Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 11 september 2011, 20:21   #181
Lavox
Gouverneur

Lavox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ehem, de hele infrastructuur rond de voetbal (stadion, parkeerterrein) komt die ook van TV-rechten? De politie die bij iedere match moet komen opdraven, betalen de media die? De hulpdiensten ingeval van weer een gewonde op het veld of achteraf ten gevolge van vechtpartijen van de gezellige supporters? De straatkeerders en andere gemeentewerkers die de boel mogen opkuisen? Wordt dat allemaal betaald door de media, commerciële of andere?
Wat ik ook niet kan begrijpen, is hoe het komt dat mensen die zeggen dat godsdienst iets voor naïevelingen is want men zit daar toch een denkbeeldig iemand te aanbidden het wel normaal vinden om stervelingen te aanbidden als idolen die boven het gewone volk staan. Hoe ze overigens de hele voetbaltoestand verheerlijken en hoe voor hen het stadion a.h.w. een tempel is.

Wat dat hooliganisme betreft, het is gebeterd de laatste jaren, dat geef ik toe. Hoeveel (kostelijke) maatregelen heeft men niet moeten treffen om zo ver te komen? En het nog niet zo lang geleden dat het een waar probleem was!
tja, die voetballers die bestaan tenminste nog, iemand aanbidden waarvan je niet eens weet of hij bestaat vind ik veel belachelijker. Trouwens, er zijn ook mensen die voor zo'n club werken, mensen die themaspullen verkopen, de drank verzorgen en dergelijke... Zij hebben dus een baan en dragen bij aan de staat. Het zal inderdaad kosten hebben, maar de het zal toch ook opbrengen. Overigens ging het hier over het uitzenden ervan en niet over voetbal op zich. Het uitzenden ervan gebeurt meestal door commerciële zenders, waarvoor dus geen belastingen betaalt worden. Religieuze uitzendingen op de openbare omroep wel.

Heer, laat het prinsenvolk der oude Nederlanden, niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande.
Lavox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 september 2011, 20:35   #182
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lavox Bekijk bericht
tja, die voetballers die bestaan tenminste nog, iemand aanbidden waarvan je niet eens weet of hij bestaat vind ik veel belachelijker. Trouwens, er zijn ook mensen die voor zo'n club werken, mensen die themaspullen verkopen, de drank verzorgen en dergelijke... Zij hebben dus een baan en dragen bij aan de staat. Het zal inderdaad kosten hebben, maar de het zal toch ook opbrengen. Overigens ging het hier over het uitzenden ervan en niet over voetbal op zich. Het uitzenden ervan gebeurt meestal door commerciële zenders, waarvoor dus geen belastingen betaalt worden. Religieuze uitzendingen op de openbare omroep wel.
Het gaat inderdaad over het uitzenden en niet over een bepaalde soort "sport".
U denkt dat het alleen de commerciële zenders zijn die sport uitzenden? Dan geef ik u wel even in overweging dat ik kabel-TV heb en dus nillens willens moet betalen voor de zenders die (in mijn geval) Telenet wenst door te sturen naar mijn toestelletje. Daar zitten meer commerciële zenders tussen dan mij lief is, dat is niet mijn schuld - of ik moet mijn TV helemaal buitensmijten, dat kan ook natuurlijk.
En als het meestal de commerciële zenders zijn, hoe is het dan mogelijk dat ik op één een wielerkoers of tennismatch zie en gelijktijdig op Canvas het programma Sporza (en om het nog mooier te maken op hetzelfde ogenblik voetbal op 2B).
En verder worden al die sportgoden in diverse andere programma's opgetrommeld als praatgasten, panelleden en weet ik veel.
Sportliefhebbers worden voortdurend in de watten gelegd op TV - wat mogelijk te maken heeft met de centen van de sponsors - en dan durven die klagen over een half uurtje religieuze uitzendingen die dan bovendien nog op onmogelijke uren geprogrammeerd zijn! Dat is gewoon egoïsme!
Oud 11 september 2011, 20:40   #183
Lavox
Gouverneur

Lavox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat inderdaad over het uitzenden en niet over een bepaalde soort "sport".
U denkt dat het alleen de commerciële zenders zijn die sport uitzenden? Dan geef ik u wel even in overweging dat ik kabel-TV heb en dus nillens willens moet betalen voor de zenders die (in mijn geval) Telenet wenst door te sturen naar mijn toestelletje. Daar zitten meer commerciële zenders tussen dan mij lief is, dat is niet mijn schuld - of ik moet mijn TV helemaal buitensmijten, dat kan ook natuurlijk.
En als het meestal de commerciële zenders zijn, hoe is het dan mogelijk dat ik op één een wielerkoers of tennismatch zie en gelijktijdig op Canvas het programma Sporza (en om het nog mooier te maken op hetzelfde ogenblik voetbal op 2B).
En verder worden al die sportgoden in diverse andere programma's opgetrommeld als praatgasten, panelleden en weet ik veel.
Sportliefhebbers worden voortdurend in de watten gelegd op TV - wat mogelijk te maken heeft met de centen van de sponsors - en dan durven die klagen over een half uurtje religieuze uitzendingen die dan bovendien nog op onmogelijke uren geprogrammeerd zijn! Dat is gewoon egoïsme!
Ik vind gewoon dat religie nonsens is, en dat ze hun prietpraat maar ergens anders moeten verkondigen. Maar goed, je betaalt zelf voor die kabel of digibox, en dat is je vrije keuze. De belasting echter is verplicht. Wanneer zo'n uitzending op de openbare zender komt, wordt dit gefinancierd door belastingen, de uitzendingen op commerciële zenders door andere zaken. Van mij mogen ze het uitzenden liefst op een commerciële zender. Anders gewoon op zonder rond een uur of 9 en het zelf zoveel mogelijk en eigenlijk gewoon volledig financieren.

Heer, laat het prinsenvolk der oude Nederlanden, niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande.
Oud 11 september 2011, 20:53   #184
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik vind gewoon dat religie nonsens is, en dat ze hun prietpraat maar ergens anders moeten verkondigen. Maar goed, je betaalt zelf voor die kabel of digibox, en dat is je vrije keuze. De belasting echter is verplicht. Wanneer zo'n uitzending op de openbare zender komt, wordt dit gefinancierd door belastingen, de uitzendingen op commerciële zenders door andere zaken. Van mij mogen ze het uitzenden liefst op een commerciële zender. Anders gewoon op zonder rond een uur of 9 en het zelf zoveel mogelijk en eigenlijk gewoon volledig financieren.
En ik vind sport (en al zeker commerciële en gesponsorde) sport volslagen nonsens die overigens weinig te maken heeft met het echte begrip "sport" en ik vind dat ze die maar op een andere manier aan het volk moeten laten zien. Een echte "sportieveling" zou beter op zijn fiets naar één of ander stadion rijden om een match te gaan zien ipv in zijn zetel met een zak chips en een fles bier of cola zichzelf sportief te noemen omdat hij een supporter is van ... (vul zelf in).
De in mijn vorige post vermelde sportuitzendingen op de officiële zenders worden door belastingbetalers gefinancierd en de commerciële zenders, daar betalen wij allemaal dubbel en dik voor. Anders waren het geen commerciële zenders maar liefdadigheidszenders.
Overigens is het ook uw vrije keuze of u betaalt voor de digibox of de kabel. Dat is zo lang als het breed is in vergelijking met de betaling van iemand die naar een religieuze uitzending kijkt.
Oud 11 september 2011, 20:58   #185
Lavox
Gouverneur

Lavox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En ik vind sport (en al zeker commerciële en gesponsorde) sport volslagen nonsens die overigens weinig te maken heeft met het echte begrip "sport" en ik vind dat ze die maar op een andere manier aan het volk moeten laten zien. Een echte "sportieveling" zou beter op zijn fiets naar één of ander stadion rijden om een match te gaan zien ipv in zijn zetel met een zak chips en een fles bier of cola zichzelf sportief te noemen omdat hij een supporter is van ... (vul zelf in).
De in mijn vorige post vermelde sportuitzendingen op de officiële zenders worden door belastingbetalers gefinancierd en de commerciële zenders, daar betalen wij allemaal dubbel en dik voor. Anders waren het geen commerciële zenders maar liefdadigheidszenders.
Overigens is het ook uw vrije keuze of u betaalt voor de digibox of de kabel. Dat is zo lang als het breed is in vergelijking met de betaling van iemand die naar een religieuze uitzending kijkt.
Dat van sport op één en Canvas daar heeft u gelijk in. En u betaalt inderdaad voor de commerciële zenders, maar dan moet u daar maar niet voor betalen, en kijkt u niks. Ik stoor mij er niet aan als ze religieuze programma's uitzenden op VTM ofzo, wel op de VRT als dit betaalt wordt door de belastingbetaler. Want dat kan ik niet kiezen.

Oud 11 september 2011, 21:13   #186
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat van sport op één en Canvas daar heeft u gelijk in. En u betaalt inderdaad voor de commerciële zenders, maar dan moet u daar maar niet voor betalen, en kijkt u niks. Ik stoor mij er niet aan als ze religieuze programma's uitzenden op VTM ofzo, wel op de VRT als dit betaalt wordt door de belastingbetaler. Want dat kan ik niet kiezen.
Zoals ik hiervoor al ergens zei, betalen wij (behalve via de rekening van Telenet en consoorten) ook onrechtstreeks voor commerciële zenders omdat die het grootste deel van hun inkomsten uit reclamespotjes en andere sponsoring halen. En die reclame e.a. promotiecampagnes worden netjes doorgerekend aan de consument die bepaalde levensmiddelen nu eenmaal broodnodig heeft. Dus zelfs als ik mijn kabel en TV-toestel buitensmijt dan help ik nog altijd mee aan het in stand houden van de financiering van commerciële zenders en dus ook van programma's die mij geen bal interesseren.
Oud 18 september 2011, 10:39   #187
Neptunus
Gouverneur

Standaard

De eerste aflevering van de VTRO was raak: het gaf een beeld van een achterlijke, ongeëvolueerde ideologie, die weinig uitstaans heeft met religie.
Meteen kregen we beelden van de fundamentalistische, extreemrechtse wahabitische moskee in het Jubelpark in Brussel. Verder de aankomst van retrograde imams met baarden en jellaba's uit Marokko, dat elk jaar die baardmannen naar Europa uitstuurt. Bijna middeleeuwse toestanden op de luchthaven van Zaventem.....

Ten slotte de moslimextremist, Mohamed Chatouani, lid van de radicale, extreemrechtse moslimorganisatie Al Mawada, een splinterbeweging gegroeid uit 'jongeren voor islam', een extreemrechtse fundamentalistische moslimorganisatie, die geen andere meningen dult, andersdenkenden intimideert en niet terug deinst voor geweld.
Mohamed Chatouani, verpakt zijn radicale extreemrechtse boodschap in een wollig en dubbelzinnig taalgebruik en een naïve, dwaze Griet zoals Ingrid Lieten, net zoals vele anderen, lopen er gewoon in.
Mahamed Chatouani heeft ook banden met radicale terreurbewegingen in het buitenland...

Bovendien zagen we de enorme kloof tussen Marokkaanse en Turkse moslims.
Een Turkse moslim had het over 'bruggen bouwen' op een bijenkomst van enkel Turken...eigen volk eerst mentaliteit...dus.
Voor de rest gewoon boerenbedrog van radicale moslims die met een bedrieglijk discours hun ideologie proberen te verspreiden en hun richtlijnen willen opleggen in alle facetten van de samenleving.
Dit programma waar gewoon aan proselitisme wordt gedaan, hoort niet thuis op de Vlaamse omroep. In het programma van de katholieke omroep 'Braambos' is het verboden om aan proselitisme te doen (opgelegd door de VRT), maar moslims mogen van Ingrid Lieten natuurlijk meer. Ingrid Lieten is immers een onwetende onderdanige dhimmi.

Antwerpse moslimorganisatie Al Mawada verbroedert met terreurverdachten en strooit massa's zand in de ogen van de onwetende media en politici. Eind oktober 2010 zakte het voltallige team van Al Mawada af naar Londen waar het een internationale islamconferentie bijwoonde. Wat eerst op een onschuldige citytrip leek, blijkt nu een tête-�*-tête met enkele internationale terreurverdachten te zijn geweest. Dat kunnen we duidelijk afleiden uit de foto's die op de facebook pagina van Al Mawada werden gepost. De twee kopstukken van de vereniging, Said Elkaouakibi en Mohamed Chatouani, staan trots te pronken naast de terreurverdachten Muhammad Alshareef, Abdur Raheem Green en sheikh Shady al-Suleiman. En dit zijn geen kleine garnalen in het islamitisch terreurwereldje!

Muhammad Alshareef, Said Elkaouakibi en Abdur Raheem Green Said Elkaouakibi, Shady al-Suleiman en Mohamed Chatouani

http://www.facebook.com/photo.php?fb...1.334302342592
http://www.facebook.com/photo.php?fb...1.334302342592

Muhammad Alshareef is oprichter en directeur van het Al Maghrib Institute in Houston (VS). De inmiddels bekende Nigeriaanse 'underwear bomber' Omar Farouk Abdulmutallab kwam persoonlijk bij hem in de leer om zijn 'kennis' in de islam bij te schaven. In de haatschool spoort Alshareef zijn studenten ondermeer aan om mee te gaan strijden in de Tsjetsjeense jihad tegen de Russen. Hij was ook actief op de Al Qaeda website qoqaz.net.

http://www.investigativeproject.org/...radicalization

Abdur Raheem Green is een moslimbekeerling die ondermeer werkte in de London Central Mosque en Brits Dawah-coördinator was. De Nigeriaanse 'underwear bomber' Omar Farouk Abdulmutallab nodigde hem uit in de Islamic Society aan de University College London. Daar predikte Green ondermeer het volgende: "'Dying while fighting jihad is one of the surest ways to paradise and Allah's good pleasure". In 2005 verbood de Australische overheid Green om voet aan grond te zetten op de luchthaven in Brisbane tijdens een tussenlanding omdat hij op een zwarte lijst zou staan van de veiligheidsdiensten en een gevaar zou vormen voor de nationale veiligheid.

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...-students.html

Sheikh Shady al-Suleiman is afkomstig uit Sydney (Australië) en preekt er in een moskee. Hij is een vurig voorstander van steniging bij zina (overspel) en nodigde Al Qaeda sheikh Anwar al-Awlaki uit om te komen prediken voor zijn studenten. Shady wordt door de veiligheidsdiensten ook gelinkt aan twee 9/11 vliegtuigkapers en 'underwear bomber' Omar Farouk Abdulmutallab.

http://www.guardian.co.uk/politics/2...conference-ban

We waarschuwen al geruime tijd voor de contacten van Al Mawada met internationale moslimextremisten / terreurverdachten. Maar de media en politici zijn blind en doof! Op zondag 14 november organiseert Al Mawada opnieuw een islamcongres in Antwerpen. In het verleden haalde de vereniging nog de extremisten Bilal Philips, Khalid Yassin en Hussein Yé naar Antwerpen. Ook nu zal je tijdens de pauzes jihadi lectuur zoals 'De Weg van de Moslim' kunnen aankopen. Dit met dank aan het beruchte terreurboekhandeltje Iqra gelegen in de Anwerpse Abdijstraat.

http://www.facebook.com/photo.php?fb...54.33430234259
Neptunus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2011, 10:55   #188
Neptunus
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya Bekijk bericht
Op de Arabische TV zijn ze te druk bezig met Bananasplit
Op Marokkaanse dat weet ik niet, heb dat nog niet nagekeken, jij blijkbaar wel.
Ivm 'Braambos', heb je daar al eens proberen naar zien? Meestal oersaai, ik hoop dat ze daar de mosterd niet halen voor de islamitische uitzendingen.
Bijkbaar weet jij niet dat het christendom is ontstaan in het Midden-Oosten, Palestina, waar de autochtone christenen worden onderdrukt door hun moslim'broeders'. Overal in de Arabische wereld, waar nog christelijke minderheden zijn, autochtone Arabische christenen, worden deze christenen gediscrimineerd en achtergesteld, zelfs vervolgd, vermoord, verdreven.

Wat Marokko betreft: daar is geen sprake van omroeptijd voor christenen, integendeel. Buitenlandse christenen worden er hooguit gedoogd als ze maar stil blijven en hun geloof niet uitdragen. Het is verboden om in het openbaar christelijke affiches op te hangen, bijbels verspreiden, is verboden, bekering tot christen is verboden en wordt bestraft, wie aan christelijke proselitisme doet (of een andere religie dan de islam predikt), wordt het land uitgezet of opgesloten...Terwijl moslims hier aan mosimproselitisme kunnen doen met ons belastingsgeld... Islam dult geen andere religies, tenzij in een ondergeschikte, tweederangspositie, verborgen en niet in het openbaar...

Laatst gewijzigd door Neptunus : 18 september 2011 om 10:57.
Oud 18 september 2011, 10:58   #189
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Nu moest ik wel even opzoeken wat "proselitisme" betekent
Weer wat geleerd vandaag!
Het komt dus neer op opgedrongen bekering (correct me if I'm wrong), dat kan inderdaad niet in een religieuze uitzending.
Oud 18 september 2011, 11:29   #190
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neptunus
Het is verboden om in het openbaar christelijke affiches op te hangen, bijbels verspreiden, is verboden, bekering tot christen is verboden en wordt bestraft, wie aan christelijke proselitisme doet (of een andere relgie dan de islam predikt), wordt het land uitgezet of opgesloten
Laya heeft vast ook nooit gehoord over het weeshuis dat door christenen werd opgezet en gerund en waarbij alle medewerkers Marokko werden buitengegooid omdat ze de weekinderen zouden willen bekeren. Bon, na een tijdje schijnen de weeskinderen toch half uitgehongerd opgenomen te zijn geweest in de plaatselijke kliniek of zo. Verder geen nieuws... zeker geen weeshuis meer.

voor info: http://www.dutch.faithfreedom.org/fo...196378#p196378

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 18 september 2011 om 11:32.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2011, 12:33   #191
Noorderlicht
Lokaal Raadslid

Noorderlicht's schermafbeelding

Standaard

Het was een fantastische uitzending, ik had het erger verwacht.
Noorderlicht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2011, 22:07   #192
Neptunus
Gouverneur

Standaard

De VTRO is in handen van radicale moslims zoals Mohamed Chatouani en Farid Zahnoun, oprichters en medewerkers van rechtsextremistische organisaties zoals jongeren voor islam, de middenweg, al mawada..
Deze extremistische moslimorganisaties indoctrineren en ruien jongeren op tegen de 'bedorven' samenleving, manen hen aan om het contact met niet-moslims te mijden of te beperken, muziek en dans zijn voor deze radicalen verboden, ze zien zichzelf als de 'ware', 'zuivere' moslims en keren zich tegen de gematigden. Er wordt steniging gepreekt als straf voor overspel; wetten mogen niet toegeschreven worden aan een andere dan allah, de sharia wordt er onderwezen en staat voor hen boven de seculiere wetten...
Islam is voor hen een totale manier van leven waarmee ze opstaan en gaan slapen, ze willen altijd en overal kunnen leven volgens hun islamitische richtlijnen en dringen deze daardoor ongevraagd op aan niet-moslims.

Deze extremistische moslims willen een staat uitbouwen, waarin de islamitische wetten prioriteit zijn. Deze extreemrechtse moslimfantici, vaak goed opgeleid en met goede jobs,dringen steeds meer door in alle geledingen van de samenleving die ze op die manier proberen te islamiseren. Zo hebben ze al hun mannetjes in de politiek, in het onderwijs, in ziekenhuizen, in bedrijven en nu bij de moslimomroep. Naar buiten toe meten ze zich een 'beschaafd' en gematigd imago aan en wie weinig ove islam weet, loopt er met de ogen open in, zoals de dwaze trien minister Ingrid Lieten.
Deze extreme moslims zijn uiterst sluw, spreken met een dubbele tong en weten politici en beleidsmensen om de tuin te leiden.
Bovendien hebben deze lui contacten met moslimextremisten en zelfs terroristen in het buitenland. Ze deinzen niet terug voor intimidatie, gestalk, geweld tegen personen...als deze hun doelen ook maar een beetje in de weg staan en om hen aldus monddood te maken...
Stuitend dat ons belastingsgeld daaraan wordt verspild!!

Laatst gewijzigd door Neptunus : 27 september 2011 om 22:36.
Oud 27 september 2011, 22:13   #193
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neptunus Bekijk bericht
De MTRO is in handen van radicale moslims zoals Mohamed Chatouani en Farid Zahnoun, oprichters en medewerkers van rechtsextremistische organisaties zoals jongeren voor islam, de middenweg, al mawada..
Deze extremistische moslimorganisaties indoctrineren en ruien jongeren op tegen de 'bedorven' samenleving, manen hen aan om het contact met niet-moslims te mijden of te beperken, muziek en dans zijn voor deze radicalen verboden, ze zien zichzelf als de 'ware', 'zuivere' moslims en keren zich tegen de gematigden. Er wordt steniging gepreekt als straf voor overspel; wetten mogen niet toegeschreven worden aan een andere dan allah, de sharia wordt er onderwezen en staat voor hen boven de seculiere wetten...
Islam is voor hen een totale manier van leven waarmee ze opstaan en gaan slapen, ze willen altijd en overal kunnen leven volgens hun islamitische richtlijnen en dringen deze daardoor ongevraagd op aan niet-moslims.

Deze extremistische moslims willen een staat uitbouwen, waarin de islamitische wetten prioriteit zijn. Deze extreemrechtse moslimfantici, vaak goed opgeleid en met goede jobs,dringen steeds meer door in alle geledingen van de samenleving die ze op die manier proberen te islamiseren. Zo hebben ze al hun mannetjes in de politiek, in het onderwijs, in ziekenhuizen, in bedrijven en nu bij de moslimomroep. Naar buiten toe meten ze zich een 'beschaafd' en gematigd imago aan en wie weinig ove islam weet, loopt er met de ogen open in, zoals de dwaze trien minister Ingrid Lieten.
Deze extreme moslims zijn uiterst sluw, spreken met een dubbele tong en weten politici en beleidsmensen om de tuin te leiden.
Bovendien hebben deze lui contacten met moslimextremisten en zelfs terroristen in het buitenland. Ze deinzen niet terug voor intimidatie, gestalk, geweld tegen personen...als deze hun doelen ook maar een beetje in de weg staan en om hen aldus monddood te maken...
Stuitend dat ons belastingsgeld daaraan wordt verspild!!
Ach stikt. Chatouani is geweldig en dan mag je zeggen wat je wilt. Ik heb vaak conferenties meegemaakt van Al mawada om te weten dat hetgeen u hier neerpoot leugens zijn in de hoop deze mensen zwart te maken. Ik speel de reacties alvast door naar de mensen die u hier aanhaalt en openbaar tracht zwart te maken. Dit is pure laster en bij wet verboden, maar dat wist u ook al zeker?

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 27 september 2011 om 22:13.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2011, 22:23   #194
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Ach stikt. Chatouani is geweldig en dan mag je zeggen wat je wilt. Ik heb vaak conferenties meegemaakt van Al mawada om te weten dat hetgeen u hier neerpoot leugens zijn in de hoop deze mensen zwart te maken. Ik speel de reacties alvast door naar de mensen die u hier aanhaalt en openbaar tracht zwart te maken. Dit is pure laster en bij wet verboden, maar dat wist u ook al zeker?
Zo is weer duidelijk gemaakt waar jouw prioriteiten en loyaliteit liggen: bij de oemma.
Dat verbaast me verder niet maar is toch aardig om nogmaals bevestigd te krijgen.
Oud 27 september 2011, 22:25   #195
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Zo is weer duidelijk gemaakt waar jouw prioriteiten en loyaliteit liggen: bij de oemma.
Dat heb ik nooit onder stoelen en banken gestoken.
Oud 27 september 2011, 22:29   #196
Neptunus
Gouverneur

Standaard

Suqar, wellicht ben jij door deze organisaties al zover gehersenspoeld dat je zelf niet meer beseft dat hetgeen daar wordt gepredikt niet meer normaal is en haaks staat op een redelijke samenleving en dat men eens zover, niet meer helder denkt. Niet voor niets zijn deze organisaties en personen al heel lang gekend bij politie en nationale veiligheid. Jij bent het levende bewijs van het feit dat éénmaal zover geïndoctrineerd er geen weg terug is, dat deze jongeren het zelf niet meer beseffen en er niet meer uit te halen zijn. Islamextremisme werkt als een verslaving.

Laatst gewijzigd door Neptunus : 27 september 2011 om 22:32.
Oud 27 september 2011, 22:32   #197
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neptunus Bekijk bericht
Wellicht ben jij door deze organisaties al zover gehersenspoeld dat je zelf niet meer beseft dat hetgeen daar wordt gepredikt niet meer normaal is en haaks staat op een redelijke samenleving en dat men eens zover, niet meer helder denkt. Niet voor niets zijn deze organisaties en personen al heel lang gekend bij politie en nationale veiligheid. Jij bent het levende bewijs van het feit dat éénmaal zover geïndoctrineerd er geen weg terug is, dat deze jongeren het zelf niet meer beseffen en er niet meer uit te halen zijn.
Islamextremisme werkt als een verslaving.
Jongsken, ik heb conferenties meegemaakt. Maar ik ben niet pro-Al Mawada. Je lult uit je nek dus. Punt blijft dus dat jij mensen openbaar zwart maakt.
Oud 27 september 2011, 22:35   #198
Quorn
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Niet nodig ...

Citaat:
Antwerpse moslimorganisatie Al Mawada verbroedert met terreurverdachten en strooit massa's zand in de ogen van de onwetende media en politici. Eind oktober 2010 zakte het voltallige team van Al Mawada af naar Londen waar het een internationale islamconferentie bijwoonde. Wat eerst op een onschuldige citytrip leek, blijkt nu een tête-�*-tête met enkele internationale terreurverdachten te zijn geweest. Dat kunnen we duidelijk afleiden uit de foto's die op de facebook pagina van Al Mawada werden gepost. De twee kopstukken van de vereniging, Said Elkaouakibi en Mohamed Chatouani, staan trots te pronken naast de terreurverdachten Muhammad Alshareef, Abdur Raheem Green en sheikh Shady al-Suleiman. En dit zijn geen kleine garnalen in het islamitisch terreurwereldje!
http://www.bloggen.be/nojihad/archie...tum=1289775600
Quorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2011, 22:36   #199
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quorn Bekijk bericht
So what?
Oud 27 september 2011, 22:39   #200
Neptunus
Gouverneur

Standaard

Misschien kunnen we beter de verantwoordelijke, de onwetende minister Ingrid Lieten, eens inlichten over deze onaanvaardbare gang van zaken....
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be