![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Minister
|
![]() Gewoon even op de pijltjes terug klikken met je getrol en vragen naar de bekende weg.
Citaat:
Citaat:
Daarom heb ik geen enkel probleem met Spanjaarden, Italianen, Polen, Russen, Chilenen, Viëtnamezen, Indiërs, Chinezen, Thai en ga zo maar door, maar wel met de groep die een islamitische achtergrond heeft, omdat de eerste groepen wél integreren en de tweede groep niet of nauwelijks. Als de groep met een islamitische achtergrond duidelijk niet wenst te integreren, zoals nu het geval is, niet alleen in België maar overal ter wereld waar die groep neerstrijkt, dan zouden ze gewoon hun biezen moeten pakken en vertrekken naar een islamitisch land. En jij mag gerust met ze mee wat mij betreft, dan kun je ze daar gaan wijsmaken hoe mooi die multicul van je wel niet is.
![]() |
![]() |
#182 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je schrijft eerst Wat jij maar niet schijnt te willen begrijpen, is dat het integreren door de allochtonen zelf dient te gebeuren.Wanneer ik stel Wellicht bedoel je dat ik niet begrijp "Uiteraard moeten enkel allochtonen integreren" Dat is iets heel anders.Antwoord je Dát bedoel ik inderdaadSchrijf dan direct wat je bedoelt, en dan hoef je niet te lullen over "begrijpend lezen". Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Wat ben je dan aan het zeuren met je kwaadaardig getrol? Krijg je anders misschien te weinig aandacht? Citaat:
Jij vertoont dus alweer boosaardig trollengedrag. En trollen het eerst.
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() troltroltroltroltroltroltroltroltroltroltroltroltr oltroltroltroltroltroltroltroltroltroltroltroltrol troltroltroltroltroltroltroltroltroltroltroltroltr oltroltroltroltroltroltroltroltroltroltroltroltrol troltroltroltroltroltroltroltroltroltroltroltroltr oltroltroltroltroltroltroltroltroltroltroltroltrol troltroltroltroltroltroltroltroltroltroltroltroltr oltroltrol. zonder woorden ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Toch niet dat ik niet begrijp "Uiteraard moeten enkel allochtonen integreren", je schreef eerst iets anders. Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En doe geen moeite om hierop te antwoorden, we kennen je stijl ondertussen, zoals hierboven voortdurend aangehaald. Laatst gewijzigd door andev : 10 september 2011 om 05:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() Dat is het niet. Aangezien er moslims zijn die wel geïntegreerd zijn, kan je niet stellen dat geen enkele moslim geïntegreerd is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Slechte Moslims" (ik bekeek dezen als de Lutheranen, maar dan in gematigde vorm), die de basisdocterine niet volgen. "Ware Moslims" die zeggen dat ze Takiya aanwenden om hun goesting te doen waar ze ook zijn. (ik noem deze hypocrieten en/of cherrypickers, oftewel moslims a la carte) Een type wat ik niet lust. Natuurlijk besef ik ten dege dat er evenveel "soorten" moslim zijn als er mensen zijn die zichzelf moslim noemen. Ik wacht ademloos op de dag dat er een Moslim Raspoetin opstaat.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 10 september 2011 om 06:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Rechtse extreme psychopaat-islamofoben " en hoe ze de integratie belemmeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou je niet eens beginnen met te antwoorden op de al zoveel gestelde vraag: waarom lukt het zoveel andere groepen mensen, Polen, Chinezen enz en juist dat zootje islamaanhangers niet? Daarmee bewijzen ze enkel dat ze hier, tussen al de andere aanvaardbare vreemdelingen niet thuishoren. Er is al genoeg gezeverd over die bende, er is al genoeg voor gedaan: aanpassen of ophoepelen/ buitengooien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze draad gaat over "Rechtse extreme psychopaat-islamofoben " en hoe zij de integratie belemmeren. Je citeerde mijn post Afgezien van het feit of iemand het wil, kan het niet, integreren in een groep die gesloten is, die anderen uitsluit.Ik verwacht dan toch dat je tenminste daarop reageert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jazeker. Maar U leest dat toch niet.
Citaat:
![]() |