![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat 'droppen' of 'stikt'?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zie jou anders nergens 'n antwoord geven op mijn vragen meid! Linken, citaten waar ik om gevraagd heb uit haatboekskes van zogenaamde homo's die zogezegd gingen overheersen, van Russen of Chinezen, waar blijven ze?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat ga je vooral kunnen voorkomen door het VB te steunen en haat te strooien ... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
• In de Koran is onderwerping aan de wil van God de belangrijkste waarde. • In de Bijbel is de liefde de belangrijkste waarde. Ziet ge 't verschil? Ja, ik spuw inderdaad op ieslaam, die haatzaaiende, beschamende, criminele organisatie hoort niet in 'n beschaafd land, kijk richting ieslamietische paradijzen en je komt er vast wel achter waarom. Steeds meer mensen komen er achter wat die criminele ideologie inhoudt, zelfs onze voorvaderen wisten 't en hebben ze telkenmale terug uit Europa geveegd, jammer dat er nooit geleerd wordt uit de geschiedenis, dat ze zich steeds zal moeten blijven herhalen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke pedo's misbruiken 't EIGEN VOLK? Degene die mij misbruikt - of zeker 'n kind van mij of van wie mij lief is - zou ik eigenhandig zn klokkenspel durven onklaar maken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ware het niet dat zij ons willen vertellen wat god wilt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doe 's wat citaten zoeken uit haatboekskes van Russen, Chinezen, homo's die de wereld zouden willen overheersen, iets wat ongeveer vergelijkbaar is met de mooie verzen die ik voor je opgesnord hebt en waar je gemakshalve overheen kijkt of met 'n nietszeggend "kunnen op zoveel manieren geïnterpreteerd worden", ik lees wat er staat en er staat wat ik lees, hoe zou jij dan interpreteren dat de ongelovigen moeten gedood worden of niet tot vrienden mogen gemaakt worden? 'n Beetje doodmaken, 'n beetje half vriendje zijn...zo iets?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 26 januari 2011 om 20:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Geef mijn portie maar aan Fikkie, zelfs Fikkie lust em niet! ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Vreemdeling
|
![]() Elke Europeaan moet dit toch gewoon weten? Vraag anders maar eens aan de Serviers die er al 700 jaar dagelijks mee te maken hebben aan hun grenzen.
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denk je serieus dat als iemand een ander wil vermoorden, overheersen, of wat dan ook; hij dat eerst in een boekske zal neerschrijven. SDX toch. Kan ik nu een antwoord krijgen? Of geraak jij niet verder dan : walawala |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Vreemdeling
|
![]() Hitler had zijn plannen anders ook gewoon zwart op wit in zijn boek geschreven. Kon iedereen al jaren vantevoren lezen.
Sprem'te se sprem'te četnici ! Laatst gewijzigd door Cetnik : 26 januari 2011 om 20:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wees niet bevreesd, steeds meer Europeanen worden zich bewust van dit vergif dat de geesten van het volk vergiftigt, dat rottend kadaver om de grote turk te citeren!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 26 januari 2011 om 20:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onderwijl kan je ook hier op antwoorden? http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=174 en hierop iets anders dan je repliek met "walawala...zever in pakskes..." e.d. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=170 andere openstaande vragen : http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=161 (jij antwoordde dat ik het zelf maar moest uitzoeken) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ik klaar en duidelijk ben, niemand die mij misinterpreteert, iedereen die k�*n lezen weet waar ik voor sta en waar ik tegen ben, met je gemierenneuk zal je me echt geen ander idee opdringen hoor! Bovendien beantwoord ik geen links in een post naar 'n link in 'n post met 'n link naar 'n post met 'n link naar 'n post..., ben ik gek?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Die grote turk had het al wel door. Nou de rest van die turken en arabieren nog.
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja hoor, de dag van vergelding komt er en ik z�*l op de barricaden staan!
Citaat:
Tekenend!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 26 januari 2011 om 21:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet 't sjok, ik wéét dat jij te ongeduldig bent en daarom toch oh zo graag 'n handje wil meehelpen.als je niet kan uitleggen waaraan ik een handje wil helpen; laat staan dat jij je op iets baseert. Citaat:
Ben je niet in staat om te discussiëren? Citaat:
Klik op de link, dan heb je de post. Klik dan op "quote". De rest ken je wel. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pour les Flamands Laatst gewijzigd door filosoof : 26 januari 2011 om 21:19. |
|