij vond dat men rekening moest houden met de cultuur van Turkije. Laatst gewijzigd door daiwa : 6 september 2011 om 18:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |