![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misschien moet je dit even proberen te staven met bronnen. Verder, mocht dat het geval zijn: hebt u een probleem met adoptiekinderen die naar hier gehaald worden in de hoop dat ze een betere toekomst tegemoet komen?
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
|
![]() Het was wel te verwachten dat de brullende elite dit soort opmerkingen totaal negeert.
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Komaan! lees zelf eens wat je schrijft. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 6 mei 2011 om 16:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan onmogelijk eisen dat het moet rijke ouders hebben... etc |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar dat de moslims de overhand gaan halen door aantal is een feit. Alleen dragen ze niet bij tot de sociale zekerheid en verwordt het hier in één eeuw tot een derdewereldland. hallelujah zullen we maar zeggen; Ik hoop dat degenen die menen dat de verrijkers hier zijn ook veel kleinkinderen hebben die dan in de misère zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 6 mei 2011 om 16:19. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() Ik heb nog steeds geen antwoord op het feit dat moslims volgens hun koran helemaal niet mogen adopteren, maar enkel PLEEGOUDER spelen.
Wat denkt Suqar-7lou daarvan? Pleegouderschap geeft géén naamsverandering, geen recht op erfenis en OOOOOO My Goat! ook geen Belgische staatsburgerschap! wat nu? Gaan ze de moslimse pleegouders nu gaan verplichten om volgens de Belgische wetten te adopteren? of zouden de Marokkaanse sharia gebruiken worden aanvaard? We zullen zoiets wel nooit te weten komen, want de politici zijn zover nog niet. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 6 mei 2011 om 16:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar veel van dat geld is aangewend om uitkeringen allerhande mee uit te betalen. Te ruime uitkeringen voor teveel mensen die daar feitelijk geen recht op zouden mogen hebben, maar die dat uit verkeerd begrepen solidariteit wel kregen, en nog altijd krijgen. Dat moslims langzaam de overhand halen via hun geboorteaantallen, is een bekend gegeven, en wordt ook door o.a. Erdogan, Ghadaffi en de moslimbroederschap openlijk verkondigd.
![]() |
![]() |
#192 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hahaha daar staan ze dan met hun onnutte extrapollatie ... ![]() Citaat:
Dat en of lijkt me een tikfoutje en verzwaart de begrijpend lectuur van de zin daarvan: op het geheel van de voorwaarden is bedoeld zeker? Laatst gewijzigd door eno2 : 6 mei 2011 om 16:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() 't Is wel een uitbreiding van de moslimgemeenschap
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() uw locatie = elders.
Ik ben verleden week naar Antwerpen geweest en geen woord Nederlands gehoord. Was leuk, drie landen tegelijk toerist geworden. Tegen 80eurocent voor een tramticket. 10% vreemdelingen in Belgique, reken daarbij een VEELVOUD aan verbelgden. Ooit waren we 9 miljoen, nu 11 miljoen. Ik neem aan dat er 3 miljoen non-verbalen zijn bijgekomen vermits wij niet meer mochten baren (ik kom uit eind jaren zestig toen de Club van Rome ons ten stelligste aanried om vooral géén kinderen te maken om de wereld te redden!). Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 6 mei 2011 om 17:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() Nu kunnen we natuurlijk weer wèl baren, want blijkbaar moet er een bevolkingspiramide zijn. We kunnen altijd beginnen met kweekvrouwen op te zetten en dan de kinderen naar Marokko exporteren op voorwaarde dat ze christelijke adoptie ouders krijgen natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |