Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 9 september 2011, 16:20   #181
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Graag citaat met link waar jij dat schreef.
Gewoon even op de pijltjes terug klikken met je getrol en vragen naar de bekende weg.

Citaat:
Wat schreef je direct?
Je schrijft eerst
Wat jij maar niet schijnt te willen begrijpen, is dat het integreren door de allochtonen zelf dient te gebeuren.
Wanneer ik stel
Wellicht bedoel je dat ik niet begrijp "Uiteraard moeten enkel allochtonen integreren" Dat is iets heel anders.
Antwoord je
Dát bedoel ik inderdaad
Schrijf dan direct wat je bedoelt, en dan hoef je niet te lullen over "begrijpend lezen".
Gewoon even op de pijltjes terug klikken met je getrol en vragen naar de bekende weg.

Citaat:
Ik bedoelde de allochtonen
Die allochtonen zijn er. Leer er mee leven.
Indien je wenst dat ze integreren moet jij daar ook voor openstaan.
Sta je er niet voor open, kom dan niet bleiten dat ze zich niet integreren.
Ik sta voor allochtonen open op het ogenblik dat ze geïntegreerd zijn, of blijk geven werk te maken van hun integratie, en geen seconde eerder.
Daarom heb ik geen enkel probleem met Spanjaarden, Italianen, Polen, Russen, Chilenen, Viëtnamezen, Indiërs, Chinezen, Thai en ga zo maar door, maar wel met de groep die een islamitische achtergrond heeft, omdat de eerste groepen wél integreren en de tweede groep niet of nauwelijks.
Als de groep met een islamitische achtergrond duidelijk niet wenst te integreren, zoals nu het geval is, niet alleen in België maar overal ter wereld waar die groep neerstrijkt, dan zouden ze gewoon hun biezen moeten pakken en vertrekken naar een islamitisch land. En jij mag gerust met ze mee wat mij betreft, dan kun je ze daar gaan wijsmaken hoe mooi die multicul van je wel niet is.
Oud 9 september 2011, 16:24   #182
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht

Wat bedoel je?

Citaat:
De racisten zijn er.Leer je er mee leven sjok?
Natuurlijk.
Ik discussieer met hen.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 16:32   #183
karo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
ik weet dat ... in dat geval betreft het wannabees maar geen echte hooligans...
Ik veronderstel dat jij ook bij dat schorem hoort?
karo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 16:33   #184
karo
Banneling

Standaard

Citaat:
ik ben destijds als 12-jarige staande gehouden door een groepje turkjes met een mes...de reden was dat zij het grappig vonden van 'witte' jongetjes wat angst aan te jagen...

Ik denk dat ik een nieuwe draad ga opstarten en deze keer zal die niet handelen over fictieve figuren maar over actieve bestaande forumleden

Linkse extreme provocerende anarchisten....
En waarom zou ik een linkse provocerende anarchist zijn? Die is nieuw.
Oud 9 september 2011, 16:34   #185
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Je hebt niet uitgelegd wat/hoe die "ook" van "uiteraard moeten allochtonen integreren" af doet.

Citaat:
Dat hoeft niet.
Je schrijft eerst
Wat jij maar niet schijnt te willen begrijpen, is dat het integreren door de allochtonen zelf dient te gebeuren.
Wanneer ik stel
Wellicht bedoel je dat ik niet begrijp "Uiteraard moeten enkel allochtonen integreren" Dat is iets heel anders.
Antwoord je
Dát bedoel ik inderdaad
Schrijf dan direct wat je bedoelt, en dan hoef je niet te lullen over "begrijpend lezen".

Citaat:
Ik sta voor allochtonen open op het ogenblik dat ze geïntegreerd zijn, of blijk geven werk te maken van hun integratie, en geen seconde eerder.
Je staat dus niet open voor hen.
Citaat:
En jij mag gerust met ze mee wat mij betreft, dan kun je ze daar gaan wijsmaken hoe mooi die multicul van je wel niet is.
Daar kan ik inkomen. Alles wat een beetje afwijkt van jouw normen, ben je liever kwijt.
Oud 9 september 2011, 16:46   #186
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je hebt niet uitgelegd wat/hoe die "ook" van "uiteraard moeten allochtonen integreren" af doet.
Ik heb je uitgelegd dat je dat "ook" weg kon laten uit die zin, en verteld waarom. Dat jij er daarna dan weer dingen bij wil slepen, verdraaien of de focus verleggen, door eindeloos te blijven doorzeveren, is verder niet mijn probleem.

Citaat:
Dat hoeft niet.
Wat ben je dan aan het zeuren met je kwaadaardig getrol? Krijg je anders misschien te weinig aandacht?

Citaat:
Je schrijft eerst
Wanneer ik stel
Antwoord je
Dát bedoel ik inderdaad
Je herhaalt jezelf met je getrol. Dan zal ik mezelf ook maar weer gaan herhalen: Ik schreef dat direct, en het was iedereen duidelijk, behalve jou natuurlijk, want jij blijft vanzelfsprekend liever bladzijdes lang trollen over dingen die je heel goed begrijpt, maar doet alsof je ze niet wilt begrijpen. En mocht jij nu dingen, tegen alle verwachting in, écht niet begrijpen, dan heb jij ook niets in een discussie te zoeken, maar dien je eerst je vaardigheden in begrijpend lezen bij te spijkeren.

Citaat:
Je staat dus niet open voor hen.
Jij vertoont dus alweer boosaardig trollengedrag.

Citaat:
Daar kan ik inkomen. Alles wat een beetje afwijkt van jouw normen, ben je liever kwijt.
En trollen het eerst.
Oud 9 september 2011, 17:14   #187
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat bedoel je?

Natuurlijk.
Ik discussieer met hen
.
schaamteloos liegen bedoel je..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 17:15   #188
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karo Bekijk bericht
En waarom zou ik een linkse provocerende anarchist zijn? Die is nieuw.
Voel je je aangesproken ?
ik veronderstel dat je net als Alboreto gewoon centrum-rechts bent ?
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 17:23   #189
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen, dat bedoel ik niet.
Ik schreef en bedoelde "Ik discussieer met hen."
Voor zover ze daar voor open staan uiteraard.
Oud 9 september 2011, 17:27   #190
karo
Banneling

Standaard

Citaat:
Voel je je aangesproken ?
ik veronderstel dat je net als Alboreto gewoon centrum-rechts bent ?

Als jij dat niet naar mij gericht had niet nee. Wat andere personen zijn doet dan ook niet terzake.
Oud 9 september 2011, 20:00   #191
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
-Tig keer een antwoord vragen op een vraag die al -tig keer beantwoord is is een discussie voeren volgens sjok.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2011, 20:20   #192
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Cyber-aanval van rechtse extreme psychopaat-islamofoben (fobie: psychische aandoening) o.a. op de Nederlandstalige forums en social-community-websites is een poging om integratie (in het algemeen) te verhinderen met behulp van het boycotten van islam/moslims.

Wat is het doel? Waar is de logica? Waarom doet men zijn best om integratie te verhinderen?

Zij beweren daadwerkelijk dat islam niet meer te integreren is, d.w.z. dat islam geen enkel verband heeft met integratie; toch blijven ze over islam onder de rubrieken over integratie en immigratie getrol te verspreiden. Dat is een fenomeen die blijft groeien ondanks het apathisch gedrag van de moderatoren. Ofwel zijn de moderatoren niet correct verkozen geweest (m.a.w.; verkeerde selectie), ofwel zijn ze met de provocateurs en de verspreiders van eindeloos getrol helemaal mee eens. Dat is louter mijn subjectieve maar wel gegronde mening. Wat denk jij daarover?

Kun jij dit democratie heten? Betekent democratie "Vrije meningsuiting voor psychopaten. Anderen mondood maken en discrimineren." ??

Kortom: psychopate politici en psychopate politische standpunten; XXI-eeuw kun jij dan gerust "De Eeuw van Democratie voor Psychopaten" heten.

troltroltroltroltroltroltroltroltroltroltroltroltr oltroltroltroltroltroltroltroltroltroltroltroltrol troltroltroltroltroltroltroltroltroltroltroltroltr oltroltroltroltroltroltroltroltroltroltroltroltrol troltroltroltroltroltroltroltroltroltroltroltroltr oltroltroltroltroltroltroltroltroltroltroltroltrol troltroltroltroltroltroltroltroltroltroltroltroltr oltroltrol.
zonder woorden
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2011, 05:25   #193
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Ik heb je uitgelegd dat je dat "ook" weg kon laten uit die zin, en verteld waarom. Dat jij er daarna dan weer dingen bij wil slepen, verdraaien of de focus verleggen, door eindeloos te blijven doorzeveren, is verder niet mijn probleem.
Ja, je schreef dat die "ook" weg moest en waarom; maar je hebt niet uitgelegd wat/hoe die "ook" van "uiteraard moeten allochtonen integreren" af doet.

Citaat:
Wat ben je dan aan het zeuren met je kwaadaardig getrol? Krijg je anders misschien te weinig aandacht?

Je herhaalt jezelf met je getrol. Dan zal ik mezelf ook maar weer gaan herhalen: Ik schreef dat direct, en het was iedereen duidelijk, behalve jou natuurlijk, want jij blijft vanzelfsprekend liever bladzijdes lang trollen over dingen die je heel goed begrijpt, maar doet alsof je ze niet wilt begrijpen. En mocht jij nu dingen, tegen alle verwachting in, écht niet begrijpen, dan heb jij ook niets in een discussie te zoeken, maar dien je eerst je vaardigheden in begrijpend lezen bij te spijkeren.
Welke "dat" schreef je direct.
Toch niet dat ik niet begrijp "Uiteraard moeten enkel allochtonen integreren", je schreef eerst iets anders.

Citaat:
Jij vertoont dus alweer boosaardig trollengedrag.
Je vertelt herhaaldelijk dat je vreemdelingen niet wil leren kennen, en dan ontken je het.

Citaat:
En trollen het eerst.
Trollen lijkt nochtans niet af te wijken van jouw normen,
Oud 10 september 2011, 05:46   #194
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die gevangenisstatistieken, rellen en andere akkefietjes tonen niet dat geen enkele moslim geïntegreerd is.

Onwil komt bij individuen van al de zogenaamde groepen voor.
Vanaf nu is het ok dat we ergens een geïntegreerde moslim kennen of vinden en over de rest mag er dan niet meer gepraat worden? Tussen de nazi's zaten er ook goede mensen tussen. Als groep werden ze,gelukkig en met reden, toch uit onze maatschappijen gegooid. Is dat dan het enige middel om van de islamoverlast en gevaar af te geraken?
En doe geen moeite om hierop te antwoorden, we kennen je stijl ondertussen, zoals hierboven voortdurend aangehaald.

Laatst gewijzigd door andev : 10 september 2011 om 05:52.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2011, 05:48   #195
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Vanaf nu is het ok dat we ergens een geïntegreerde moslim kennen of vinden en over de rest mag er dan niet meer gepraat worden?
Dat is het niet. Aangezien er moslims zijn die wel geïntegreerd zijn, kan je niet stellen dat geen enkele moslim geïntegreerd is.
Oud 10 september 2011, 06:00   #196
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Dat is het niet. Aangezien er moslims zijn die wel geïntegreerd zijn, kan je niet stellen dat geen enkele moslim geïntegreerd is.
Helaas, als men tot de fundatie van de Islam gaat kijken, zijn er 2 soorten "geïntegreerde moslims".

"Slechte Moslims" (ik bekeek dezen als de Lutheranen, maar dan in gematigde vorm), die de basisdocterine niet volgen.
"Ware Moslims" die zeggen dat ze Takiya aanwenden om hun goesting te doen waar ze ook zijn. (ik noem deze hypocrieten en/of cherrypickers, oftewel moslims a la carte) Een type wat ik niet lust.

Natuurlijk besef ik ten dege dat er evenveel "soorten" moslim zijn als er mensen zijn die zichzelf moslim noemen.

Ik wacht ademloos op de dag dat er een Moslim Raspoetin opstaat.

Laatst gewijzigd door maddox : 10 september 2011 om 06:00.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2011, 06:09   #197
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Helaas, als men tot de fundatie van de Islam gaat kijken, zijn er 2 soorten "geïntegreerde moslims".

"Slechte Moslims" (ik bekeek dezen als de Lutheranen, maar dan in gematigde vorm), die de basisdocterine niet volgen.
"Ware Moslims" die zeggen dat ze Takiya aanwenden om hun goesting te doen waar ze ook zijn. (ik noem deze hypocrieten en/of cherrypickers, oftewel moslims a la carte) Een type wat ik niet lust.

Natuurlijk besef ik ten dege dat er evenveel "soorten" moslim zijn als er mensen zijn die zichzelf moslim noemen.

Ik wacht ademloos op de dag dat er een Moslim Raspoetin opstaat.
Heb je nu ook nog iets on topic te vertellen?
"Rechtse extreme psychopaat-islamofoben " en hoe ze de integratie belemmeren.
Oud 10 september 2011, 06:16   #198
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Afgezien van het feit of iemand het wil, kan het niet, integreren in een groep die gesloten is, die anderen uitsluit.
Dat is gewoon onmogelijk.
Zou je niet eens beginnen met te antwoorden op de al zoveel gestelde vraag: waarom lukt het zoveel andere groepen mensen, Polen, Chinezen enz en juist dat zootje islamaanhangers niet? Daarmee bewijzen ze enkel dat ze hier, tussen al de andere aanvaardbare vreemdelingen niet thuishoren. Er is al genoeg gezeverd over die bende, er is al genoeg voor gedaan: aanpassen of ophoepelen/ buitengooien.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2011, 06:23   #199
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Zou je niet eens beginnen met te antwoorden op de al zoveel gestelde vraag: waarom lukt het zoveel andere groepen mensen, Polen, Chinezen enz en juist dat zootje islamaanhangers niet? Daarmee bewijzen ze enkel dat ze hier, tussen al de andere aanvaardbare vreemdelingen niet thuishoren. Er is al genoeg gezeverd over die bende, er is al genoeg voor gedaan: aanpassen of ophoepelen/ buitengooien.
Zou je niet eens on-topic en on-post reageren?

Deze draad gaat over "Rechtse extreme psychopaat-islamofoben " en hoe zij de integratie belemmeren.

Je citeerde mijn post
Afgezien van het feit of iemand het wil, kan het niet, integreren in een groep die gesloten is, die anderen uitsluit.
Dat is gewoon onmogelijk.
Ik verwacht dan toch dat je tenminste daarop reageert.
Oud 10 september 2011, 06:33   #200
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Heb je nu ook nog iets on topic te vertellen?
Jazeker. Maar U leest dat toch niet.
Citaat:
"Rechtse extreme psychopaat-islamofoben " en hoe ze de integratie belemmeren.
Mag ik riposteren met " extreem linkse wereldvreemde idioten en hoe ze integratie verbieden"?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be