Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 januari 2012, 20:47   #181
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Dat doet system/Het Oosten héél frequent. Het behoort tot zijn arsenaaltje van "systemische" wapens: proberen de tegenpartij als "dommerik" voor te stellen.
Bij u en bij sommige van uw geestesgenoten, E.Gidius, is dit ook hard nodig. Het zou u moeten aanzetten tot wat meer pientere antwoorden. Helaas, tot nu toe tevergeefs.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 20:49   #182
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Indien de mailtjes waar zijn, tja dan zou het wel eens kunnen dat Muyters gelogen heeft.

Het was enkel de bedoeling Muyters te beschadigen en daar zijn ze aardig in gelukt. Probeer jezelf toch niets wijs te maken.
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 20:50   #183
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bij u en bij sommige van uw geestesgenoten, E.Gidius, is dit ook hard nodig. Het zou u moeten aanzetten tot wat meer pientere antwoorden. Helaas, tot nu toe tevergeefs.
En u denkt dat uw boodschappen aan deze vereiste beantwoorden?
Oud 22 januari 2012, 20:57   #184
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
En u denkt dat uw boodschappen aan deze vereiste beantwoorden?
Mijn antwoorden zijn glashelder. En daarom misschien te hoog voor u gegrepen. Want uw replieken zijn vaak totaal naast de kwestie, of u probeert het onderwerp te verleggen of te zoeken naar taalfouten als u ten einde raad bent. Ik stel voor dat u niet te snel anwoordt, rustig nadenkt, en herleest om de juiste betekenis van mijn antwoorden te vatten. Neem gerust uw tijd.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 januari 2012 om 21:00.
Oud 22 januari 2012, 21:01   #185
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Mijn antwoorden zijn glashelder. En daarom misschien te hoog voor u gegrepen. Want uw replieken zijn vaak totaal naast de kwestie, of u probeert het onderwerp te verleggen of te zoeken naar taalfouten als u ten einde raad bent. Ik stel voor dat u niet te snel anwoordt en rustig nadenkt en herleest om de juiste betekenis van mijn antwoorden te vatten. Neem gerust uw tijd.
Hoogte is relatief. Wat voor u al heel hoog schijnt te zijn is voor mij in feite laag. MAW ik moet mijn niveau verlagen om uw antwoorden te vatten. Dat is uiteraard makkelijker dan te moeten verhogen.
Ga ergens anders aan zelfverheerlijking doen man.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 21:05   #186
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Hoogte is relatief. Wat voor u al heel hoog schijnt te zijn is voor mij in feite laag. MAW ik moet mijn niveau verlagen om uw antwoorden te vatten. Dat is uiteraard makkelijker dan te moeten verhogen.
Ga ergens anders aan zelfverheerlijking doen man.
Ik kan er ook niets aan doen dat Quercus de halve tijd naast de kwestie antwoordt.
Oud 22 januari 2012, 21:06   #187
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik kan er ook niets aan doen dat Quercus de halve tijd naast de kwestie antwoordt.
²
Oud 22 januari 2012, 21:41   #188
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Toen Lieten in de problemen kwam met haar mails, was Muyters zelf als eerste om haar ontslag te vragen (is nog getoond geweest in het nieuws).
Zo zie je maar. En ja, politiek is een vuile stiel.
Dat vind je zeker terug??? Zo niet...lulkoek!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 21:46   #189
Dirk A
Minister

Dirk A's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Muyters zelf vroeg toen gewoon haar ontslag, zoals zijn ontslag nu werd gevraagd.
Dus speelt de N-VA het even hard als de anderen.
Bron?
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier
Dirk A is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 21:58   #190
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirk A Bekijk bericht
Bron?
Kom nu, Muyters zei quasi-letterlijk na de bewuste mail van Lieten:"moest ik in haar plaats zijn, dan trok ik daar mijn conclusies uit."

Maw, hij zei met zoveel woorden: 'als Lieten consequent is , dan neemt ze ontslag'.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 22 januari 2012 om 22:00.
Oud 22 januari 2012, 22:05   #191
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:
Kom nu, Muyters zei quasi-letterlijk na de bewuste mail van Lieten:"moest ik in haar plaats zijn, dan trok ik daar mijn conclusies uit."

Maw, hij zei met zoveel woorden: 'als Lieten consequent is , dan neemt ze ontslag'.

Citaat:
Het vertrouwen in mevrouw Lieten heeft toch een knauw gekregen. Moest ik zo denken over de regering, dan zou ik mijn eigen positie in vraag stellen.' Ter verdediging van Muyters: in zijn uitgelekte mail zegt hij alvast niets verkeerds over de regering en zijn collega's.

M.a.w. Vereeck neemt nogmaals een loopje met de waarheid.

Muyters is ook geen doetje

Citaat:
Maar Muyters is ook geen doetje. Toen vorig jaar een mail van minister Ingrid Lieten uitlekte, vroeg hij het ontslag van zijn collega

Laatst gewijzigd door Jakko : 22 januari 2012 om 22:11.
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 22:05   #192
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Jamaar als uit die mailtjes blijkt dat er gesjoemeld is met begrotingscijfers (volgens het kabinet van Muyters zelf), dan is dat zeker niet op de man spelen, maar wel degelijk op de bal.
Er is niet gesjoemeld met de begrotingscijfers.
Citaat:
16 december 2009: Muyters zegt in de plenaire dat het begrotingstekort waarschijnlijk op 1 miljard eindigt ( te bedenken dat er geen begrotingscontrole was gebeurd voor de verkiezingen door Dirk Van Mechelen (O-VLD)
17 december 2009: Muyters krijgt cijfers van monotoringbureau waaruit blijkt dat het tekort waarschijnlijk 1,125 miljard zal zijn.
30 December 2009: Persconferentie Muyters die aankondigt dat ze effectief over het beoogde bedrag van 1 miljard zullen gaan.
12 Januari 2010: Interpellatie door de oppositie waar Muyters verklaart dat hij dit niet kon voorzien. (Kijk even naar de datums hierboven: hij kon op 16 december de cijfers van 17 december nog niet weten)
Muyters overhandigt het monitoringrapport (dat van 17 december dus).
25 Januari 2010: De beruchte e-mail.
"Is gelogen " slaat waarschijnlijk op het feit dat men voor 1 miljard ging, maar dat ondertusen gebleken en meegedeeld is dat die 1 miljard overschreden zou worden.
Het is duidelijk dat Muyters op 16 december 2009 dus niet gelogen had omdat hij toen nog niet over de cijfers van het monotoringbureau beschikte.
Te volgen op deze reconstructie van de 'betrouwbare VRT': http://www.deredactie.be/permalink/1.1200726

Citaat:
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Oud 22 januari 2012, 22:08   #193
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Mijn antwoorden zijn glashelder. En daarom misschien te hoog voor u gegrepen. Want uw replieken zijn vaak totaal naast de kwestie, of u probeert het onderwerp te verleggen of te zoeken naar taalfouten als u ten einde raad bent. Ik stel voor dat u niet te snel anwoordt, rustig nadenkt, en herleest om de juiste betekenis van mijn antwoorden te vatten. Neem gerust uw tijd.
Dikkenek!

Citaat:
Oud 22 januari 2012, 22:10   #194
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:

Bewijs uit eerste hand (niet van Lode vereeck, hé) ??? Link??? Kortom dikke zever!!!

Citaat:
Oud 22 januari 2012, 22:10   #195
Dirk A
Minister

Standaard

Citaat:

Lieten brak zowel leden van de regering af als hun beleid met een ferme scheld-tirade.
A) Wat doet ze dan in de regering (behalve mol zijn)?
B) Waarom gaf ze haar kritiek over VIA niet in het parlement?
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier
Oud 22 januari 2012, 22:11   #196
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko Bekijk bericht
M.a.w. Vereeck neemt nogmaals een loopje met de waarheid.

Muyters is ook geen doetje
Inderdaad, typisch belgofoon: de zaken naar eigen hand zetten!

Citaat:
Oud 22 januari 2012, 22:24   #197
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Dikkenek!
Jamaar, we moeten daar begrip voor opbrengen, zie je. System/Het Oosten is eigenlijk op dit forum belast met een nobele taak: het ruw en onwetend Vlaams volk beschaven en doordrengen van het meest afdoende tegengif voor de kwaal van de Vlaamsgezindheid. Dat doet hij door het verspreiden van het goede woord, van de blijde boodschap van het belgo-nationalisme. Wanneer we allemaal door de zorgen van deze goede herder opnieuw zullen grazen op de malse weide van la Belgique (une et indivisible), dan pas zullen we beseffen hoezeer wij gedwaald hebben.

U zult het dan ook wel met mij eens zijn dat wie dergelijke zending werd toevertrouwd geen oogwenk mag twijfelen aan het eigen woord. Vandaar zijn onverschrokken zelfzekerheid.
Oud 22 januari 2012, 22:29   #198
Dirk A
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Er is niet gesjoemeld met de begrotingscijfers.

Te volgen op deze reconstructie van de 'betrouwbare VRT': http://www.deredactie.be/permalink/1.1200726
De oppositie kan gewoon niet verdragen dat de Vlaamse regering er in lukt om de begroting onder controle te houden. Zonder echte argumenten moeten ze grijpen naar een mail met een groot sarcasme gehalte tussen N-VA vrienden, aangeleverd door een afvallige verwikkeld in een drugs-affaire.
In feite het niveau dat we niet anders verwachten.
Ondertussen bewijst Vlaanderen wel dat ze een begroting kunnen opstellen. Toch 1 van de belangrijkste verwezenlijkingen om België uit het slop te halen.
Oud 22 januari 2012, 22:37   #199
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U wilt dus dat uw forumgenoten zich aan een exegese van uw antwoorden begeven. Sorry, maar de aard van uw proza leent zich daar volstrekt niet toe. Er zijn betere dingen die dergelijke toewijding veel meer verdienen.

Laatst gewijzigd door quercus : 22 januari 2012 om 22:41.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2012, 23:21   #200
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirk A Bekijk bericht
Bron?
hij liegt dat hij zwart ziet
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be