![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amerika behoort nog altijd tot de meest welvarende regio's hoewel ze de slechte richting aan het uitgaan zijn. De Amerikaanse communisten spelen op dit moment dus nog electoraal niet mee.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Of ze meetellen of niet heeft niets met stellingen over links en separatisme te maken.
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent niet de enige die dat zegt. Volledig terecht trouwens. Hij is aan de macht gekomen via een arbeiderspartij.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vind ik dan weer helemaal geen doorslaggevend element.
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dat je standpunt is dan moet je niet over links en rechts meediscussiëren.
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou geloofwaardiger zijn dat de Vlaams Nationalisten zelf toelichting geven over de ideologische tegenstellingen bij de VU en tot welke afscheuringen dit geleidt heeft.
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jakko : 5 januari 2012 om 23:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() Je moet mijn eigen woorden niet tegen mezelf gebruiken. Dat zijn trouwens niet de juiste argumenten. Ik stel duidelijk dat het systeem van de PS niet kan blijven duren. Daar sleur je het land mee in de afgrond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() Heb je liever dat ik een keiharde separatist zou zijn, die blindelings wil splitsen zonder er echt over na te denken ?
Sorry dat ik ietsje meer nadenk over die zaken, en de zaken stap voor stap wil laten gaan in plaats van iedereen te schofferen. Ik heb niks tegen Walen, maar er moet geresponsabiliseerd worden. Als dat lukt is een splitsing minder noodzakelijk. Dat is ook het N-VA standpunt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is wel een periode geweest dat de schuld werd afgebouwd, daar heb je gelijk in. Maar ik geloof niet dat die periode 15 jaar heeft geduurd. En dan nog is onze schuldgraad nog steeds veel te hoog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar, nog eens, hoedanook je gaat moeten compromissen vinden, ook de N-VA, en ook zij gaan nooit hun volledig partijprogramma kunnen uitvoeren. Het is mijn overtuiging dat de andere partijen op dat vlak niet zo heel veel verschillen. Zelfs de PS is een blinde volger van de ultraliberale ideeën van de EC, ze hebben ze zelf mee goedgekeurd. maw, of ik nu voor de SPa stem of de N-VA, dat maakt weinig verschil uit op dat vlak, daar moet ik dus niet over twijfelen. Ok, mocht Vandenbroucke voorzitter zijn van de SPa met Vandermaelen als ondervoorzitter, ik zou een groot probleem hebben, de keuze zou al veel moeilijker zijn en wsl zou ik zelf voor de SPa stemmen. maar het is nu eenmaal niet zo. Citaat:
Citaat:
Citaat:
En ik vertrouw de traditionele partijen voor geen haar op dat punt. Ze gaan op een gegeven moment wel degelijk bevoegdheden overhevelen, als ze weer iets willen verwezenlijken op een ander vlak. Citaat:
Citaat:
daar is geen enkele aanwijzing voor. je hebt een te ongenuanceerd beeld van de N-VA volgens mij.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkel in volksnationalisme.
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De realiteit is dat de PS wel degelijk competent is om een electorale machtsbasis te houden. Als ze en route door hun beleid een sociaaleconomisch kerkhof veroorzaken dan is dat een spijtige zaak. Ze gaan er echter niet om malen want dat maakt het voor hun gemakkelijker om hun eerste programmapunt te realiseren. Ik vraag me af wat je hier doet op het forum als men jouw eigen woorden niet mag tegen jou gebruiken in een argumentatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ga NOOIT op rechts stemmen. En al zeker niet om een onafhankelijk Vlaanderen sterk majoritair rechts te maken. |
|
![]() |
![]() |