![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar bon, we wijken af.
![]() |
![]() |
#182 |
Europees Commissaris
|
![]()
#183 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | ||
|
![]() Citaat:
Ik doe echt geen moeite meer. Mensen die zich laten voeden door zielen als Etienne hebben helemaal niet de intentie om van hun vooroordelen af te stappen. Niks persoonlijks hoor, maar ik stop mn tijd niet meer in theologische discussies met een 'niet-gelovige'. Ik kan u wel altijd een mailadres doorsturen van een Vlaamse islamgeleerde die uw vraag zou beantwoorden.
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alle andere medewerkers (politiek of ambtenaar) hebben dat recht niet. Als ik toch dat recht zou hebben om mijn mening/ideologie/levensbeschouwing kenbaar te maken tijdens de werkzaamheden, dan is dat een ongelijkheid tov de medewerkers van de kamer zelf. Ik heb het niet voor ongelijkheden, u blijkbaar wel, en dat is uw goed recht. Iedereen mag in zijn privé doen wat hij wil: bij ons in kantoor staat ook een vlaamse leeuw, net als bij sommige van de collega's. Maar dat is de beslotenheid van uw eigen kantoor. Wil iemand daar een keppeltje, kruis, hoofddoek dragen, dat ze doen want daar kan dat. Maar als je in de commissievergaderingen zit, laat ik mijn leeuw in zijn hok. En dan hoort de hoofddoek ook nog op bureau. De discussie in het belachelijke te trekken door over de kleur van de plaston te beginnen zeveren, helpt u geen meter vooruit hoor. |
|
![]() |
![]() |
#187 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een journalist wordt ook geacht niet openlijk geaffilieerd te zijn aan een partij. Als hij dat wel is, dan vervalt zijn neutraliteit. Zo vervalt ook uw neutraliteit wanneer ge ten dienste van een partij werkt. |
|
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() Regering MOET gevormd worden! En dan liefst ZONDER NVA!!!
SPA , Groen!, CDH, VLD (zonder Quickenborne),MR(zonder die bijpartij die mij niet interesseert dus ik ken de naam niet), PS, ECOLO Democratie is niet weggelegd voor NVA! Ze willen niets bereiken qua onderhandelingen... DUS moet het ZONDER nva! Moesten vlamingen verstandiger zijn, zou nva 5% gehaald hebben! De Wever zijn gewicht moet uit die politiek! |
![]() |
![]() |
#189 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
in de steden zie je weinig (relatief dan) hoofddoeken. punt niet dat het mij veel uitmaakt fijne mensen trouwens ginder btw, ben ook al enkele keren in Israel geweest. ook heel fijne mensen |
|
![]() |
![]() |
#190 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#191 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ecolo => Javaux! SPA => Vandenbroucke! Vandelanotte, Janssens, Groen! => Besien? MR => Reynders! (Niet vernoemde partijen ken ik niet) |
|
![]() |
![]() |
#193 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#194 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
|
![]() Wat jij denkt maakt geen fluit uit.
Ik ken mijn land beter dat gij ![]()
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 10 maart 2011 om 14:30. |
|
![]() |
![]() |
#199 | |
|
![]() Dat is mijn land wel
![]() Meermaals per jaar als ik daar de tijd voor heb. Mn familie leeft daar. Hetgeen mn ouders hier hebben opgebouwd, hebben ze daar ook.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 10 maart 2011 om 14:33. |
|
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En vooral geen GEWELD gebruiken op straat... En GEEN vrouwen lastig vallen als ze het niet willen! Dat is wel een probleem met veel vreemdelingen... (maar niet alleen met hen) Want we hebben ook nog een Dutroux en een Ronald jansen ergens rondlopen... Die er ook beter niet geweest waren... |
|
![]() |