![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() Migranten maken teveel kinderen
Maar we zouden beter allemaal minderen En de Paus zijn penis op de pijnbank rekken Die idioot wil iedere zygoot tot leven wekken. Laatst gewijzigd door eno2 : 4 november 2011 om 15:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De overgrote meerderheid van "ze" zit toch niet in de gevangenis. Doe dan niet alsof het schering en inslag is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Europees Commissaris
|
![]() Eerder in een lijkzak na een inbraak. Een paar billenkoeken had zoiets kunnen vermijden maar tegenwoordig is "het kind de baas" dankzij de progressieve opvoeding. We zien het resultaat.
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Opvoeding zei u ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Doe het licht uit, steek een kaars aan, of kruip in je nest als het donker word Zet de verwarming af, koop een kachel en ga hout kappen Draag je kleren tot het versleten vodden zijn, inplaats van de mode te volgen Kweek kippen, desnoods in je badkamer, en geef die je overschotten, inplaats van ze in de vuilbak te zwieren Rij met de fiets inplaats van de auto Enz enz... Maar vooral, zeg niet aan een ander wat hij moet doen of laten, wie hij graag of niet graag MOET zien, kortom bemoei je met je eigen zaken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() Zolang je ze in het oorsprongland maakt, en ze daar " opvoed " is het geen probleem voor mij. Wat mij énorm stoort is de " koekoeks-techniek " van de allochtonen : zij zadelen ons op met hun onverdraaglijk nageslacht ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten �*ndere culturen nu 'n �*ndere mening hebben over wat goed of fout is!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En ze zitten ook niet allemaal tegelijk heel de tijd door in het gevang hé, ze gaan elk op toer... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is wel mijn zaak dat ik leeggemolken word om een stuk maatschappij te onderhouden dat geen enkele meerwaarde bied.
Maar dat mag ik niet zeggen zeker? Eneuh, maar mag ik nu weten welk U een leuk welvaartsniveau vind? Of mag ik ervan uitgaan dat enige beperking niet voor U geld. Zo iets Orwelliaans, Animal Farm achtigs....
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 4 november 2011 om 18:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Europees Commissaris
|
![]() Gek maar waar!
Wat je nog kan observeren. Een gezin met leefloon inkomen, en ik bedoel niet het minimum leefloon van CPAS, met recht op kinderbijslag maken meer kinderen. Een gezin met beter inkomen maken minder. Nog minder inkomen indien beide partners een job hebben. Een gezin met importbruid/importbruidegom maken meer kinderen dan een hier geboren/getogen (geïntegreerd) allochtoon gezin. Geassimileerd gezin nog minder en vaak trouwen ze zelfs niet of op een heel late leeftijd. Laatst gewijzigd door porpo : 5 november 2011 om 00:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer in een gezin vrouwen behalve baren ook mogen werken, neemt de welvaart in het gezin toe, uiteraard wordt dit moeilijker wanneer je om de haverklap zwanger bent en steeds meer kinderen krijgt. Emancipatie zorgt dus voor kleinere gezinnen, reden om vooral meisjes te laten studeren en toegang te geven tot de arbeidsmarkt. Vrouwen die meer willen dan enkel gezin, kiezen voor minder kinderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Europees Commissaris
|
![]() Hey alice, bedenk je eigen mening en herformuleer aub niet wat ik hier schrijf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vandaar dat jij daar reclame voor maakt met je avatar. Maar natuurlijk moeten we die voetafdruk verkleinen, dat wel.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |