![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 2 september 2011 om 16:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
diabetis moet zijn controle stiften zelf betalen wanneer behandeld met pillen. dus eerst eens inlichtingen inwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of heb je het al meegemaakt dat ze in bejaardentehuizen tickets voor buitenlandse bands uitdelen misschien �* rato van 35 euro 't stuk? En daar moeten de bejaarden voor betalen!!!! Citaat:
Denk overigens maar niet dat die verhoogde teruggave de verhoogde kosten van gezondheid en gezond blijven compenseren. Maar die mensen uit uw asielcentrum, al zijn ze na honderd procedureslagen afgewezen, genieten van GRATIS KOSTENLOZE gezondheidszorg!! Zelfs bijzondere eisen vormen geen enkel probleem (het ziekenhuis wil niet negatief in het daglicht komen te staan, en je weet hoe graag, hevig en snel die mensen amok beginnen te maken).
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
|
![]() Citaat:
De anderen waren ... boeren of andere kleine zelfstandigen (schoenmaker, slager, smit, café-uitbater, ... ik moet u hopelijk niet alle vroegere jobs gaan uitleggen hé). De man was dan degene die officieel werkte, maar de vrouwen hielpen achter de schermen even hard mee met koeien melken en weet ik wat... ![]() Daarnaast ken ik heel wat vrouwelijke gepensioneerden die buitenshuis werkten! Of denkt u dat er vroeger geen verpleegkundigen, verzorgenden, poetsvrouwen, onderwijzeressen, opvoedsters, naaisters, kokkinnen, wasters, ... e.d. nodig waren misschien? Vergeet niet dat vroeger ook heel veel dingen met de hand gedaan werden die nu machinaal gebeuren, het fijner werk gebeurde dan door vrouwen (denk bv aan textiel). Onze gepensioneerde vrouwen van nu waren niet zoals de allochtonen piepjonge of mid-life moeders die enkel thuis op hun gat zitten of liggen, Allah-broedmachine zijn en hun geloof belijden, dit terwijl ze zich zodanig tegoed doen aan al wat ze in de handen krijgen dat ze heel vaak obees zijn. De basale verzorging van hun kinderen is vaak bijzonder ondermaats (hoor ik jammergenoeg veel te vaak van mensen die hiermee in aanraking komen) en opvoeding ontbreekt volledig. Sla daar maar even de kranten voor open, als je twijfelt. Als ik van u was zou ik eens spreken met iemand die in een asielcentrum werkt. Of ga er zelf eens werken godbetert ... Een beetje meer voeling met de realiteit zou u niet misstaan. Ga surplus aub eens langs in een bejaardentehuis en praat eens met de bewoners en hun levensverhaal te weten te komen, in plaats van die mensen af te doen al waren het profiteurs! ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 2 september 2011 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
|
![]() Edit: de jonge generatie gepensioneerden bestaat trouwens in het overgrote merendeel der gevallen uit twee mensen die buitenshuis werkten!
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien ik anderen van oneerlijkheid tot leugens beschuldig, dan weet ik wel waarom. Heb je ook een link naar die studie van Europees Migratie Netwerk. Ik zou willen weten hoe zij bepalen 'Komt hier om te werken". Want in de weergave van "vandaag.be" heb ik niet zo veel vertrouwen; aangezien ze Turkije en Armenië in Afrika situeren, en ze voor Azië maar 1 land kunnen aanhalen om hun stelling te staven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat wil je? Ze laten creperen? Laatst gewijzigd door artisjok : 2 september 2011 om 19:21. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het grappige is dat aan asielzoeker meer krijgt dan het minimumloon
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals er onder Tito, voor de burgeroorlog, ook weinig Kosovaren kwamen. Nadat de NATO er eerst Slavonië en later Kosovo, Kroatië en Macedonië ging steunen werd West Europa plots een toeristische trekpleister voor Kosovaren. Nu komen er ook meer Afganen. Toevallig is het Westen daar militair hyperactief... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 2 september 2011 om 20:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 2 september 2011 om 21:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook Jan met de pet die aan pensioensparen doet moet maar inleveren om de asielzoekers te onderhouden volgens sjok.
Laatst gewijzigd door daiwa : 2 september 2011 om 21:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |