![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hij krijgt ook gelijk van de kiezers in zijn democratische gemeenschap, namelijk Vlaanderen. Hij krijgt ook gelijk van de EU, het IMF en andere. Maar in België volstaat zelfs dat niet, want de PS wil niet mee... Laatst gewijzigd door respublica : 11 juni 2011 om 11:15. |
|
![]() |
![]() |
#182 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Er is een verschil tussen een regering vormen in Belgie en in de overgrote meerderheid van de andere landen. Ik verklaar me. In uw geliefde kunstmatig koninkrijk Belgie zijn de "4" klassieke politieke partijen opgesplitst in 2 groepen, Nederlandstaligen en Franstaligen, dat zijn dus 8 partijen ! Dat 1 partij zijn volledige programma kan uitvoeren dat bestaat niet, dt weten ongeveer wel de overgrote meerderheid van de volwassen lezers hier op dit forum. Punt is , dat men in uw geliefde kunstmatig koninkrijk Belgie toegevingen moet doen naar andere Nederlandstalige partijen en DAAR BOVENOP NOG EENS AAN FRANSTALIGE PARTIJEN, idem dito voor de franstalige partijen hé ![]() Zo een systeem kan niet werken en is gedoemd om onder te gaan, leer dat eens aanvaarden. Dat iedereen in zijn eigen "hoekje" moet kruipen is ook geen oplossing, daarom is er een Europa. HET GROTE PROBLEEM IS DAT DE FRANSTALIGEN IN EEN CONCEPT ALS EEN EUROPA HUN FINIANCIEELE PUTTEN GAAN MOETEN VERANTWOORDEN, want ze nu in HUN Belgie NIET moeten doen !
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá Laatst gewijzigd door nabat54 : 11 juni 2011 om 11:13. |
|
![]() |
![]() |
#183 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is de druppel IMF, er is de druppel EU, er is de druppel 'rating-bureaus', er is de druppel 'financiële markten', ... Binnenlandse waterdruppels zijn ondermeer O-VLD, MR, wie weet binnenkort zelfs FN (behoort een ruk naar rechts in WAL tot het Rijk der Mogelijkheden of niet?), ... De Cosa Nostra ons allen beter bekend als het door de "La Belgique nous appartient"-PS gerunde Heilig Land der Vaad'ren loopt op haar laatste beentjes.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edit: de gifslang Onkelinx beschikt ook over haar troeven, de totentrekkers Demotte en Magnette moeten nog véél leren, maar zullen er ook wel komen. Ik vraag me af wanneer de eerste pentiti naar voor zullen treden.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 11 juni 2011 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
#186 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De N-VA is heel duidelijk naar de stembus gegaan met een programma , een grote staatshervorming is nodig ! Dat is nogal "krachtig" bevestigd door de bevolking , ongeveer 28% van de vlamingen en een jaar later zou dat 33 % worden (peilingen zijn ook maar waard wat ze waard zijn) Ik denk dat de N-VA top niet veel moet veranderen aan hun handelen ![]() Ja men was en is het immobilisme van Leterme sedert 2007 beu. Een regering waar de meerderheid van het land (nederlandstaligen) een minderheid is. Daar moet je toch geen tekening bij maken ? Persoonlijk ervaren : Toen ik tegen mijn franstalige collega in 2008 (PS stemmer..is zijn goed recht NB) , nadat hij aan het kappen was op Leterme en de CD&V en hun "kartelpartnerke van zijn kloten, zei van de volgende keer zit er mss wel iemand anders aan de onderhandlingstafel werdt dat weg gelachen. Wel we zitten al 1 jaar in een situatie die toch weggelachen werdt door die franstalige collega van mij,....en de franstaligen algemeen. het zal van hun kant moeten komen de oplossing van de huidige crisis, en als ze dat niet willen doen....tja FIN de la Belgique. Ik zal er niet om treuren.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá Laatst gewijzigd door nabat54 : 11 juni 2011 om 11:27. |
|
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#188 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus even ter verduidelijking, deze N-VA stemmer is nog niet op pensioen, ik werk in de private sector PC 218, graag had ik van u vernomen uw leeftijd , uw PC ? Mss kunnen we dan eens de oefening doen voor de mensen hier op het forum ? Eens kijken waar de fossielen zitten ![]() ![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
#189 | |
|
![]() Citaat:
en de nieuwe kiezers zijn jonger maar die kunnen bij de volgende verkiezingen zo weer voor een andere partij stemmen. |
|
![]() |
![]() |
#190 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() *haalt met een nog veel diepere zucht de tricolore vod vanonder de mottenballen en blaast het stof van de koekendoos* ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#191 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is waar, hij is zeer geslepen. De man heeft geen gelijken op dat vlak, noem anders maar een politieker op in binnen of buitenland, die na zo dikwijls verdacht te zijn geweest in pedofillie zaken nog aan de macht is. Als Di Rupo Berlusconi tegenkomt dan spreekt Berlusconi Di Rupo aan met Maitre.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 11 juni 2011 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
#193 |
Minister-President
|
![]() Waar ergens zou je kunnen denken gelezen te hebben dat ik zoiets beweerd zou hebben ?
ps : klein kind ,lees mijn opmerking en antwoord op mijn vraag !Ga ergens anders gaan spelen , als je je enkel kan verstoppen door op een vraag met een vraag te antwoorden....triestig gesteld met die Belgen.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |
#194 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Doet dat pijn als ge zo hard dingen uit uw duim zuigt?
#195 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#196 |
Minister-President
|
![]() aha, struisvogelpolitiek, de kop in het zand steken en denken dat het zal overwaaien, een echte radicale Belg dus......
Krijg ik nog een antwoord op mijn vraag ? ps : "klein kind" vindt u dat grof ? Ik stel de vraag zodat ik uw referentiekader kan inschatten en "eventueel" het mijn e wat bij te sturen....maar vrees dat ik van mening ben dat "klein kind" nu niet echt een "grof" taalgebruik is.....
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá Laatst gewijzigd door nabat54 : 11 juni 2011 om 13:31. |
![]() |
![]() |
#197 |
|
![]() nee, je moet zelf je tekst nog eens lezen.
|
![]() |
![]() |
#198 |
Minister-President
|
![]() [i]Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 In mijn profiel staat mijn leeftijd, in uw profiel op dit forum niet. Dus even ter verduidelijking, deze N-VA stemmer is nog niet op pensioen, ik werk in de private sector PC 218, graag had ik van u vernomen uw leeftijd , uw PC ?[i] ik wacht geduldig op uw antwoord......
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá Laatst gewijzigd door nabat54 : 11 juni 2011 om 13:35. |
![]() |
![]() |
#199 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#200 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 In mijn profiel staat mijn leeftijd, in uw profiel op dit forum niet. Dus even ter verduidelijking, deze N-VA stemmer is nog niet op pensioen, ik werk in de private sector PC 218, graag had ik van u vernomen uw leeftijd , uw PC ?[i] ik wacht geduldig op uw antwoord...... Ik wacht geduldig op uw antwoord. Begrijpend lezen is uw ding niet ? Of ben ik nu te grof ?
|
![]() |