![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar als er binnen enkele jaren wagens zijn zoals de Golf of Focus, die niet significant duurder zijn dan de huidige met verbrandingsmotoren wil ik gerust de overstap wagen. Anders niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 10 oktober 2014 om 13:57. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() Ach, budget is toch zo'n relatief begrip. Om de vijf jaar een dikke ton spenderen aan een nieuwe wagen moet kunnen, mits een gezonde financiële structuur om je heen te hebben opgebouwd en een lucratieve job uit te oefenen of dito zaak uit te baten of dito bedrijf te runnen. Zeker als die nieuwe wagen proper, snel en ruim is, en boordevol snufjes steekt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nieuw gerucht uit China, Tesla zou "laagje grafeen" (anode/kathode# ?) proberen.
gerucht: Citaat:
http://www.graphenea.com/blogs/graph...ower-our-world http://nl.wikipedia.org/wiki/Grafeen
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 10 oktober 2014 om 21:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks an zich, maar zelfs met een paar miljoen teveel op mijn rekening zou ik dat niet kunnen spenderen aan een stuk overmaats speelgoed dat me weinig interesseerd.
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() Het interesseert (dat je - by the way - met een "t" op het einde schrijft) jou misschien niet, maar mij wel. Om op basis daarvan iemand al direct als "onnozel" te bestempelen, getuigt van weinig fatsoen en manieren. Zelfs op een forum is enige beschaving toch op zijn plaats, vind ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die "onnozel" moet u niet aan mij toeschrijven.
Maar het is een non argument, middelen genoeg hebben om een stuk speelgoed te kunnen bezitten. Dat maakt het niet meer of minder speelgoed.
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() Dat "onnozel" moet niet aan u toegeschreven worden???
U bent het wel die het woord in de "mond" genomen heeft, hee. Zie uw post #184! En dat u een Tesla Model S als speelgoed betitelt, is uw goed recht, maar daarom nog niet de waarheid. Het is tot nader order een personenwagen. Weliswaar elektrisch, bloedmooi, ecologisch proper en boordevol snufjes, maar toch een personenwagen. Geen speelgoed! |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het kan sowieso wel een verhoging van het gebruiksgemak betekenen en betekent ook dat er minder batterijen nodig zijn om hetzelfde rijbereik van nu te hebben ( minder gewicht ).
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope Bartjeuh, de poster van post 184 ben niet ik.
En de Tesla S is geen speelgoed, alleen geen wagen waar ik mijn geld aan wil uitgeven. Ik heb meer nut voor een bestelwagen.
![]() |
#193 |
Minister
|
![]() En de Amerikanen staan bekend om hun spaarzaam gebruik van de auto....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat gaat nogal helpen met een geluidloze wagen, aan 30 km/u heb je nog niet veel rolgeluid om 'zeer jong' tot 'zeer oud' te waarschuwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
|
![]() Gezien je uw Tesla privé hebt aangekocht blijft voor jou alleen die 'lucratieve job' over. In welke branche betaald een baas genoeg om je toe te laten elke 5 jaar een 'ton' aan een auto uit te geven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mare, daar dient die alleen als audio-ondersteunend apparaat en/of GPS. En dat alleen bij lange ritten. Dus om een wagen van €80 000 te kopen omdat ge tijdens het rijden een youtube filmke kan kijken van een kijkfile.... la maar. Dan kan je even goed een Dacia kopen, en hetzelfde doen met een 10" tablet en een creatieve G3 of 4 verbinding.
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Banneling
|
![]() In een branche waarin je "betaald" juist moet kunnen schrijven...
|
![]() |
![]() |