![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Economie Hier kan je discussiëren over economie en staatsschuld |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Nu verdien ik mooi mijn boterham maar heb er verdorie lang voor moeten afzien. Ik vind het dan ook schandalig dat er mensen zijn die nu afgunstig zijn op mijn loon en job. Iedereen heeft begonnen met dezelfde kansen maar je moet ze maar grijpen. Maar dan moet je achteraf niet komen klagen ook een deeltje van de koek te willen. Laatst gewijzigd door Bollywood : 13 mei 2011 om 09:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Gouverneur
|
![]() er zijn genoeg vacatures maar die passen niet bij de verwachtingen van die jongeren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Warenhuizen, als ze een lage prijs betalen voor hun producten is het schandalig van de warenhuizen. Als ze echter meer zouden betalen en de prijzen bijgevolg stijgen staat iedereen ook op zijn achterste poten... Beetje consequent blijven aub, als je toch wil meer betalen voor je producten, ga dan gewoon langs bij de plaatselijke kruidenier om de hoek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Daardoor zal het Kapitalistische 'Spermasyndroom' nog nauwer en driftiger worden. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ach, kritiek op de overheid. Hoe zou de wereld er hebben uitgezien na 2008 moest de overheid geen steun hebben gegeven aan de banken en grote bedrijven? Massale werkloosheid, mensen die hun leningen niet meer kunnen afbetalen de mensen vergeten snel. Bye bye GM, Fortis, Dexia en ik kan maar blijven doorgaan. Wat een grootspraak lees je hier soms. Het forum, waar internethelden thuis zijn ^^.
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verlies en verantwoordelijkheid is altijd voor de overheden, arbeiders en de gemeenschap! Private ondernemingen zijn bedorven pubers die telkens terug aan de borst van “mama overheid” hangen als het fout loopt. De staat is altijd verantwoordelijk zoals overal op onze planeet, ze is altijd last-minute Promotie + all inclusive. De geprivilegieerde elite en jetset kan onmogelijk rijk zijn, (zich mateloze decadente luxe toe-eigenen, zich in enorme villa’s in het zuiden ophouden, beschikken over enorme luxe jachten en exclusieve privaat jets, niet werken en parasiteren op koste van andere) zonder het systeem van krediet, uitbuiting, consumentisme en het eigendomsinstrument, dit is wat kapitalisme is en het doel van dit systeem met de grondwet als fundament. Internationale gelegaliseerde pickpocketbusiness is het werktuig, business is business, kassa - kassa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De clue blijft domweg overeind: jij laat je laagdunkend uit over wat anderen verdienen en of ze dat al dan niet waard zijn, maar je blijkt zelf een loon op te strijken waarvoor je bijlange niet genoeg moeite doet. Twee maten en gewichten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Nog niet zo lang geleden ging het systeem instorten. Dankzij het geld van de burger hebben we dit kunnen vermijden. Nu keren ze terug bonussen uit alsof het niets is. Als je een autobedrijf of bank op de rand van de financiële afgrond brengt ben je dan een goede CEO? Ik ontvang een correcte verloning.
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() De barema's voor ambtenaren liggen nu eenmaal vast en hangen niet af van een premiesysteem.
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Niets. Het is mijn schuld toch niet dat er te weinig werk is? Iedere ambtenaar kan daar wel over meespreken tenzij je werkzaam bent in de zorgsector.
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik doe nog een promotie examen mee, maar een andere baan zoek ik niet. Heb genoeg spontane sollicitaties gedaan in het verleden, altijd was het wel een njet. Een goed evenwicht vinden, daar draait het om.
![]() |
#200 |
Banneling
|
![]() Dan blijven we erbij dat je dat loon domweg niet waard bent. 't Is dus zeker niet aan jou om de lonen van anderen te gaan evalueren of om in te gaan schatten of die al dan niet terecht zijn.
|
![]() |
![]() |