![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
houdt* citeert*
![]() |
![]() |
#182 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#183 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#184 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#185 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() "Mensen die niet wensen verbeterd te worden, mogen gerust een privébericht sturen. "
Er zijn mensen, zelfs al ze zouden willen, die niet verbeterd kunnen worden. ![]()
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() Straks heb ik een ban aan men been met al die fouten.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij maakt echt wel veel fouten , men vraagt zich op den duur af of de man wel ooit naar school is geweest.
![]() Maar, aan de andere kant, als u nooit zelf een tekst neerschrijft, wat klaarblijkelijk het geval is , geeft u nooit ruimte aan een andere "spellingchecker" om uw spelling eens onder de loep te nemen. Raf zal gefrustreerd zijn. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() Graag terug on toppic nu, dit is niet K&K...
Ik verwijs dan oa naar post nummer 176 en 177. Antw. aub ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is zeker niet nodig al zou ik het wel waarderen dat de verbeteraar de posts citeert in zijn eigen draadje en daar zijn werk verder zet. Het is maar een gedacht. Laatst gewijzigd door Wisord : 11 februari 2011 om 16:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb toch goed moeten lachen.
Wat een dt fouten. In feite bestaan er niet veel mogelijkheden : ofwel een t , ofwel een d ofwel een dt. Als je gewoon gokt, zonder de spellingsregel te kennen , is de kans groot dat je minder fouten maakt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Elke leraar is leraar moedertaal" Jij maakt hier ook fouten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 11 februari 2011 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel eens gezien hoeveel witte Vlamingen op de eigen tv ondertiteld moeten worden? 50%. Wanneer kom je uitleggen dat het eigen volk vaak slecht Nederlands spreekt. Franstalige Brusselaars die goed Nederlands hebben geleerd klagen dan ook nooit over Nederlandstalige mocro's maar wel over onverstaanbare eigen volkers met een zwaar dialect. En dan kom jij met droge ogen beweren dat het onderwijs in Vlaanderen goed is. Episch falen. Gelukkig hebben we het Frans nog. In Zweden of Noorwegen is de ondertiteling van degenen die respectievelijk Zweed of Noors spreken zeer zeldzaam. Het eigen volk is daar echt uniek in. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 11 februari 2011 om 17:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Ik wacht hier nu al maanden, wat zeg ik JAREN, op een bewijs van deze stelling. Geef maar toe, Eberhardje, u zuigt het uit uw duim!
![]() |