Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 april 2012, 23:18   #181
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Allahoe akbar!
Oud 12 april 2012, 23:23   #182
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Wat een spellingfouten. Je zou door de grond moeten zakken van schaamte.

Kerel, gij dient u te houden aan de wet. En eigenlijk hoop ik oprecht dat meer allochtonen je bij je pietje zullen nemen in het vervolg. Helaas ben ik geen agent, ik zou wel weten wat te doen met ongehoorzame burgers als jij
En jij denkt omdat je hier de tijd uit trekt en met minder spellings fouten te schrijven dat je iedereen de les mag lezen .

Ik heb geen enkele Italiaan, Turk of marokkaan die hier als Berber of anaphabeet is aangekomen en hard heeft gewerkt ooit van dom verweten.

Van schaamte gesproken , ik weet wel , als je wat gestudeerd hebt vinden de meeste zich beter dan iemand anders . Uitschot als jij meet anderen als slaaf te kunnen gebruiken omdat ge u omwille van een taalfout te kunnen opmerken pretendeerd slimmer te zijn en U te kunnen verheven boven een werkmens .

Ik zal me voor dergelijk pretentieuze rotte appels nooit laten intimideren .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2012, 23:24   #183
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Allahoe akbar!
Verwerpelijk .
Oud 12 april 2012, 23:30   #184
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Kennen jullie dat , of zit er iets anders fout ?
En nu gaat tot overmaat van vernedering een Algerijn je komen zeggen dat je de Nederlandse taal dient te respecteren. Het is "gezag vervaagt en agressie groeit".

Als je problemen hebt met de politie en personen in gezagsfuncties, moet je ook eens de hand in eigen boezem steken.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2012, 23:42   #185
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
En nu gaat tot overmaat van vernedering een Algerijn je komen zeggen dat je de Nederlandse taal dient te respecteren. Het is "gezag vervaagt en agressie groeit".

Als je problemen hebt met de politie en personen in gezagsfuncties, moet je ook eens de hand in eigen boezem steken.
Ik heb dat niet gestudeerd , en heb dyslectie en ben bovendien niet geintereseerd in taalkunde . en Als ik het sms verkeer lees van universitaire studenten dan staan er nog veel meer fouten in één berichtje dan in 5 pagina's van mij.

Maar ja , als je op de honderd dagen eieren en kippebloed in elkanders haar hebt gewreven en strontzat hebt geweest en tot het zelfde clubje afgestudeerde bastaards behoord dan wordt dat geaprecieerd he .

Dan mag je werkvolk uitbuiten en vernederen hé
Oud 12 april 2012, 23:45   #186
suqar_7loe

Standaard

Als je echt dyslectie hebt, dan trek ik mijn opmerking over je spellingfouten in. Mijn excuses.
Oud 12 april 2012, 23:46   #187
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je echt dyslectie hebt, dan trek ik mijn opmerking over je spellingfouten in. Mijn excuses.
Dat heb je als je eerst roept en dan nadenkt he.
Oud 12 april 2012, 23:47   #188
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb dat niet gestudeerd , en heb dyslectie en ben bovendien niet geintereseerd in taalkunde . en Als ik het sms verkeer lees van universitaire studenten dan staan er nog veel meer fouten in één berichtje dan in 5 pagina's van mij.

Maar ja , als je op de honderd dagen eieren en kippebloed in elkanders haar hebt gewreven en strontzat hebt geweest en tot het zelfde clubje afgestudeerde bastaards behoord dan wordt dat geaprecieerd he .
Ik heb nooit meegedaan met dat studentikoos gedoe, maar ik kan u volgen in uw kritiek. Les Baudoins Morts hebben er een liedje over geschreven "weg met de studenten, studenten zijn krapuul".

Citaat:
Dan mag je werkvolk uitbuiten en vernederen hé
Als jij op Marokkanen wil neerkijken, dan zul je zien dat er altijd iemand is om op jou neer te kijken: je bent altijd de rijke van iemand en je bent altijd de arme van iemand. Maar de dood is gelijk voor iedereen. Dan zullen ook de meest arroganten met knikkende knietjes zijn en buigen of barsten voor de almacht van God.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2012, 23:50   #189
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Dat heb je als je eerst roept en dan nadenkt he.
²
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 april 2012, 23:56   #190
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht

Het kan mij helemaal niet schelen of U Algerijn of Turk of Marokaan of chinees bent , als je er voor kiest om in een multicultuur te leven en je laat je arogantie achterwege , werkt , doet je bijdrage en bent verdraagzaam en verantwoordelijk dan heb ik ondanks welke menselijk verschillen ook , geen enkel probleem , niet met U en niet met welke allochtoon , . mijn eigen vrouw is allochtoon .

Het aansnijden van dit gevoelig onderwerp is , wat is het buikgevoel ten aanzien van gedrag en gezag bij de burger .

K'zal U een vraagje stellen . U bent Algerijn .

Ik neem aan dat de dicipline hier Vb in het wegverkeer stukken hoger ligt dan in Algarijë, niet om U te vernederen , maar , Juist Hé ?

Stel dat er een westerse blanke man politieagent wordt in Algarijë en een Algerijn stopt met zijn auto en maakt een babbeltje met een vriend en dat Blank politieagentje komt hem vertellen dat hij daar niet mag stoppen .

Wat zou de reactie zijn ? U bent niet verplicht te antwoorden , maar niet liegen hé .

En tussen haakjes , in het voorbeeld dat ik gaf moet je niets uit de contekst trekken , ik stond niet op de stoep geparkeerd en niet op de rijbaan , op een duidelijk afgebakende parkeerstrook waar ik niemand hinder .
Maar wordt wel persoonlijk aangevallen of ik een ganster ben .
Oud 13 april 2012, 00:03   #191
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Allahoe akbar!

__________________Wansmakelijk verwijten in een taal die de andere partij niet begrijpt zijn een laffe daad . excuses NIET aanvaard .

En toch respecteer ik U , net als iedereen als discutie partner .
Oud 13 april 2012, 00:18   #192
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
Agenten zijn nooit populair... behalve als je ze nodig hebt.

Beetje gelijk advocaten.

Of alle andere beroepen die zich rond handhaven van de openbare orde of uitoefenen van uitvoerende macht situeren.
Gerechtsdeurwaarders, rechters, agenten, belastingscontroleurs, arbeidsgeneesheren, administratie... Iemand met een kort lontje zal snel problemen hebben met eenieder van die mensen die ze enigzins tegen de haren instrijken.
Ik zou veel respect hebben voor politie wanneer ze zich eens zouden bezig houden met echte misdadigers op te pakken.
Die dat daar met hun knuppeltje, helm en plastiek schild moeten chargeren tegen een wilde losgeslage bende, daar heb ik gemengde gevoelens bij. Enerzijds zou je zeggen, "Ge moet het toch maar doen, en dat voor het salaris van een poliske", maar anderzijds denk ik," Mij zouden ze nooit zo zot krijgen". Ik zou nogal rap mijn knuppeltje, helm en schild op den dorpel gaan leggen bij de premier met de boodschap, dat hij het zelf mag gaan oplossen.

Maar er zitten ook echte kloefkaffers bij de politie hoor. Zo van die gaste die denken dat ze sheriff zijn en in wezen te lomp om te helpen donderen. 't Probleem is, hoe zeg je zo iemand beleefd dat hij een drie dubbel kieken is ? Die gasten hebben dan meestal nog heel lange tenen ook.

Juist zo een exemplaar, dat ze nog op 't schap hadden staan in Oostende, tegen het lijf gelopen. Of hij tegen het mijne, en 't was geen allochtoon voor alle duidelijkheid. Die denken echt dat ze hun alles kunnen veroorloven.

De pippo DACHT dat mijn auto foutief geparkeerd stond. Ik stond in een straat met verharde gelijkgrondse berm en zonder verbodsborden. Toeval wou dat er een firma daar wou gaan werken gaan uitvoeren in opdracht van eandis, maar die het ook hadden nagelaten daar een aanvraag voor te doen om van voordien borden te laten plaatsen.

De klungel had al de takelwagen opgeroepen. Toen ik hem trachtte aan zijn beperkt verstand te brengen dat ik daar Niet in overtreding stond, was zijn antwoord dat het daar voetpad was. Een straat," plaatselijk verkeer", een voetpad? Nee, maar dat wordt daar aanzien als voetpad, was het antwoord.

Van mij part beziet hij het als de Westerschelde, maar het is wat het is, een straat met verharde gelijkgrondse berm.

Hoe zeg je nu aan zo'n figuur dat het een domme kloot is, zonder hem het gevoel te geven dat hij in zijn kruis gepakt wordt? Ik heb braaf de takelwagen betaald en de som teruggeeist van de stad Oostende. Gaan ze over de brug komen of moet ik eerst een zaak aanspannen voor tergend en roekeloos gedrag?

Laatst gewijzigd door Garry : 13 april 2012 om 00:26.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2012, 00:20   #193
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Allahoe akbar!

__________________Wansmakelijk verwijten in een taal die de andere partij niet begrijpt zijn een laffe daad . excuses NIET aanvaard .

En toch respecteer ik U , net als iedereen als discutie partner .
Ik scheld niet, man man man

Allahoe Akbar=Allah is groot.
Oud 13 april 2012, 00:31   #194
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

maar ziekekas is groter, alleen nog hebben ene grote wens.
Hier nog wat blijf, en nog wat centjes poter, dan ike terug en in Marokko rijke mens.

Laatst gewijzigd door Garry : 13 april 2012 om 00:31.
Oud 13 april 2012, 00:32   #195
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
maar ziekekas is groter, alleen nog hebben ene grote wens.
Hier nog wat blijf, en nog wat centjes poter, dan ike terug en in Marokko rijke mens.
Minder zuipen!
Oud 13 april 2012, 00:35   #196
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Minder zuipen!
http://www.youtube.com/watch?v=AREgj5eA5Ks
Oud 13 april 2012, 00:41   #197
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:

1 U hebt de twijfel gezaait door bewust een voor mij onverstaanbare taal te gebruiken .

2 Voor U is dat mogelijk zo , maar voor mij niet , dus uit respect gebruik je dergelijke uitspraak niet tegen een niet moslim .

3 Ik zal het maar niet als vernederend aanschouwen te lezen dat U steld dat uw Allah groter is dan eventuele ander goden .

4 Met respect voor ieder zijn overtuiging zal ik even toelichten over mijn overtuiging .

Ik ga er van uit , Indien .... Stel dat ...... er een God bestaat , dat een god verenigbaar zou zijn met het goede en met vrede .
dan zou hij nooit verschillende relegie's hebben gecreerd die al 2000 jaar tegen anders denkenden oorlog voeren en onverdraagzaam zijn en elkaar haten .

En daarmee viseer ik niet de islaam aleen , maar ook Joden en christendom.

Voor mij , Een god , een opermacht waar er maar één van zou bestaan, zou dergelijke haat en onenigheid , nooit hebben laten ontstaan .

Dat is voor mij de reden dat God niet bestaat .

En stel dat er meerdere goden bestaan , en allen met goede bedoelingen , dan hadden die al lang samen rond de tafel gezeten en vrede gesloten , in de plaats van van daarboven met leedvermaak toe te kijken hoe de domme mensen al 2000 jaar eklaar haten en vechten .

En dat er een clubje zou zijn die de naam God gebruikt en zichzelf superieur vind ten aanzien van anderen en denkt de ander te mogen uitroeien is al even wansmakelijk en mensonwaardig
Oud 13 april 2012, 00:47   #198
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1 U hebt de twijfel gezaait door bewust een voor mij onverstaanbare taal te gebruiken .

2 Voor U is dat mogelijk zo , maar voor mij niet , dus uit respect gebruik je dergelijke uitspraak niet tegen een niet moslim .

3 Ik zal het maar niet als vernederend aanschouwen te lezen dat U steld dat uw Allah groter is dan eventuele ander goden .

4 Met respect voor ieder zijn overtuiging zal ik even toelichten over mijn overtuiging .

Ik ga er van uit , Indien .... Stel dat ...... er een God bestaat , dat een god verenigbaar zou zijn met het goede en met vrede .
dan zou hij nooit verschillende relegie's hebben gecreerd die al 2000 jaar tegen anders denkenden oorlog voeren en onverdraagzaam zijn en elkaar haten .

En daarmee viseer ik niet de islaam aleen , maar ook Joden en christendom.

Voor mij , Een god , een opermacht waar er maar één van zou bestaan, zou dergelijke haat en onenigheid , nooit hebben laten ontstaan .

Dat is voor mij de reden dat God niet bestaat .

En stel dat er meerdere goden bestaan , en allen met goede bedoelingen , dan hadden die al lang samen rond de tafel gezeten en vrede gesloten , in de plaats van van daarboven met leedvermaak toe te kijken hoe de domme mensen al 2000 jaar eklaar haten en vechten .

En dat er een clubje zou zijn die de naam God gebruikt en zichzelf superieur vind ten aanzien van anderen en denkt de ander te mogen uitroeien is al even wansmakelijk en mensonwaardig
Akkoord. En een god die zijn eigen zoon aan het kruis heeft laten nagelen, wat voor een god is dat? Als ik dat zou doen met mijn zoon, zouden ze me voor zot verklaren.

Ik weet zeker, als vandaag christus zou terug komen, hij zou verwonderd staan dat dat vissersclubje van hem der tijds nog steeds bestaat. En het ergste van alles is, dat we daar tot op vandaag nog met zen allen voor mogen betalen ook. Ze moesten al dat geloof verbieden.

Neem even dat autobus ongeluk met al die dode kinderen. Waar zat die almachtige god in al zijn goedheid? Gods wegen zijn ondoorgrondelijk zeggen al die naïevelingen dan.

Wel, als die god zijn wegen dan toch zo ondoorgrondelijk zijn, welke zekerheid heb je dan dat ge in de hemel zult toegelaten worden wanneer ge een diepgelovig mens bent? Voor het zelfde stuurt die god, wanneer zijn klak toevallig scheef staat, in al zijn ondoorgrondelijkheid, je toch nog naar de hel. Hebben daar die gelovige zielen al eens bij stil gestaan?

Laatst gewijzigd door Garry : 13 april 2012 om 01:02.
Oud 13 april 2012, 00:50   #199
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Akkoord. En een god die zijn eigen zoon aan het kruis heeft laten nagelen, wat voor een god is dat? Als ik dat zou doen met mijn zoon, zouden ze me voor zot verklaren.
En terecht. Er is dan ook geen God die zijn onbestaande zoon aan het kruis zou nagelen.
Oud 13 april 2012, 01:32   #200
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En terecht. Er is dan ook geen God die zijn onbestaande zoon aan het kruis zou nagelen.
Er is gewoon niets buiten verzekeringsmaatschappijen die leven op de angst en de naïviteit van de mensen.
De religie waar je je bij aansluit is gewoonweg niets meer dan een van die verschillenden verzekeringsmaatschappijen. Je hemeltje kopen. Bedrieglijke organisaties die, juist zoals ander bedrog, bestraft zou moeten worden.

Hoog tijd dat er daar paal en perk aan gesteld wordt. Maar ja, dat zal niet gebeuren, want zolang er koningen zijn die koning zijn verkozen door god, de hand boven het hooft gehouden door de kerk, en dat die koningen op hun beurt de hand boven het hoofd houden van de kerk, durft er geen mens tegen optreden.

Meneer pastoor, hou jij ze dom, we zullen wij ze arm houden. Of je gelovige bent of atheïst, het doet niet ter zake, er voor betalen zul je.

Laatst gewijzigd door Garry : 13 april 2012 om 01:46.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be