Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 februari 2012, 12:54   #181
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
maar je beseft toch dat dit niet voor iedereen is weggelegd?
En dan ?

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2012, 13:00   #182
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

een eco-index die de energie/grondstoffen eruitschot, en die arbeidseenheid als indexmaatstaf uitwisselt zou ik bvb een voorstander van zijn.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2012, 13:11   #183
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Effect Bekijk bericht
Ik hoef niet te proberen, dat wordt voor mij gedaan. Er lopen genoeg headhunters achter me aan. Wekelijks ontvang ik meerdere aanbiedingen in half Europa. Ik doe mijn huidige job graag, maar moest ik mij hier niet meer thuis voelen dan kan ik morgen ergens anders aan de slag inclusief dikke opslag.

Bij werk is er meer belangrijk dan loon. Mijn job is een droomjob die goed verdient, en waarbij ik jaarlijks standaard een mooie opslag krijg (in Duitsland welteverstaan). Ik heb vrijheid daar van alle 2000 werknemers niemand een rang heeft buiten de zaakvoerder. Dit betekent dat iedereen in feite #2 in rang is wat haantjesgedrag tempert. Ik kon na 3 weken reeds ideeën aandragen, en gezien het goede, beargumenteerde ideeën waren, werden ze per direct geïmplementeerd.

Mijn uren zijn zo flexibel dat ik zelfs 's nachts kan werken mocht ik dat willen, waarbij overuren tegen normale belasting en 25% extra uitbetaald worden. Standaard (Duitsland, nogmaals). Ik krijg zeer geregeld gecertificeerde opleidingen (Duitsland, ik kan het niet genoeg herhalen) die mijn waarde steevast verhogen, zowel voor het bedrijf als voor concurrenten.

Verder laat ik u ook graag het Duitse belastingssysteem zien waarbij ik gemiddeld 100 euro MINDER betaal dan in België. Maandelijks. Dat telt snel op hoor.

Indien u dit niet gelooft, voel u vrij om uw linkedin te pm'en dan voeg ik u graag toe. Dan kan u verificeren dat mijn verhaal klopt. In Duitsland. Zonder index.
Kan ik beamen, ben zelf ook naar Duitsland getrokken, omdat in België diploma's gehaald met avond en weekend studies op latere leeftijd gehaald, zoals B1 totaal niet gehonoreerd werden.
Wat je beweert klopt tot in de puntjes.
Heb zelf als coördinator Europa voor een bedrijf in Wuppertal gewerkt.
In zulke functies is de verloning in België echt een lachertje.
Eenmaal jezelf bewezen heb je ook veel meer doorgroeimogelijkheden.

Neemt niet weg en dat zal je ook wel weten dat er in Duitsland ontzettend veel "leiharbeiter" zijn, die voor amper 7,5 € tewerkgesteld zijn. Praten we nog niet over de 1 € jobs.
Ik heb persoonlijk nog mensen ingehuurd die slechts 19 € all in kostten.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2012, 13:14   #184
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Probleem is dat jullie niks ontmaskeren, want er valt niks te ontmaskeren.
Wat jullie wel doen is in de rug schieten.

Ik schiet de NVA dus in de rug door niets te ontmaskeren....sterk...hééél sterk...
Oud 22 februari 2012, 13:15   #185
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Ik schiet de NVA dus in de rug door niets te ontmaskeren....sterk...hééél sterk...
Ze zijn overduidelijk de cvp van de 21ste eeuw.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2012, 13:24   #186
Fieseler

Standaard

[quote]
Citaat:
Waarom kan ik me niet van de indruk ontdoen dat u schuimbekkend achter uw pc zit, beseffend dat er een democratische partij met een goed plan is.
Ontdoe u maar snel van die indruk.
Citaat:
Dit plan bestaat er in om zonder polarisatie en met rationele argumenten een meerderheid te winnen voor separatisme.
Deze is dus echt om in te kaderen.
Ik herhaal uw eigenste posting: DE NVA HEEFT EEN PLAN DIE ER IN BESTAAT OM ZONDER POLARISEREN EN MET RATIONELE ARGUMENTEN EEN MEERDERHEID TE WINNEN VOOR SEPARATISME.

Ik moet deze even in het vet zetten omdat ik niet kan geloven wat ik lees.
Weet u zelf wel wat u schrijft?
U wil dus zonder polarisatie een meerderheid voor separatisme maar zonder de enige partij die separatistisch is.

U mag mij niet kwalijk nemen dat ik het vervolg van uw bijdrage niet heb gelezen mijn beste maar geef toe....

Laatst gewijzigd door Fieseler : 22 februari 2012 om 13:30.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2012, 13:25   #187
Fieseler

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Volgens mij, Fieseler, is de tweede conclusie de juiste.
Ik vrees er voor
Oud 22 februari 2012, 13:29   #188
Fieseler

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ze zijn overduidelijk de cvp van de 21ste eeuw.
Vlaanderen de klos en feest in Belgofonië....

Nu: ik heb het reeds geschreven: na vijftig jaar democratie verdient Vlaanderen eigenlijk niet beter. Tot grote spijt en frustratie van een klein kwart van de Vlamingen....Het is zo en niet anders...de geschiedenis kent zijn eigen verloop...fatum...
Oud 22 februari 2012, 17:02   #189
Cornelius Suilenroc
Partijlid

Cornelius Suilenroc's schermafbeelding

Standaard

Hier gaan we weer, de 10 NVAertjes die heel dit forum volzeveren zijn weer op dreef. We hebben geen afschaffing nodig maar een aanpassing van onze automatische loonindexering, een aanpassing die overeenkomt met de werkelijke kosten van het levensonderhoud. De indexdiscussie naar een ander niveau brengen om alzo verdeeldheid onder de positieve en werkende krachten van onze samenleving trachten te bewerkstelligen is een reeds lang beproefde methode van een invloedrijke kaste behorend tot de bedrijfswereld (UNIZO, VOKA, enz...) die niet vies is van booby-traps en valkuilen. En hier en daar delen zij wat cadeautjes uit, na overleg met hun slimme advokaten en hun fiscale ingenieurs, om de gemoederen even te sussen. En dan wil ik het nog niet hebben over de nefaste rol die op dit ogenblik gespeeld wordt door Duitsland en de Europese Commissie in het algemeen.

PS: Wie de NVA nota deftig had gelezen kan niet anders dan vast te stellen dat NVA de aanpak van fraude de rug toe wil keren!. In de tabellen van de N-VA worden extra opbrengsten uit fraudebestrijding beschouwd als extra belastingen, en dus te vermijden???! Daar kun je maar één ding uit besluiten: de N-VA vindt dat frauderen rustig moet kunnen.
Oud 22 februari 2012, 17:04   #190
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Ik vrees er voor
Zoals vroeger, het VB hand in hand met Belgicisten om N-VA aan te vallen.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2012, 17:20   #191
subocaj

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Torf Bekijk bericht
En hoeveel kosten de dienstencheque jobs hier?
Tot nu toe betalen de belastingbetalers en diegenen die werken voor dienstencheques de sociale lasten en belastingen en later de kinderen hun pensioen. Degene die gebruik maken van de werknemers met dienstencheques, betalen 5,5 € per uur.
De enige die er aan verdienen zijn de uitzendkantoren.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2012, 17:29   #192
Dirk A
Minister

Dirk A's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cornelius Suilenroc Bekijk bericht
PS: Wie de NVA nota deftig had gelezen kan niet anders dan vast te stellen dat NVA de aanpak van fraude de rug toe wil keren!. In de tabellen van de N-VA worden extra opbrengsten uit fraudebestrijding beschouwd als extra belastingen, en dus te vermijden???! Daar kun je maar één ding uit besluiten: de N-VA vindt dat frauderen rustig moet kunnen.
Het gaat hem om het verschil tussen het saneren in de overheidstructuren (efficiëntie verbeteringen) en geld dat afgepakt wordt van de belastingbetaler. In het plan van Di Rupo komt uiteindelijk alles terecht op de nek van de belastingbetaler. Zelfs het opkuisen van fraude zal uiteindelijk aan de belastingbetaler doorgerekend worden. En komt dan ook in de categorie van 'belasting betalen' terecht. Dit wil niet zeggen dat N-VA voor frauderen is natuurlijk.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier
Dirk A is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2012, 17:40   #193
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirk A Bekijk bericht
Het gaat hem om het verschil tussen het saneren in de overheidstructuren (efficiëntie verbeteringen) en geld dat afgepakt wordt van de belastingbetaler. In het plan van Di Rupo komt uiteindelijk alles terecht op de nek van de belastingbetaler. Zelfs het opkuisen van fraude zal uiteindelijk aan de belastingbetaler doorgerekend worden. En komt dan ook in de categorie van 'belasting betalen' terecht. Dit wil niet zeggen dat N-VA voor frauderen is natuurlijk.
Als de federale staat nog moet besparen op haar uitgaven kan dat alleen maar bij haar grootste uitgavenpost. De pensioenen en andere vervangingsinkomsten en natuurlijk in de ziekteverzekering.
En indien ze dat doen, wat op termijn wel zal moeten,dan zal NVA weer zijn mantra afdraaien van " het zijn de Vlamingen die voor de besparingen moeten opdraaien"
speurneus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2012, 17:42   #194
Fieseler

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Zoals vroeger, het VB hand in hand met Belgicisten om N-VA aan te vallen.
"vroeger"....proest...

Neen...nu wordt het echt menens...DE NVA HEEFT EEN PLAN DIE ER IN BESTAAT OM ZONDER POLARISEREN EN MET RATIONELE ARGUMENTEN EEN MEERDERHEID TE WINNEN VOOR SEPARATISME.....

...en daar mag ni mee gelachen worden...verstaan?....

PS: komt daar nog bij dat ik de NVA in de rug schiet door niets te ontmaskeren...woehaaa....

Laatst gewijzigd door Fieseler : 22 februari 2012 om 17:46.
Oud 22 februari 2012, 17:45   #195
Cornelius Suilenroc
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirk A Bekijk bericht
Ze maken het frauderen gewoon legaal, iets wat VLD in het verleden al meermaals heeft gedaan. NVA is VLD extreem op dat gebied.

Oplossing 1 van de N-VA momenteel is de automatische index afschaffen. Slachtoffer---- de werknemer (ook die uit de middenklasse!).

Oplossing 2: 15 miljard besparen in de sociale zekerheid ( De Wever in Trends). Slachtoffer: gezien het immense volume zeker niet alleen de laagste uitkeringen, maar ook de gemiddelde gepensioneerde.

Oplossing 3: nog veel forser dan Di Rupo wil De Wever snijden in de gezondheidszorg: 0,0 procent groei in plaats van de 2procent.

De N-VA zégt dus de werkende middenklasse te willen ontzien, maar verzet zich met hand en tand tegen een 'nota' die vooral de rijkere burgers extra belast en doet zelf alternatieve voorstellen die de middenklasse frontaal treffen.

Conclusie: eigenlijk wil de N-VA niet de werkende middenklasse ontzien, maar vooral het rijkste deel van de Vlamingen.

NVA staat gelijk met (VOKA, UNIZO enz...)
Oud 22 februari 2012, 17:51   #196
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik hoef niet te proberen, dat wordt voor mij gedaan. Er lopen genoeg headhunters achter me aan. Wekelijks ontvang ik meerdere aanbiedingen in half Europa. Ik doe mijn huidige job graag, maar moest ik mij hier niet meer thuis voelen dan kan ik morgen ergens anders aan de slag inclusief dikke opslag.

Bij werk is er meer belangrijk dan loon. Mijn job is een droomjob die goed verdient, en waarbij ik jaarlijks standaard een mooie opslag krijg (in Duitsland welteverstaan). Ik heb vrijheid daar van alle 2000 werknemers niemand een rang heeft buiten de zaakvoerder. Dit betekent dat iedereen in feite #2 in rang is wat haantjesgedrag tempert. Ik kon na 3 weken reeds ideeën aandragen, en gezien het goede, beargumenteerde ideeën waren, werden ze per direct geïmplementeerd.

Mijn uren zijn zo flexibel dat ik zelfs 's nachts kan werken mocht ik dat willen, waarbij overuren tegen normale belasting en 25% extra uitbetaald worden. Standaard (Duitsland, nogmaals). Ik krijg zeer geregeld gecertificeerde opleidingen (Duitsland, ik kan het niet genoeg herhalen) die mijn waarde steevast verhogen, zowel voor het bedrijf als voor concurrenten.

Verder laat ik u ook graag het Duitse belastingssysteem zien waarbij ik gemiddeld 100 euro MINDER betaal dan in België. Maandelijks. Dat telt snel op hoor.

Indien u dit niet gelooft, voel u vrij om uw linkedin te pm'en dan voeg ik u graag toe. Dan kan u verificeren dat mijn verhaal klopt. In Duitsland. Zonder index.
Headhunters vanuit gans Europa achter je slippen, een droomjob in Duitsland en dan spreek jij over,....het uitbetalen van overuren!!!.
Laat me niet lachen ik ken geen enkel bedrijf waar kaderleden overuren uitbetaald krijgen.
speurneus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2012, 17:53   #197
vrijevlaming
Banneling

vrijevlaming's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze maken het frauderen gewoon legaal, iets wat VLD in het verleden al meermaals heeft gedaan. NVA is VLD extreem op dat gebied.

Oplossing 1 van de N-VA momenteel is de automatische index afschaffen. Slachtoffer---- de werknemer (ook die uit de middenklasse!).

Oplossing 2: 15 miljard besparen in de sociale zekerheid ( De Wever in Trends). Slachtoffer: gezien het immense volume zeker niet alleen de laagste uitkeringen, maar ook de gemiddelde gepensioneerde.

Oplossing 3: nog veel forser dan Di Rupo wil De Wever snijden in de gezondheidszorg: 0,0 procent groei in plaats van de 2procent.

De N-VA zégt dus de werkende middenklasse te willen ontzien, maar verzet zich met hand en tand tegen een 'nota' die vooral de rijkere burgers extra belast en doet zelf alternatieve voorstellen die de middenklasse frontaal treffen.

Conclusie: eigenlijk wil de N-VA niet de werkende middenklasse ontzien, maar vooral het rijkste deel van de Vlamingen.

NVA staat gelijk met (VOKA, UNIZO enz...)
vrijevlaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 februari 2012, 17:57   #198
Cornelius Suilenroc
Partijlid

Standaard

Te verwachten van een vendelende dwaas.... geen reactie! LOoooooooooooooool
Oud 22 februari 2012, 18:00   #199
Fieseler

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus Bekijk bericht
Headhunters vanuit gans Europa achter je slippen, een droomjob in Duitsland en dan spreek jij over,....het uitbetalen van overuren!!!.
Laat me niet lachen ik ken geen enkel bedrijf waar kaderleden overuren uitbetaald krijgen.

Heeft u de incoherentie in zijn postings al eens gelezen?
Headhunters?...lamenilachen hé...om geperste kop te maken misschien...

http://www.google.be/url?sa=t&rct=j&...5bZURxKyK-E2kA

Laatst gewijzigd door Fieseler : 22 februari 2012 om 18:02.
Oud 22 februari 2012, 18:01   #200
vrijevlaming
Banneling

vrijevlaming's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Te verwachten van een vendelende dwaas.... geen reactie! LOoooooooooooooool
op nietszeggende zever als die van u, past een nietszeggende trollenfoto
vrijevlaming is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be