Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 22 augustus 2011, 21:51   #181
Vigilante VL
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Dit is allemaal naast de zaak. Probeer bij het onderwerp te blijven.
Ik dacht dat het in deze ging over extreem-rechtse paramilitaire organisaties en hun vermeende banden met politieke partijen. Dat de WNP hierin niet zou passen, is als zeggen dat stieren niet thuishoren in een draad over vaarzen. Het is op z'n zachtst gezegd een negatieve aandachtsbias of platte hypocrisie, de balk en de splinter etc.
Vigilante VL is offline  
Oud 22 augustus 2011, 22:15   #182
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL Bekijk bericht
Ik dacht dat het in deze ging over extreem-rechtse paramilitaire organisaties en hun vermeende banden met politieke partijen. Dat de WNP hierin niet zou passen, is als zeggen dat stieren niet thuishoren in een draad over vaarzen. Het is op z'n zachtst gezegd een negatieve aandachtsbias of platte hypocrisie, de balk en de splinter etc.
Voor zover ik het begreep ging het over de VMO en TAK.
system is offline  
Oud 22 augustus 2011, 22:18   #183
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
Niet paniekeren. Gij en de Brunos zullen jullie verdiende loon krijgen, maakt u geen zorgen.
O, o, u bent nu al aan het bedreigen. Het zou wat zijn als rekels zoals u aan de macht komen. Gelukkig dat dit maar een hypothese zal blijven. Want uw VB is voor het ogenblik 'perte totale'.

Laatst gewijzigd door system : 22 augustus 2011 om 22:19.
system is offline  
Oud 22 augustus 2011, 22:24   #184
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit is allemaal naast de zaak. Probeer bij het onderwerp te blijven. Ik kan begrijpen dat u dit allemaal niet graag hoort, maar tracht toch het hoofd koel te houden en slagen onder de gordel achterwege te laten. Persoonlijke aanvallen van uwentwege lossen niets op.
Peersoonlijke aanvallen? Vlaams en Belg kan voor niemand - dat ge dat als pezrsoonlijke aanval typeert bewijst dat voor de zoveelste keer hoe nefast, leugenachtige en ziekelijk Belgicisten zijn....
Oud 22 augustus 2011, 22:32   #185
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U ben weer aan het papegaaien. Iedereen kan posten op Wikipedia. Dat klopt. Maar er is toch controle op wat men post, alhoewel die controle niet altijd waterdicht is. In ons geval kan men controleren of het juist is voor wat TAK betreft.

TAK en VMO , in mekaar verstrengeld en uiteindelijk één pot nat.
Je weet gewoon niet waar je het over hebt. In Taal Aktie Komitee zijn mensen actief (geweest) die bij allerlei andere Vlaamsgezinde groeperingen zitten of gezeten hebben, waarschijnlijk inderdaad het NSV en het Vlaams Belang incluis, maar TAK zelf is politiek volledig neutraal - behalve natuurlijk het uitgesproken pro-Nederlandstalige. Alleszins in geen enkel opzicht te vergelijken met de VMO. Ik daag je uit om het tegendeel te bewijzen.
Vlaanderen Boven is offline  
Oud 22 augustus 2011, 22:35   #186
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
O, o, u bent nu al aan het bedreigen. Het zou wat zijn als rekels zoals u aan de macht komen. Gelukkig dat dit maar een hypothese zal blijven. Want uw VB is voor het ogenblik 'perte totale'.
Ik bedreigen? lol. Maar wie de wind zaait zal de wervelwind oogsten. De Volksverraders en huisnegers zullen ter vernatwoording geroepen worden, en is het niet in dit leven, dan zal het zo zijn in ons volgend bestaan. Dat gij dat weigert in te zien verwondert me niet... wie wilt beseffen dat hij gedoemd om is zo goed als eindeloos af te zien voor zijn misdaden? Zeker geen volksverrader of huisneger...

En wat het Vb betreft: Ik moet ze niet en ik heb er niets mee te maken, en hier lopen VBers genoeg rond die kunnen bevestigen dat ik geen vriend ben van die partij. Maaer modder gooien, demoniseren, leugens verspreiden, het is het enige dat de belgicysten nog in hun arsenaal hebben ... en toch zal het u niet vergeven worden.

Verder zal de N-VA na de volgende verkiezingen u en uw soort op hun plaats zetten. No koffiekoeken for you dus...
Oud 22 augustus 2011, 23:06   #187
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven Bekijk bericht
Je weet gewoon niet waar je het over hebt. In Taal Aktie Komitee zijn mensen actief (geweest) die bij allerlei andere Vlaamsgezinde groeperingen zitten of gezeten hebben, waarschijnlijk inderdaad het NSV en het Vlaams Belang incluis, maar TAK zelf is politiek volledig neutraal - behalve natuurlijk het uitgesproken pro-Nederlandstalige. Alleszins in geen enkel opzicht te vergelijken met de VMO. Ik daag je uit om het tegendeel te bewijzen.
Precies, TAK werkt zelfs niet eens met een klassiek ledensysteem; je kan geen lid worden. Of je doet mee aan hun acties, of niet.
SDG is offline  
Oud 22 augustus 2011, 23:20   #188
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
Precies, TAK werkt zelfs niet eens met een klassiek ledensysteem; je kan geen lid worden. Of je doet mee aan hun acties, of niet.
Als men eerlijk is geeft men toe dat dat enkel zo is omdat de fascistische persecuite van TAK en zijn 'leden' door de Belgische staat dat soort struktuur onvermijdelijk gemaakt heeft...

Laatst gewijzigd door Salvadorii : 22 augustus 2011 om 23:23.
Salvadorii is offline  
Oud 22 augustus 2011, 23:30   #189
Vlaanderen Boven

Standaard

Citaat:
Als men eerlijk is geeft men toe dat dat enkel zo is omdat de fascistische persecuite van TAK en zijn 'leden' door de Belgische staat dat soort struktuur onvermijdelijk gemaakt heeft...
Er is wel wat veranderd de laatste decennia, natuurlijk. Het klassieke Belgische establishment is door het federalisme al voor een belangrijk deel weggesmolten. De politie is meestal wel snel van de partij, maar TAK'ers worden normaal gezien maar voor beperkte tijd vastgehouden.
Oud 23 augustus 2011, 00:02   #190
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven Bekijk bericht
Er is wel wat veranderd de laatste decennia, natuurlijk. Het klassieke Belgische establishment is door het federalisme al voor een belangrijk deel weggesmolten. De politie is meestal wel snel van de partij, maar TAK'ers worden normaal gezien maar voor beperkte tijd vastgehouden.
... maar als bepaalde mensen weten dat ge een TAKer zijt, en ge zelfs een klein beetje in de fout gaat, dan nagelen ze u vast aan het kruis, met een dikke glimlach. Jean N'importequi krijgt zelfs geen boete, Jan Tak zijn auto wordt voor dezelfde infractie in beslag genomen voor een week of twee drie - zulke dingen... Natuurlijk zijn er nu minder van dat soort mensen dan twintig jaar geleden - behalve in Brussel en de zes.

Laatst gewijzigd door Salvadorii : 23 augustus 2011 om 00:05.
Salvadorii is offline  
Oud 23 augustus 2011, 00:33   #191
Vlaanderen Boven

Standaard

De faciliteitengemeenten zitten, voor zover ik weet, in dezelfde politiezone als omliggende Vlaamse gemeenten en de politieagenten zijn dan ook meestal Vlamingen. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze sympathiseren met TAK, maar het verklaart wel waarom 'incidenten' meestal uitblijven.
Oud 23 augustus 2011, 06:06   #192
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Heulen met de vijand? Wie is dan 'de vijand' volgens u?
Niet volgens mij.
Henri1 is offline  
Oud 23 augustus 2011, 06:54   #193
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daar gaat de discussie niet over.
Waarover dan wel?
Oud 23 augustus 2011, 06:55   #194
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Voor zover ik het begreep ging het over de VMO en TAK.
Ik dacht dat het ging over Bruno De Wever
Oud 23 augustus 2011, 06:56   #195
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Welke partijen binnenkort perte totale zullen zijn, daar zullen we maar over zwijgen hé.
Oud 23 augustus 2011, 06:57   #196
guido 007
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dit is allemaal naast de zaak. Probeer bij het onderwerp te blijven. Ik kan begrijpen dat u dit allemaal niet graag hoort, maar tracht toch het hoofd koel te houden en slagen onder de gordel achterwege te laten. Persoonlijke aanvallen van uwentwege lossen niets op.
Dit is toch geen persoonlijke aanval hoor.
Oud 23 augustus 2011, 08:52   #197
Perzik
Parlementsvoorzitter

Perzik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
er is een reden waarom het merendeel van studenten linkser zijn
Vreemde stelling. Bij mij in de klas stemde de laatste verkiezingen 3/4 Vld of NVA. Dan nog van CD&V. Veel links heb ik niet gehoord. (Economische richting natuurlijk)

Natuurlijk een klas psychologen en criminologen zal wel links stemmen
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT)

Laatst gewijzigd door Perzik : 23 augustus 2011 om 08:53.
Perzik is offline  
Oud 23 augustus 2011, 08:56   #198
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik bedreigen? lol. Maar wie de wind zaait zal de wervelwind oogsten. De Volksverraders en huisnegers zullen ter vernatwoording geroepen worden, en is het niet in dit leven, dan zal het zo zijn in ons volgend bestaan. Dat gij dat weigert in te zien verwondert me niet... wie wilt beseffen dat hij gedoemd om is zo goed als eindeloos af te zien voor zijn misdaden? Zeker geen volksverrader of huisneger...

En wat het Vb betreft: Ik moet ze niet en ik heb er niets mee te maken, en hier lopen VBers genoeg rond die kunnen bevestigen dat ik geen vriend ben van die partij. Maaer modder gooien, demoniseren, leugens verspreiden, het is het enige dat de belgicysten nog in hun arsenaal hebben ... en toch zal het u niet vergeven worden.

Verder zal de N-VA na de volgende verkiezingen u en uw soort op hun plaats zetten. No koffiekoeken for you dus...
U bent een gevaarlijk man.
Another Jack is offline  
Oud 23 augustus 2011, 08:56   #199
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik bedreigen? lol. Maar wie de wind zaait zal de wervelwind oogsten. De Volksverraders en huisnegers zullen ter vernatwoording geroepen worden, en is het niet in dit leven, dan zal het zo zijn in ons volgend bestaan.
Ik zie dat het opperschepsel uw kant kiest...
Vito is offline  
Oud 23 augustus 2011, 08:59   #200
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
Ik zie dat het opperschepsel uw kant kiest...
Mij doet het denken aan Rwandese toestanden.
Another Jack is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be