![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ben ook voorstander van het Franse idee van de état laique, de lekenstaat. Daarnaast ben ik ook nog eens voorstander van een politieke terughoudendheid van ambtenaren. Een ambtenaar die zich in zijn ambt kenbaar maakt als vb. Belanger, wekt tenminste een achterdocht bij onze extreem linkse broeders dat ze wel eens een pad in hun korf zouden kunnen aantreffen, bij een dossier dat de ambtenaar voor hen moet behandelen ... Dat alles gecombineerd, vind ik dat het in onze cultuur past dat men "aan de keizer geeft wat de keizer toekomt, en aan god wat god toekomt", met andere woorden: een meest strikte scheiding van kerk en staat. Belastingsregering Di Rupo, zonder Vlaamse meerderheid: niet in mijn naam. Vakbonden naar Grieks model die het zonlicht niet willen erkennen: niet in mijn naam.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 27 december 2011 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wanneer gaat u eens uit uw dogma's stappen? nooit is een antwoord als een ander hoor, u hoeft niet te liegen
![]() |
![]() |
#187 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Of het nu NVA-ers , VU-ers of Blokkers zijn, allemaal dwepen ze nog met dat gespuis van toen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
|
![]() Citaat:
U haalt overigens niet alleen vlaams-nationalisten aan. Als u zo blijft doordoen en u sterft, zal er niets overgedragen zijn. Denk er eens aan
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 27 december 2011 om 17:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
|
![]() Trolli delendam sunt
![]() |
#193 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#194 |
|
![]() Tis wel effectief een trol, dus op die manier maak je het erger.
![]() |
#195 | |||
|
![]() [quote]Hihihi...zaten de witten van de laatste dagen in het verzet?
Wat hebben die voor de Joden gedaan behalve het verkrachten van de weerloze dochters en vrouwen van vermeende en later vrijgesproken Vlamingen? Citaat:
Pas op hé: ik trek er de Joden van af die gered zijn door echte leden van het VNV..... Citaat:
Citaat:
Hoeveel VNV'ers en Devlaggers telt uw familie gast? Hoeveel? Neen, niet komen lullen...zeg mij hoeveel...u bent een nazi zeg ik...een nationalistische sos...niet meer of niet minder...bweek...
![]() |
![]() |
#196 | |
Minister
|
![]() [quote=Fieseler;5890934]
Citaat:
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ontken helemaal niet de feiten, verre van. Alleen ... U komt op me over als iemand die snel zal meeheulen met zij die aan de macht zijn op dat moment. U komt op me over die zijn kar zo snel kan draaien - ik moet toegeven dat zoiets een gave is - als de macht wijzigt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het gaat hier om een georganiseerde vorm van religie. En dan nog van de religie die ons sociale leven gedurende honderden jaren in zijn macht heeft gehad, maar die nu om demografische redenen alsook dertig jaar ontkerkelijking zeer snel verloren is. Dat wil niet zeggen dat veel mensen daar niet meer gevoelig voor zijn. Elke keer dat een van die mannen in rokken zich geroepen voelt om uitspraken over de politiek te doen zullen ze veel vijanden tegenover zich vinden. Het is nog niet zolang geleden dat Leonard zijn voorgangers zelfs zo ver gingen om de koning ertoe aan te zetten om een in het parlement gestemde wet niet te ondertekenen. Vertrouw nooit een kerkelijke gezagsdrager als het over politiek gaat, of als hij zijn moraal wil opleggen aan de gemeenschap vanuit het vermeende eigen groot gelijk. Van mij mag Leonard over zowat alles een mening hebben en die verkondigen. Maar dat laatste kan hij beter voorbehouden voor zijn eigen aktie domein. Er is dacht ik toch werk genoeg in zijn eigen bollenwinkel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
N-VA steunt bijvoorbeeld music for life door deel te nemen aan quizzen en dergelijke en daar heb ik geen probleem mee. Maar als de Vlaamse regering zelf geld geeft aan music for life dan moet ik niets meer geven. Het is ofwel het een ofwel het ander maar niet beiden. Ofwel reken je op de bevolking ofwel niet. Dat ministers daar staan met een cheque is trouwens maar goedkoop kiezertjes winnen. Een keertje meer hun gezicht op tv. |
|
![]() |
![]() |