![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 1/5de van de prijs. Geen verschil? Dan moogt ge 1/5de van uw loon naar mij doorstorten
Citaat:
Citaat:
Het eigenaardige aan grensstreken is dat er zo veel over de grens gewerkt wordt. Ik ben zeker dat er wel een aantal limburgers ook in Olland werken, en ook de voordelen er van plukken voor de rest begrijp ik die obsessie met Nederland niet. Een overzicht van de winkels in bvb Maamsechelen Village: Nike, Puma, Ugg, Van Lierde, Marlies Dekkers, Creuset, Scapa, Versace, Neuhaus, Barbour, Bellerose, Bjorn Borg, Calvin Klein, Converse, Geox, Gaastra, Levi's, Leonidas, Kipling, Benetton, River Woods, Samsonite, Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, Marlboro Classics, ... Al die miljarden die ze er genereren voor Olland is gi-gan-tisch
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
|
![]() en terecht. Ik zou niet weten waarom ik bvb 35 cent per 1.5L colafles meer zou moeten betalen
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
|
![]() Citaat:
PS wat is er belachelijk aan dat Limburgs? Is Maasmechelen Village een weerspiegeling van de gemiddelde Vlaamse winkelstraat? Ik dacht het niet. Laatst gewijzigd door pajoske : 29 november 2011 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||
|
![]() Citaat:
grappig is geen synoniem met belachelijk. wat is dat toch met dat minderwaardigheidscomplex van die limburgers? Citaat:
O ja, dat er vnl Ollanders en Duitsers hun zuurverdiende centen uitgeven negeren we eventjes...
||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |||
|
![]() Citaat:
Sorry verkeerd begrepen Citaat:
Citaat:
PS Maasmechelen village is nu ook weer niet in Belgische handen. Waar gaan de winsten naar toe. Al zeker niet naar de plaatselijke middenstand die op apegapen ligt. Of ben je niet op de pauwengraaf daar iets verderop gaan kijken? Laatst gewijzigd door pajoske : 29 november 2011 om 15:00. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
|
![]() Pajoske, waar is volgend jaar de vlooienmarkt? Nog op de Pauwengraaf?
Zie je misschien bij Fratelli. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk ALs een kapper 10euro betaalt aan zijn personeel EN zijn belasting daarbovenop kost +10euro en de sociale lasten op die 20euro kosten nog eens 10euro en die btw op dat geheel kosten nog eens 6euro wel op 36euro per uur gerekend gaat ofwel 260% naar de staat, ofwel 73% Ik heb het nog eens bediscuteerd met een pietje van Del&Touch en die zei zo meerwaarig, ale kom wij maken daar studies van dat is zoveel niet, tot ik hem het wiskundevoorbeeldje gaf. Heeft mij toch gelijk gegeven ze dat het meer dan 70% is die naar de overheid gaat. Op diensten gerekend, en ook op de horeca, bouwsector, distributie,zorgsectoren gerekend is het gewoonweg een onnoemelijk hoog bedrag en zodanig schandalig hoog dat in feite alle opportuniteiten om te frauderen superrendabel worden, maar vooral en daar zit te clou, men zit te eisen van die sectoren dat alles officieel wordt, maar het eindigt gewoon dat het allemaal onderbetaalde engedfiscaliseerde zelfstandigen worden of in het andere geval een gesubsidieerde sociale sector die deze sociale lasten niet moet betalen. Dus echt wel enorm goed denkwerk van politici; |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
|
![]() Citaat:
Zou je dat tot nu toe gedaan hebben stop er dan maar mee. Honderden diensten aan Duitsland, Nederland en Frankrijk geleverd. Nooit één cent BTW betaald. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hmmm; als jij op diensten uit het buitenland geen btw betaalt, benje netjes aan het frauderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
|
![]() Citaat:
Neem maar snel een andere boekhouder. En het is niet alleen van het buitenland naar hier, maar ook van hier naar het buitenland. Alles volledig wettelijk en zelfs geen ontwijking. ![]() We praten over diensten, niet over producten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Staatssecretaris
|
![]() Ah, leuk dat het niveau van de BUB'ers nog altijd hun herkomst niet verbergt: de goot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik zit hier geen uren te lullen over 'den dikke' en 'frietjes', ik zit hier geen topics te vervuilen met oneliners om dan met de staart tussen de benen te vluchten...
Dus excusez-moi, om het bij je meesters taal te houden, dat ik eens in hun retoriek verval. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
|
![]() Citaat:
Doen we allemaal wel eens. Oplossing tot 3 tellen, er eens mee lachen en verder doen. Trouwens excusez moi wat wil dat zeggen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
|
![]() Citaat:
M.a.w. over deze vrijwillige geldstroom naar het buitenland hoor ik nooit iemand praten. Maar als er eens geld naar anderstalige landgenoten gaat, die notabene wél bijdragen aan onze welvaart is het kot te klein. Dat begrijp ik niet hé. Laatst gewijzigd door pajoske : 29 november 2011 om 20:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.mkbservicedesk.nl/2285/ho...t-diensten.htm Doe je dat niet, dan heeft Paul gelijk he, en ben je belastingontduiking aan het doen. Laatst gewijzigd door patrickve : 29 november 2011 om 21:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() lol - wie vertelde uw dat? Elio of Kim Jong Il? Een van de huisnegers misschien?
![]() |
#200 |
|
![]() |
![]() |
![]() |