![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moeten de overheden zich borg stellen voor Arco ? | |||
1. De federale overheid moet borg staan. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,92% |
2. De gewesten moeten borg staan. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
3. De federale en gewesten moeten tezamen borg staan. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,96% |
4. Laat het ACW desnoods maar stikken. |
![]() ![]() ![]() |
22 | 43,14% |
5. Laat de particuliere vennoten desnoods maar stikken. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,96% |
6. Laat het ACW en de particulieren desnoods maar stikken. |
![]() ![]() ![]() |
22 | 43,14% |
7. Ik geloof dat de aandeelkoers van Dexia fictief is en we moeten ons geen zorgen maken. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,96% |
8. Geen idee, ik vertrouw op .... ( naam kan je hieronder weergeven). |
![]() ![]() ![]() |
2 | 3,92% |
Aantal stemmers: 51. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ons hopen dat die N-VA/CD&V stemmers volgende keer op Open VLD stemmen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aandelen, zogezegd, alleen zijn het geen aandelen, daarom moet de garantie nageleefd worden.
Aandelen zijn steeds verkoopbaar. Hier was, als ik het goed heb, het zo gezegde aandeel slechts één of twee keer in het jaar verkoopbaar. Bovendien stond het ook niet beurs genoteerd. Hier is er sprake van een verbintenis welke eenzijdig werd gewijzigd. Maar ja, België hé. Hier mag niets en kan alles en mag, nee moet, ge u steeds aan alles verwachten, aan het gekste eerst. Alstublieft, ik vraag het op mijn blote knieën, vandaag nog opblazen dat onland. Voor mij moeten ze beslist niet wachten tot morgen. Hoe eerder hoe beter. Laatst gewijzigd door Garry : 3 juli 2014 om 22:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, dan zal N-VA het maar moeten oplossen en hun schoothondje CD&V aan de lijn trachten te houden. Het verschil tussen N-VA en CD&V is tegenwoordig nihil. N-VA laat zich door haar schoothondje CD&V naar alle kanten toetrekken.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 4 juli 2014 om 13:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees het boek van Geert Noels. Als je lectuur wil moet je er voor betalen.
Om eens een andere bron te citeren: "We zien dat er van de 11 miljoen Belgen 6,1 miljoen de leeftijd hebben waarop ze zouden moeten werken. Wel, er werken er 3,1 miljoen". De Nul weet naar eigen zeggen waarom: "Er is gewoon geen goesting om te werken. Omdat het zonder werken ook kan. We hebben zoveel systemen opgebouwd om betaald te worden zonder te werken. Maar één ding mag je niet vergeten. Die 3,1 miljoen mensen moeten 8 miljoen mensen onderhouden. Politici mogen doen wat ze willen, maar die 3 miljoen mensen zullen nooit tevreden zijn."
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 4 juli 2014 om 13:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijkbaar veel moeite om je bewering te staven... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan het beste bijleren als je zelf de berekeningen maakt in plaats van af te gaan op voorgekauwde berekeningen.
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belgique de forumtrol weet evengoed als jij en ik dat de meeste werklozen en uitkeringstrekkers in Brussel en Wallonië zitten. Maar d�*�*r zal je een volbloed belgisch-nationalist nooit over horen piepen.
![]() |
![]() |
#192 |
Europees Commissaris
|
![]() Er zijn duizenden mensen hun centen kwijt aan Lernout &Hauspie. Zelfs onze ministers schreven publiekelijk in. Gaan ze die mensen nu ook hun centen teruggeven?
ACW heeft zijn gat verbrand door met de centen van de spaarders het gat in Dexia proberen te dichten. Dat ze nu zelf bovenkomen met de schadevergoeding i.p.v. naast Dexia, de modale belastingbetaler hiervoor te laten opdraaien. Het rottige is dat ze nu plotseling zelf 1.5 miljard tekorten hebben. Waar is dat geld naartoe?? Als Arco niet kan betalen moet het ACW in zijn vetpot graaien en is dat niet genoeg dan moet de CD&V maar bijspringen, er is reserve genoeg in de stakerskas. Desnoods gaan ze eens aankloppen bij de familie Dehaene want daar zit ook nog een pak Dexiageld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Alles wat ik vraag is je bewering te staven. Bij gebreke waarvan ik moet concluderen dat je bewering uit de lucht gegrepen is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals de OVLD het schoothondje is van de PS ? Maar toegegeven de PS gaat misschien wel wat kordater om met haar schoothondje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat ze stemmen voor wie ze willen, maar in elk geval nooit meer voor een zuil
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat ik hiermee een stuk van jouw vooringenomenheid kan wegnemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop van harte dat jij op verder onderzoek gaat naar verdere staving van mijn bewering. Ze is trouwens onweerlegbaar als men zich op de reële cijfers baseert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat onze zwakste provincie het op waals-Brabant na beter doet dan alle andere waalse provincies? Men zou de cijfers ook kunnen weergeven in functie van de gegenereerde inkomsten uit de privé (draagkracht). Het zou nog dramatischer zijn.
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over de draagkracht in functie van de gegenereerde inkomsten moet je hem niks vragen want daar antwoordt hij niet op. In Wallonië zijn nu eenmaal (in absolute cijfers) 10% meer werklozen dan in Vlaanderen. En in Brussel nog meer. Bovendien stelt Wallonië bijna dubbel zoveel ambtenaren tewerk dan Vlaanderen. Vlaanderen heeft telt echter zes miljoen inwoners, en Brussel en Wallonië samen vier miljoen. Bovendien komen de meeste asielzoekers in Vlaanderen terecht. Maar daar zal je Belgique niet over horen piepen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 4 juli 2014 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |