Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 januari 2012, 21:38   #181
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Misschien kan deze discussie verder gevoerd worden in de (oude) draad:
http://filesforum.politics.be/showthread.php?t=125108
Ik zal ophouden.
Oud 4 januari 2012, 21:44   #182
mkb
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
U betrok er de islam, de moslims, Mohammed en God bij. En niemand anders. U ging offtopic. Ik ging in op je reacties en je doet zelfs geen moeite om mijn reacties te weerleggen.
Ik probeerde u erop te wijzen dat u stelling hierboven belachelijk is door een even belachelijke stelling te poneren gebaseerd op dezelfde foute redenering.

Citaat:
VB stemmers gaan akkoord met een racistisch partijprogramma. Wat snap je daar niet aan?
Welke punten zijn racistisch aan het VB programma? En men hoeft niet akkoord te gaan met het volledige partijprogramma om voor een partij te stemmen. Sterker nog, ik ben vrij zeker dat de groot deel van de kiezers (van alle partijen) geen flauw idee heeft wat er in het partijprogramma staat waarvoor ze stemmen.
mkb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2012, 21:47   #183
mkb
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Maar ik noteer dat mkb met de bek vol tanden staat.
Ik moet af en toe ook iets anders doen dan op forums rondhangen. Zeker met het begin van de examens volgende week.

Citaat:
Ik pik zijn beschuldigen niet. Zomaar komen beweren dat Mohammed een pedofiel is en wij moordenaars
Het is u blijkbaar ontgaan maar ik onderschrijf die bewering zelf helemaal niet.

Laatst gewijzigd door mkb : 4 januari 2012 om 21:48.
Oud 4 januari 2012, 21:49   #184
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mkb Bekijk bericht
Ik probeerde u erop te wijzen dat u stelling hierboven belachelijk is door een even belachelijke stelling te poneren gebaseerd op dezelfde foute redenering.
Mijn stelling kon je op een andere manier weerleggen, zoals die ene Meuh gedaan heeft. U viel mij persoonlijk aan door uit te halen naar mijn religie. Vanwaar kennen we dat ook alweer...
Ik ben op uw leugens ingegaan en u gaf daarna eerlijk toe dat je eigenlijk maar uit je nek aan het lullen was en helemaal niet weet waar je het over hebt. De rest is larie.

Citaat:
Welke punten zijn racistisch aan het VB programma? En men hoeft niet akkoord te gaan met het volledige partijprogramma om voor een partij te stemmen. Sterker nog, ik ben vrij zeker dat de groot deel van de kiezers (van alle partijen) geen flauw idee heeft wat er in het partijprogramma staat waarvoor ze stemmen.
Dat u geen flauw benul heeft waar de NVA voor staat, wil ik gerust aannemen. En nu ga ik mijn tijd niet meer verdoen aan sujetten als u.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 4 januari 2012 om 21:50.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2012, 21:58   #185
mkb
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
U viel mij persoonlijk aan door uit te halen naar mijn religie.
Ik viel u persoonlijk of de islam niet aan.

Citaat:
Ik ben op uw leugens ingegaan en u gaf daarna eerlijk toe dat je eigenlijk maar uit je nek aan het lullen was en helemaal niet weet waar je het over hebt. De rest is larie.
Ik gaf u gelijk omdat ik niet wilde discussiëren over details die er helemaal niet toe doen. Die verwijzing naar de islam was maar een voorbeeld om u op u denkfout te wijzen, dus over details van de islam leuteren is zinloos.

Citaat:
Dat u geen flauw benul heeft waar de NVA voor staat, wil ik gerust aannemen. .
Ik weet wel degelijk waar N-VA voor staat. Een zeer vreemde conclusie die u daar trekt, u ontwijkt er alleszins handig de vraag mee.

Laatst gewijzigd door mkb : 4 januari 2012 om 21:58.
Oud 4 januari 2012, 22:31   #186
Meuh
Provinciaal Gedeputeerde

Meuh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mkb Bekijk bericht

Verbijsterend vond ik vooral de reactie als ik VB-stemmers in mijn omgeving attent maakte op het feit dat VB echt oerconservatief is. De meesten bleken dat gewoon niet te weten... Ik onderschrijf je stelling dus helemaal.
Meuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2012, 22:35   #187
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Meuh Bekijk bericht
Verbijsterend vond ik vooral de reactie als ik VB-stemmers in mijn omgeving attent maakte op het feit dat VB echt oerconservatief is. De meesten bleken dat gewoon niet te weten... Ik onderschrijf je stelling dus helemaal.
Dat is die marginale groep waar ik op doelde (Grapje)

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 4 januari 2012 om 22:40.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2012, 22:40   #188
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is Allah een moordenaar, pedofiel 'en alle andere vetzakkerij'?
Allah bestaat niet. Het is een verzinsel van een pedofiele struikrover.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2012, 22:42   #189
Meuh
Provinciaal Gedeputeerde

Meuh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is die marginale groep waar ik op doelde
Ik zou niet zozeer marginaal zeggen (hoewel die er zeker ook zullen tussenzitten ), maar eerder mensen die ergens iets horen waaien en direct op de kar springen zonder zich eens verder te informeren. Dat is bij mij niet gelijk aan marginalen. De populistische, sloganeske taal van het VB (en van andere partijen) slaat nu eenmaal aan bij mensen die de politiek verder niet volgen, jammer genoeg.

Laatst gewijzigd door Meuh : 4 januari 2012 om 22:43.
Oud 4 januari 2012, 22:45   #190
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Ik zou niet zozeer marginaal zeggen (hoewel die er zeker ook zullen tussenzitten ), maar eerder mensen die ergens iets horen waaien en direct op de kar springen zonder zich eens verder te informeren. Dat is bij mij niet gelijk aan marginalen. De populistische, sloganeske taal van het VB (en van andere partijen) slaat nu eenmaal aan bij mensen die de politiek verder niet volgen, jammer genoeg.
Het was een grap. Ik weet best wel dat niet alleen marginalen op die partij stemmen. Je hebt van alle soorten mensen die op het Belang stemmen. Mensen die bijvoorbeeld een negatieve ervaring met een vreemde achter de rug hebben, zullen misschien sneller geneigd zijn om op het VB te stemmen. Ach ja.
Oud 4 januari 2012, 22:46   #191
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat de gemiddelde VB kiezer de politiek beter volgt dan de gemiddelde CD&V kiezer.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2012, 22:50   #192
Meuh
Provinciaal Gedeputeerde

Meuh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het was een grap. Ik weet best wel dat niet alleen marginalen op die partij stemmen. Je hebt van alle soorten mensen die op het Belang stemmen. Mensen die bijvoorbeeld een negatieve ervaring met een vreemde achter de rug hebben, zullen misschien sneller geneigd zijn om op het VB te stemmen. Ach ja.
had ook totaal geen probleem met je opmerking hoor
Oud 4 januari 2012, 22:52   #193
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
had ook totaal geen probleem met je opmerking hoor
Dat is fijn. Maar ik geef mijn fout ook toe. Heel misschien klopt het en is niet elke VB'er een racist. Wat niet wilt zeggen dat de doorsnee-VB'er niet racistisch zou durven handelen.
Oud 4 januari 2012, 22:59   #194
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noorderlicht Bekijk bericht
de nationalisten laten zich van hun goede (lees: onverdraagzame) kant zien.
onverdraagzame kant
Oud 4 januari 2012, 23:01   #195
den ambetantsten
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ik denk dat de gemiddelde VB kiezer de politiek beter volgt dan de gemiddelde CD&V kiezer.
Mensen hun ideële wereld zomaar overhoop gooien, hoe durf je!
den ambetantsten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 januari 2012, 23:04   #196
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Lange tenen. Wat hij schreef was geen beschuldiging. Zeker niet gezien de context.
Een grappige analogie onderkennen en begrijpen is dan ook vele malen moeilijker dan de koraan uitleggen.
Oud 5 januari 2012, 04:50   #197
AsGardSGO
Minister

AsGardSGO's schermafbeelding

Standaard

En het heeft geen 10 pagina's nodig of men is van het welles-nietes spelletje over Geert Hoste verbazingwekkend hervallen in bekvechten over het VB, belgicisme en aanverwante.
Proficiat hoor.

Ondertussen blijf ik bij mij eerdere post:
Geert Hoste is te braaf geworden, komt soms eens snedig uit de hoek en is soms eens grappig maar het blijft goedkope volksverlakkerij die de politiek en de elite kan smaken. De mensen lachen eens goed met de miserie van het leven maar komen als even grote lammetjes buiten dan ze binnen gegaan zijn en zij hebben nog steeds vrij spel.
Het forums is hiervan een luidruchtige getuige.
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein
AsGardSGO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2012, 08:38   #198
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Als fotograaf moet ik U nu toch wel even flink op uw plaats zetten. Ik mag gerust foto's van U nemen in het openbaar. Ik mag die echter niet commercieel gebruiken zonder uw toestemming (in de veronderstelling dat die foto effectief van U is en niet van iets anders waarop jij per toeval in een hoekje staat).

En dan is er nog het begrip publiek persoon.

U bent 100% fout.
Niets van. U moogt geen afbeelding maken of verspreiden van een persoon, commercieel of niet, zonder zijn toestemming. Dat is de wet.

En wat het begrip 'publieke persoon' betreft: ja, u moogt een foto of filmpje verspreiden van een publieke persoon (bijvoorbeeld van uw burgemeester), maar niet zijn sexleven!

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 januari 2012 om 08:42.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 januari 2012, 08:41   #199
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Niets van. U moogt gaan afbeelding maken of verspreiden van een persoon, commercieel of niet, zonder zijn toestemming. Dat is de wet.

En wat het begrip publieke persson betreft: ja, u moogt een foto of filmpje verspreiden van een publieke persoon (bijvoorbeeld een burgemeester), maar niet zijn sexleven!
dus jij zegt dat boekjes alla Dag Allemaal, Story, Primo, Blik, enz al jaren in de illegaliteit opereren?
Oud 5 januari 2012, 08:45   #200
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
dus jij zegt dat boekjes alla Dag Allemaal, Story, Primo, Blik, enz al jaren in de illegaliteit opereren?
Story maakt meestal foto's van artiesten en dergelijke. In principe mag dat. De artiesten zijn er maar blij genoeg mee. Maar moest story een foto van u laten verschijnen in haar blad, en u wilt dit niet, dan kunt u naar de rechtbank stappen. Story moet eerst uw toestemming vragen om uw beeltenis te mogen publiceren. Dat is de wet.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 5 januari 2012 om 08:47.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be