Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 december 2010, 15:16   #181
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr Bekijk bericht
Je werkt je inderdaad in het zweet ... maar dat konden die sociale Vlamingen niet weten : ze stonden te kijken vanachter de grote winkelramen en spoedden zich met oogkleppen naar hun auto. De Waal daarentegen ...
Tja, die Vlamingen moeten op tijd op hun werk zijn, de Waal heeft iets meer tijd, die zijn uitkering wordt sowieso gestort.

Laatst gewijzigd door Xenophon : 22 december 2010 om 15:16.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2010, 15:53   #182
Descartes Jr
Banneling

Descartes Jr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Tja, die Vlamingen moeten op tijd op hun werk zijn, de Waal heeft iets meer tijd, die zijn uitkering wordt sowieso gestort.
Ik weet niet of het tot de werkzaamheid van de gemiddelde Vlaming behoort om op een dinsdagmorgen om 09u15 de Hubo buiten te wandelen met een pak mezenbollen, een houten vogelhuisje op een stokje en een doos stofzuigerzakken.

Ik weet wel dat die gemiddelde Vlaming staat te loeren en te gluren en maakt dat hij wegkomt als het op enige solidariteit aankomt.

Maar zoals ik al zei : ik weet sedert decennia dat dat in Wallonië helemaal anders is : het sociaal gevoel primeert er op het kortzichtig egoïsme. Ik sluit er mij geheel bij aan.
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2010, 15:57   #183
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik weet niet of het tot de werkzaamheid van de gemiddelde Vlaming behoort om op een dinsdagmorgen om 09u15 de Hubo buiten te wandelen met een pak mezenbollen, een houten vogelhuisje op een stokje en een doos stofzuigerzakken.

Ik weet wel dat die gemiddelde Vlaming staat te loeren en te gluren en maakt dat hij wegkomt als het op enige solidariteit aankomt.

Maar zoals ik al zei : ik weet sedert decennia dat dat in Wallonië helemaal anders is : het sociaal gevoel primeert er op het kortzichtig egoïsme. Ik sluit er mij geheel bij aan.
Kom kom, wijze vriend. U weet zo goed als ik dat uw anekdotisch bewijs geen waarde bezit.
Oud 22 december 2010, 15:58   #184
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:

et alors ?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2010, 16:13   #185
Descartes Jr
Banneling

Standaard

Citaat:
Kom kom, wijze vriend. U weet zo goed als ik dat uw anekdotisch bewijs geen waarde bezit.
Ik hoef geen QUOD ERAT DEMONSTRANDUM. Je kan net zo goed rechtstaans verdrinken in een beek met een statistisch gemiddelde diepte van 1 m.

Ik heb het over een volksaard die NIET aanwezig is in Vlaanderen en WEL in Wallonië. Noem het een MODUS VIVENDI.

En kom nu niet af met uw "Vlaams Frietkot", want in Wallonië zijn de frieten gewoonweg lekkerder. En bovendien geserveerd in een rustig, niet opgefokt kader. Met een factuur die ver onder de Vlaamse valt.
Oud 22 december 2010, 16:16   #186
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik hoef geen QUOD ERAT DEMONSTRANDUM. Je kan net zo goed rechtstaans verdrinken in een beek met een statistisch gemiddelde diepte van 1 m.

Ik heb het over een volksaard die NIET aanwezig is in Vlaanderen en WEL in Wallonië. Noem het een MODUS VIVENDI.

En kom nu niet af met uw "Vlaams Frietkot", want in Wallonië zijn de frieten gewoonweg lekkerder. En bovendien geserveerd in een rustig, niet opgefokt kader. Met een factuur die ver onder de Vlaamse valt.
frieten in een broodje, niks voor mij
Oud 22 december 2010, 16:16   #187
Descartes Jr
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
et alors ?
is dat alles ? Nu ja, lees mijn onderschrift. Ik verdedig met overtuiging de zwaksten van geest.
Oud 22 december 2010, 16:19   #188
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
is dat alles ? Nu ja, lees mijn onderschrift. Ik verdedig met overtuiging de zwaksten van geest.
ik begin te vrezen dat uw Frans ni echt je dat is
Oud 22 december 2010, 16:20   #189
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Die Vlamingen met een zure smikkel hebben eveneens veel pret met Walen en Engelsen en Nederlanders. Waarom zou je in godsnaam als je met verlof bent contact wensen met je eigen volk. Het is net fijn van eens met andere mensen om te gaan. Ik zou het net erg vinden om een beetje te gaan samenklitten.
Misschien omdat hun spel - het Vlaams-Nationalisme - hen vraagt alleen contacten met Vlamingen te hebben?
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2010, 16:23   #190
Descartes Jr
Banneling

Standaard

Citaat:
frieten in een broodje, niks voor mij
En wie heeft u daartoe verplicht ? U koos het toch zélf !? In het frituurke op de hoek van mijn Limburgse straat kan ik evengoed voor frieten in een broodje kiezen. Misschien vind ik dat hier ook in Vielsalm maar dat is dan mijn eigen keuze. En als ik dat niet lust dan wordt het un medium frites avec carbonnades of un grand dagobert.
Oud 22 december 2010, 16:25   #191
Descartes Jr
Banneling

Standaard

Citaat:
ik begin te vrezen dat uw Frans ni echt je dat is
OK, sois encore belle mais tais-toi, ma belle .. au revoir !
Oud 22 december 2010, 16:27   #192
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik begrijp het.

Wallonie goed, Vlaanderen slecht.

Zelf gezien op de parking van de Hubo.
Oud 22 december 2010, 16:34   #193
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat uw afkomst en religie zeer bepalend is voor uw gedrag.
Oh jongens toch, wat een gelul.. Hoe zit het met uw gedrag, kerel?

Ik ben dan wel een moslima maar heb wel een blanco strafblad.

U vraagt gewoon om zulke reacties..
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2010, 16:44   #194
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht

Mijn gedrag is het gevolg van mijn opvoeding mijn gedachten en ervaringen. Hoe ik opgevoed ben wordt in grote mate beslist door mijn afkomst.

Net zoals dat bij u het geval is. Of zeg je nu werkelijk dat uw afkomst en uw religie in geen enkele mate iets bijdragen tot uw gedrag? Is het daarom dat je een hoofdoek draagt misschien? Omdat het niets met islam te zien heeft?

Is het daarom dat je naar jezelf refereert als "moslima", omdat uw religie niets bijdraagt tot uw gedrag?

En dat u een blanco strafblad heeft, dat kan verschillende betekenissen hebben. Want het is gewoon zo dat iemand die nog niet betrapt en veroordeeld is voor een misdaad een blanco strafregister heeft.

Ik ken nog wel enkele grotere gangsters dan mijzelf die een blanco strafblad hebben.

Ik zit er niets mee in om met u te praten, maar je moet wel een klein beetje ernstig blijven.
Oud 22 december 2010, 16:45   #195
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:

Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2010, 16:49   #196
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
OK, sois encore belle mais tais-toi, ma belle .. au revoir !
Blijven oefenen, oefening baart kunst.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2010, 16:52   #197
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Zelfs geen laster en eerroof ?
Dat verbaast mij toch enigszins, gezien uw uitlatingen alhier.
Maar goed , ik gun u het voordeel van de twijfel.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2010, 16:56   #198
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn gedrag is het gevolg van mijn opvoeding mijn gedachten en ervaringen. Hoe ik opgevoed ben wordt in grote mate beslist door mijn afkomst.

Net zoals dat bij u het geval is. Of zeg je nu werkelijk dat uw afkomst en uw religie in geen enkele mate iets bijdragen tot uw gedrag? Is het daarom dat je een hoofdoek draagt misschien? Omdat het niets met islam te zien heeft?

Is het daarom dat je naar jezelf refereert als "moslima", omdat uw religie niets bijdraagt tot uw gedrag?

En dat u een blanco strafblad heeft, dat kan verschillende betekenissen hebben. Want het is gewoon zo dat iemand die nog niet betrapt en veroordeeld is voor een misdaad een blanco strafregister heeft.

Ik ken nog wel enkele grotere gangsters dan mijzelf die een blanco strafblad hebben.
Doe toch niet idioot en reageer liever om mijn vraag. Volgens u bepaalt iemands afkomst en overtuiging of die persoon geïntegreerd is binnen de maatschappij. U als ex-crimineel bezit ook geen goed gedrag dus met andere woorden: u bent niet geïntegreerd.

Waar heb jij gelezen dat ik een hoofddoek draag? Of een boerka of een niqaab? Het verschil tussen u en mij is dat ik mijn biografie niet openbaar op een kutforum als dit, anderen doen dat weer wel.

Jouw voorlaatste zin slaat dan ook nergens op. Het feit dat ik een blanco strafbald heb en mijn familieleden ook trouwens wilt zeggen dat wij ons goed gedragen en ons distantiëren van elke criminele daad. Of ben jij zo een fucker die denkt dat elke Marokkaan een crimineel is?

Wie moet er eigenlijk ernstig blijven?

Maar goed, u hoeft niet meer te reageren. Met u discussiëren over dit soort onderwerpen heeft weinig zin.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2010, 16:56   #199
HomoErgaster
Burger

Standaard

Citaat:

Als u er zo over denkt, veel plezier in Vielsalm. Desondanks is het complete onzin.
HomoErgaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2010, 16:58   #200
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Doe toch niet idioot en reageer liever om mijn vraag. Volgens u bepaalt iemands afkomst en overtuiging of die persoon geïntegreerd is binnen de maatschappij. U als ex-crimineel bezit ook geen goed gedrag dus met andere woorden: u bent niet geïntegreerd.

Waar heb jij gelezen dat ik een hoofddoek draag? Of een boerka of een niqaab? Het verschil tussen u en mij is dat ik mijn biografie niet openbaar op een kutforum als dit, anderen doen dat weer wel.

Jouw voorlaatste zin slaat dan ook nergens op. Het feit dat ik een blanco strafbald heb en mijn familieleden ook trouwens wilt zeggen dat wij ons goed gedragen en ons distantiëren van elke criminele daad. Of ben jij zo een fucker die denkt dat elke Marokkaan een crimineel is?

Wie moet er eigenlijk ernstig blijven?

Maar goed, u hoeft niet meer te reageren. Met u discussiëren over dit soort onderwerpen heeft weinig zin.
dat heb je reeds herhaaldelijk toege geven of zelf vermeld..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be