![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat ik wel effenaf schandalig vind is het feit dat je mijn radikaal gedachtengoed in verband brengt met de term "genocide". Weet jij feitelijk wel wat een genocide betekent? Ik zal het even uitleggen. Een genocide is een bewuste uitmoording van een bepaalde bevolkingsgroep, toegepast door totalitaire regimes. Nu moet je mij eens vertellen wat het Vlaams-nationalisme, tot en met het meest extreme, hiermee te maken heeft. Ik hoef dergelijke lage insinuatie niet te pikken. Goed begrepen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() hij heeft een verlammende angst om te falen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.larevuetoudi.org/fr/story...ie-qu%E2%80%99
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Minister-President
|
![]() Het was het minste dat ze konden bereiken. Men had direct de onafhankelijkheid moeten pleiten dan had men nu de problemen niet gehad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Minister-President
|
![]() In uitleggen zijn ze allemaal goed en hoe Vlaanderen nooit iets kreeg van Wallonië is evenzeer een raadsel.