Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 januari 2012, 16:47   #181
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming Bekijk bericht
grapjurk!

Trouwens, in hoeveel gemeenten zal het VB nog opkomen? In niet te vet veel meer, als ik het zo hoor. In nationale peilingen stellen ze nog 8% voor, en dat is in hoofdzaak dankzij antwerpen.

Hier in mijn stad haalden ze de vorige keer vier zetels. Nu gaan ze waarschijnlijk niet meer opkomen, en als ze al opkomen, zal het zeer moeilijk zijn om nog één zetel te houden. Zelfde met bijna alle buurgemeenten hier in de streek.
Je maakt me enorm nieuwsgierig:
in welke "stad" zou het Belang niet meer (kunnen) opkomen ??

Wie a zegt moet b zeggen: vooruit, kom op met de geit (niet die van de vorige regeringsleider die met al zijn goednieuwsshow nu toch een groter gat dan voorzien gelaten heeft in onze staatsrekeningen ...)

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2012, 18:45   #182
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
je kan de gemeentepolitiek totaal niet vergelijken met de nationale politiek. op gemeentelijk vlak gaat het over gemeentelijke belangen en persoonlijkheden. je kan die mensen die zich enkel met gemeentepolitiek bezighouden niet verwijten dat hun nationale collega's fouten maken.
En zitten die mensen dan niet toevallig ook in de partijraad, langs waar ze hun invloed kunnen laten gelden? Of zijn die partijen dan echt zo ondemocratisch gestructureerd? Les excuses sont faits pour s'en servir.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2012, 18:55   #183
Lavox
Gouverneur

Lavox's schermafbeelding

Standaard

Normaliter deze: b) de regionale en gemeentelijke standpunten van de partijen/ ik stem op de partij die mijn vizie inzake de problemen en toekomstplannen van mijn gemeente het beste benadert.

CD&V en SP.A vallen dus al uit het bootje, net zoals bij ander verkiezingen.

Heer, laat het prinsenvolk der oude Nederlanden, niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande.
Lavox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2012, 19:08   #184
Sundancer
Lokaal Raadslid

Standaard

Fieseler in mijn stad komt Vlaams Belang wel op en zij krijgen mijn stem, dus zijn wij alleszins al met twee die voor hen zullen stemmen. Laatste nieuws dat ik gehoord heb: in Brussel vormen MR en Open VLD één lijst! Die "V" in VLD staat toch voor Vals eeuuuh Vlaams? Ben niet helderziende maar ik voorspel verkiezingen in oktober met heel veel verassingen.
Oud 20 januari 2012, 20:51   #185
Sundancer
Lokaal Raadslid

Standaard

Zonder commentaar:

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...r-kiezer.dhtml
Oud 21 januari 2012, 10:05   #186
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming Bekijk bericht
grapjurk!

Trouwens, in hoeveel gemeenten zal het VB nog opkomen? In niet te vet veel meer, als ik het zo hoor. In nationale peilingen stellen ze nog 8% voor, en dat is in hoofdzaak dankzij antwerpen.

Hier in mijn stad haalden ze de vorige keer vier zetels. Nu gaan ze waarschijnlijk niet meer opkomen, en als ze al opkomen, zal het zeer moeilijk zijn om nog één zetel te houden. Zelfde met bijna alle buurgemeenten hier in de streek.
Herhaalde oproep:

Je maakt me enorm nieuwsgierig:
in welke "stad" zou het Belang niet meer (kunnen) opkomen ??

Wie a zegt moet b zeggen: vooruit, kom op met de geit (niet die van de vorige regeringsleider die met al zijn goednieuwsshow nu toch een groter gat dan voorzien gelaten heeft in onze staatsrekeningen ...)

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be