![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik dacht toch dat "het vrijdaggebed" het wekelijks terugkerend ritueel is in de moskee.
![]() |
#183 | |
|
![]() Citaat:
Over een uurtje ongeveer is het tijd voor het nachtgebed. Dat gebed zou ik gerust in de moskee kunnen verrichten straks hoor. Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 27 juli 2011 om 21:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat 'iedereen' zou beginnen staren bij het zien van een schaars geklede vrouw. En dan heb ik het niet alleen over moslims. Wat men zegt over Bin Laden neem ik altijd met een kruiwagen zout, maar dat is natuurlijk hoe ik het bekijk. Hoezo de moslimmannen mogen alles? En de vrouwen niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
|
![]() Komaan zeg, die man komt hier een vraag stellen en jij gaat er vanuit dat de moslimonzinners weer zaken komen opeisen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Suikerklontje, kun jij misschien een antwoord geven op mijn vragen van vorige pagina?
![]() |
![]() |
#187 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
|
![]() Als ik de vraag kan beantwoorden wil ik dat best wel doen. Kun je de vraag linken aub want ik heb deze draad nog niet helemaal doorgenomen.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 27 juli 2011 om 22:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
|
![]() Héhé
![]() Ik denk niet dat Moslim! onderweg is naar een pyjamafeestje in de moskee. Er zijn nu eenmaal moslims die hun 5 dagelijkse gebeden in de moskee verrichten. Het is niet zo dat moslims enkel en alleen op vrijdag naar de moskee gaan om het middaggebed te verrichten. Hmm een moslimman draagt een short tot zn knieën als hij gaat zwemmen. Allé islamitisch gezien. Misschien moet je eens vragen aan Moslim! of hij zich houdt aan deze zaken want niet iedereen is hier strikt in. Wat die jeansbroek betreft. Definieer 'spannend'? Ik ken genoeg moslims die wel jeansbroeken dragen, ik zie dus niet in waarom dat niet zou mogen. Wat die andere vraag betreft: die kan Moslim! zelf beantwoorden. Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 27 juli 2011 om 22:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat de short betreft: OK, maar de rest van het lichaam is dan toch onbedekt? Als het de kledingscode is binnen de islam om het lichaam niet te benadrukken: waarom mogen mannen dan meer van hun lichaam verhullen?
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Onzin. De hoofddoek is juist voor mannen en outfit met spannende kleren die de vormen accentueren zijn uitstekend geschikt voor alle mohammedanen. Ik weet dat veel beter dan jij.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Toch wel. Juist voortreffelijk hallal, voldoende om 71 van de 72 maagden te mogen verkrachten.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Fijn dat jullie naar de grond kijken. Was het maar altijd waar!
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De moslims die per sé een eigen strand willen kunnen even goed allemaal samen leggen en ergens een stuk landgoed kopen en daar hun eigen strand aanleggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() En nog altijd geen commentaar op mijn voorstel:
Moslim! wil dus een strand waar hij gevrijwaard wordt van het zicht van die ongelovige decadente kaffers... mij niet gelaten IK wil dan de rest van het strand (er zijn maar 650.000 moslims toch?) vrijwaren van het zicht van die moslims die onze dochters en onze vrouwen begluren en begeilen. Waarom krijg ik van moslim! nu geen gelijk zodat we samen onze eis kunnen gaan voorleggen in Brussel? Ook voor zwembaden en provinciale domeinen toch een prima idee? Er wordt één domein voorzien voor moslims-only en de rest voor kaffers-only. Zwembaden la même chose: op vrijdagmiddag is het moslims-only, de rest van de week kaffers-only. Iedereen content, en dan is het nog nie goe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wat de moskee betreft ik ga soms om 4h smorgens naar de moskee om 1h45 om 18h en om 21h30 en om 23h11 die uren verschuiven in de loop van het jaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |