![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Welke punten zijn racistisch aan het VB programma? En men hoeft niet akkoord te gaan met het volledige partijprogramma om voor een partij te stemmen. Sterker nog, ik ben vrij zeker dat de groot deel van de kiezers (van alle partijen) geen flauw idee heeft wat er in het partijprogramma staat waarvoor ze stemmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Het is u blijkbaar ontgaan maar ik onderschrijf die bewering zelf helemaal niet. Laatst gewijzigd door mkb : 4 januari 2012 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |||
|
![]() Citaat:
Ik ben op uw leugens ingegaan en u gaf daarna eerlijk toe dat je eigenlijk maar uit je nek aan het lullen was en helemaal niet weet waar je het over hebt. De rest is larie. Citaat:
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 4 januari 2012 om 21:50. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik weet wel degelijk waar N-VA voor staat. Een zeer vreemde conclusie die u daar trekt, u ontwijkt er alleszins handig de vraag mee. Laatst gewijzigd door mkb : 4 januari 2012 om 21:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Verbijsterend vond ik vooral de reactie als ik VB-stemmers in mijn omgeving attent maakte op het feit dat VB echt oerconservatief is. De meesten bleken dat gewoon niet te weten... Ik onderschrijf je stelling dus helemaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 4 januari 2012 om 22:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik zou niet zozeer marginaal zeggen (hoewel die er zeker ook zullen tussenzitten
![]() Laatst gewijzigd door Meuh : 4 januari 2012 om 22:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
|
![]() Dat is fijn. Maar ik geef mijn fout ook toe. Heel misschien klopt het en is niet elke VB'er een racist. Wat niet wilt zeggen dat de doorsnee-VB'er niet racistisch zou durven handelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#195 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een grappige analogie onderkennen en begrijpen is dan ook vele malen moeilijker dan de koraan uitleggen.
![]() |
![]() |
#197 |
Minister
|
![]() En het heeft geen 10 pagina's nodig of men is van het welles-nietes spelletje over Geert Hoste verbazingwekkend hervallen in bekvechten over het VB, belgicisme en aanverwante.
Proficiat hoor. Ondertussen blijf ik bij mij eerdere post: Geert Hoste is te braaf geworden, komt soms eens snedig uit de hoek en is soms eens grappig maar het blijft goedkope volksverlakkerij die de politiek en de elite kan smaken. De mensen lachen eens goed met de miserie van het leven maar komen als even grote lammetjes buiten dan ze binnen gegaan zijn en zij hebben nog steeds vrij spel. Het forums is hiervan een luidruchtige getuige.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat het begrip 'publieke persoon' betreft: ja, u moogt een foto of filmpje verspreiden van een publieke persoon (bijvoorbeeld van uw burgemeester), maar niet zijn sexleven! Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 januari 2012 om 08:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Story maakt meestal foto's van artiesten en dergelijke. In principe mag dat. De artiesten zijn er maar blij genoeg mee. Maar moest story een foto van u laten verschijnen in haar blad, en u wilt dit niet, dan kunt u naar de rechtbank stappen. Story moet eerst uw toestemming vragen om uw beeltenis te mogen publiceren. Dat is de wet.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 januari 2012 om 08:47. |
![]() |
![]() |