![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Minister
|
![]() Ik kan me er iets (lees: heel heel weinig) bij voorstellen dat mensen eventueel behoefte aan een open relatie hebben.
Als mij dit zou overkomen en mijn vriend begint erover dan zou ik mijn koffers pakken. Dan gun ik hem al die vrijheid natuurlijk, maar zonder mij erbij! Als je een relatie aan gaat met mensen vind ik dat je dat met twee personen doet. Als er iets is in je relatie wat ontbreekt of niet goed gaat, dan vind ik dat je niet datgene bij een ander hoort te zoeken. Dan werk je aan dat probleem of kom je misschien tot de conclussie dat deze man of vrouw niet bij je past of dat deze relatie niet bij jou past. Anyhow: not my cup of tea!
![]() |
#182 |
Gouverneur
|
![]() Het kan werken als als als.
Meestal werkt het niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Met alle respect voor je mening Apocalyps maar die twee stukjes in het vetjes zeggen beknopt waar het om draait : Er mag/dient geen seksuele vrijheid zijn binnenin een relatie daar je daar maar geen behoefte aan moet hebben. (zoniet is er zelfs sprake van een 'probleem' waar aan dient gewerkt te worden ) Een zaak van filet mignon versus hamburger dus, mijn inziens ![]() Laatst gewijzigd door praha : 10 november 2011 om 23:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen partner die je graag ziet aanvaart diepgaande emotionele banden met concurrerende seksegenoten. Ooit een lief gehad ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
laat ons zeggen dat puur puur sex ... niks voor mij is dan er moet sowieso toch eerst een soort band, sympathie, klick, aantrekking zijn, die aantrekking is mi nooit slechts puur lichamelijk Laatst gewijzigd door Anna List : 14 november 2011 om 09:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ttz ik denk niet dat dat voor m of v echt verschilt. hoogstens een verschil in 'snelheid, timing' van 'iets' te vinden om op te vallen ... Laatst gewijzigd door Anna List : 14 november 2011 om 09:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Minister-President
|
![]() Een echte ervaringsdeskundige? Ik hoor vooral verhalen van jaloezie, afgunst, seksuele perversie en gratis druipers. Als ik ooit behoefte heb aan 'seksueel avontuur' bestel ik me wel een propere en bloedmooie callgirl i.p.v. naar zo'n frustroclubje te gaan waar iedereen op iedereen kruipt als ware het een bende konijnen. Maar ieder z'n 'freespirit' natuurlijk !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ben t de pic kwijtgespeeld ... anders plaatste ik ze wellicht terug ... vond de brutale blik anders sexy'er dan haar balkon op zich ![]() vind nu mijn eigen post soms ni terug :s precies ook veel minder reactie op posts zo zonder avatar ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is heel begrijpbaar dat die partner je van die persoon probeert weg te houden waar je die band mee hebt, (en het gaat dan dus echt niet over gewoon verliefdheid of gewoon vriendschap zoals je dat met 20 andere mensen hebt, en zoals ge uw oog wel eens laat vallen op een of andere schoonheid, ... (was het dat maar, dat is beheersbaar en gaat over... ) ) Maar wat denk je dat er op de lange termijn van komt, ... het vat komt onder druk te staan en de stoom moet er af... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() mja, da's de theoreticus in mij ... Laatst gewijzigd door Anna List : 14 november 2011 om 13:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | ||
Banneling
|
![]() Check. En meer details ben ik niet van plan om hier te grabbel te gooien daarover
![]() Citaat:
Ik kan me ook zo een aantal plaatsen inbeelden waar je, hetgeen jij beschrijft, gegarandeerd tegen zal komen, maar die plaatsen zijn ook algemeen gekend als "te vermijden". Daarbovenop kweek je heel snel een feeling aan voor verkeerde situaties en/of koppels. De verhalen die ik hoor, gaan stuk voor stuk over mensen die daar bewust mee omgaan, los van jaloezie, afgunst en perversiteiten, en die verdomd goed weten wat de risico's zijn van onveilig gedrag. Ik zou me meer zorgen maken moest ik gaan jagen in een disco/op een fuif, waar de lokale breezah-sletjes furore maken en zich aan jan en alleman aanbieden. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |