![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vandaar dat ik het met de regelmaat van de klok aanklaag.
![]() |
![]() |
#182 |
Minister
|
![]() En dat "aanklagen" doe jij door mensen die een afwijkende mening ten opzichte van de jouwe er op na houden, te willen muilkorven...
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want ondertussen wordt wie een andere mening heeft bekogeld met stropoppen of beledigingen over racisme..ik begrijp het dus niet meer zo goed... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Volgens de forummers die jij bedoelt, heb jij wel degelijk recht op vrije meningsuiting, zolang dat maar ook hún mening is. Dan mag jij jouw mening vrij uiten, zo veel en zo vaak als je maar wil. Maar waag het niet een andere dan de door hen voorgeschreven mening te hebben, want dan ga je namelijk voor de bijl en word je "racisme" e.d. verweten. Die lui zijn met andere woorden net zo democratisch als het "demokratisch" in "Deutsche Demokratische Republik". En ze gedragen zich net zo als de beruchte Stasi van weleer.
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wat heeft dat met vrije meningsuiting te maken? Niets lijkt me zo.. dus beweren dat je dit verdedigt om vervolgens geen andere meningen toe te staan, is dat niet een spreidstand die op den duur pijnlijk moet worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Minister
|
![]() Ja, dat paternalisme en die bemoeizucht van links is aandoenlijk lief en verder helemaal niet irritant en overbodig of zo. Gelukkig maar dat er, ook hier op dit forum, Grote Roergangers zijn die ons keurig in het gareel willen houden en wel voor ons zullen denken, zodat we dat zelf niet meer hoeven doen.
![]() |
#190 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster. - F. Nietzsche Laatst gewijzigd door ahuramazda : 25 augustus 2011 om 22:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommige forummers zijn heel duidelijk in de bedoeling van hun aanwezigheid, het bestrijden van racisme en zo, en wanneer zij vinden dat u dit doet dan is dat zo, punt... Ironie en spot zijn niet neerbuigend bedoeld, we gaan juist uit van allemaal goede bedoelingen... het loopt wat mank maar vast allemaal goed bedoeld hoor! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Naast de kwestie is het echter niet, als je de voorafgaande posts in de discussie tenminste gevolgd hebt.
![]() |
![]() |
#193 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
zwart ...
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over vrije meningsuiting en spreidstand gesproken, was jij niet degene die van de hoofddoekjes af wilde hier? Want jij wist wel voor anderen wat dat lapje stof betekende toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Minister
|
![]() Nee hoor. Eerder:
Neus. Feiten. Drukken.
![]() |
#196 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het westen heeft minstens evenveel bloed aan de handen als de islam. Doen alsof zij slechter zijn dan wij is gewoon pure hypocrisie. Voor elk voorbeeld dat jij ophaalt over hen, halen zij een op over ons.
Dat zijn de feiten. Ruik er maar eens aan.
![]() |
#197 |
Minister
|
![]() Ik heb geen idee waar jij het opeens over hebt, want de discussie hier ging de laatste pagina over de spreidstand van links t.a.v. vrije meningsuiting en democratie, en jij begint opeens over de islam en het westen te wauwelen.
"Ognuno vede quello che tu pari, pochi sentono quello che tu se." Laatst gewijzigd door Macchiavelli : 25 augustus 2011 om 23:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Even alles terug gelezen. Ik dacht dus in een andere draad te zitten. Excuseer mij. Ironisch dat ik net bevestigd heb wat je zei over dat paternalisme en die bemoeizucht. I'll try to keep it in mind.
He who fights with monsters might take care lest he thereby become a monster. - F. Nietzsche Laatst gewijzigd door ahuramazda : 26 augustus 2011 om 00:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoezo? Die mening mag ik toch hebben of niet? Dit is trouwens een discussieforum, zie niet in waarom ik mijn standpunt niet zou mogen verkondigen, net zoals jij dit mag over rappers, Van Gheluwe, witteboord criminaliteit, klootjesvolk of andere onderwerpen die je nauw aan het hart liggen! ![]() Laatst gewijzigd door alice : 26 augustus 2011 om 00:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |