![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook had hij zich schuldig gemaakt door op een forum te vertellen dat volgens hem de joden en de christelijke godsdienst de belichaming van het kwaad zijn, en dat hij begrepen had wat Breivik bezielde tijdens zijn gruweldaad. Ik zie dus eigenlijk niet waarom hij gearresteerd werd ? Zulke zaken lees je dagelijks op internet, inbegrepen op dit forum ?! Volgens mij wil de minister Manuel Valss gewoon wat reclame voor zichzelf maken, laten zien wat voor een goeie minister hij wel is. Na de dood van een Antifa, die een skinhead in de rug aanviel, wil hij laten zien dat hij de extreem rechtsen het vuur aan de schenen legt. Wie is Varg Vikerness ? Een metal-muzikant, die ooit een andere muzikant vermoord heeft, en 4 kerken in brand gestoken heeft uit haat tegen het christianisme. Daarvoor heeft hij 21 jaar in het gevang gezeten in Noorwegen. Vandaag woont die in Zuid Frankrijk, op den buiten, heeft 3 kinderen, binnenkort 4, en poogt zijn verleden te doen vergeten. Het zou me verwonderen dat die kerel, op zijn ééntje dan nog wel, of wie weet, geholpen door zijn hoogzwangere vrouw, een grootse aanslag zou willen plegen, zoals de politie beweert... De minister heeft een gemakkellijke prooi te grazen genomen, die een beetje moet doen vergeten hoe weinig échte terroristen hij gepakt heeft. Al die jonge gasten die naar Syrië gegaan zijn, om daar naar hartelust te moordden en te brandden, en waarvan er een aantal vandaag terug in Europa rondlopen, vrij als vogels... Varg Vikerness is zeker een rare kwiet, en niet ongevaarlijk, maar géén terrorist volgens mij, hij heeft trouwens nooit enige sympatie voor neonazi's te kennen gegeven, en is aan geen enkele partij gelinkt... |
|
![]() |
![]() |