![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#181 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tja, die Vlamingen moeten op tijd op hun werk zijn, de Waal heeft iets meer tijd, die zijn uitkering wordt sowieso gestort.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 22 december 2010 om 15:16. |
|
|
|
|
|
|
#182 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik weet wel dat die gemiddelde Vlaming staat te loeren en te gluren en maakt dat hij wegkomt als het op enige solidariteit aankomt. Maar zoals ik al zei : ik weet sedert decennia dat dat in Wallonië helemaal anders is : het sociaal gevoel primeert er op het kortzichtig egoïsme. Ik sluit er mij geheel bij aan. |
|
|
|
|
|
|
#183 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#184 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#185 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb het over een volksaard die NIET aanwezig is in Vlaanderen en WEL in Wallonië. Noem het een MODUS VIVENDI. En kom nu niet af met uw "Vlaams Frietkot", want in Wallonië zijn de frieten gewoonweg lekkerder. En bovendien geserveerd in een rustig, niet opgefokt kader. Met een factuur die ver onder de Vlaamse valt. |
|
|
|
|
|
|
#186 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#189 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Banneling
|
En wie heeft u daartoe verplicht ? U koos het toch zélf !? In het frituurke op de hoek van mijn Limburgse straat kan ik evengoed voor frieten in een broodje kiezen. Misschien vind ik dat hier ook in Vielsalm maar dat is dan mijn eigen keuze. En als ik dat niet lust dan wordt het un medium frites avec carbonnades of un grand dagobert.
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#192 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wallonie goed, Vlaanderen slecht. Zelf gezien op de parking van de Hubo.
|
|
|
|
|
#193 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#194 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Net zoals dat bij u het geval is. Of zeg je nu werkelijk dat uw afkomst en uw religie in geen enkele mate iets bijdragen tot uw gedrag? Is het daarom dat je een hoofdoek draagt misschien? Omdat het niets met islam te zien heeft? Is het daarom dat je naar jezelf refereert als "moslima", omdat uw religie niets bijdraagt tot uw gedrag? En dat u een blanco strafblad heeft, dat kan verschillende betekenissen hebben. Want het is gewoon zo dat iemand die nog niet betrapt en veroordeeld is voor een misdaad een blanco strafregister heeft. Ik ken nog wel enkele grotere gangsters dan mijzelf die een blanco strafblad hebben. Ik zit er niets mee in om met u te praten, maar je moet wel een klein beetje ernstig blijven.
|
|
|
|
|
#195 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#196 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#197 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat verbaast mij toch enigszins, gezien uw uitlatingen alhier. Maar goed , ik gun u het voordeel van de twijfel. |
|
|
|
|
|
|
#198 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Waar heb jij gelezen dat ik een hoofddoek draag? Of een boerka of een niqaab? Het verschil tussen u en mij is dat ik mijn biografie niet openbaar op een kutforum als dit, anderen doen dat weer wel. Jouw voorlaatste zin slaat dan ook nergens op. Het feit dat ik een blanco strafbald heb en mijn familieleden ook trouwens wilt zeggen dat wij ons goed gedragen en ons distantiëren van elke criminele daad. Of ben jij zo een fucker die denkt dat elke Marokkaan een crimineel is? Wie moet er eigenlijk ernstig blijven? Maar goed, u hoeft niet meer te reageren. Met u discussiëren over dit soort onderwerpen heeft weinig zin. |
|
|
|
|
|
|
#199 | |
|
Burger
|
Citaat:
|