![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er staat ook in de pers dat de twee dames enkele weken geleden een gesprek aanvroegen met Bart De Wever.
Waarom ??? Is Bart De Wever een vertrouwenspersoon? Of is hij een flik ? Of was het om hem af te dreigen ? Daarbij, wie denken zij dat ze zijn ? Zal ik eens een gesprek aanvragen met pakweg de ceo van Bekaert ? En waarom staat er nog niet in elke krant dat een van de journalisten ietske meer dan een gewoon lid van BUB is ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bovendien is er een duidelijke tegenspraak in uw argument : u kunt bezwaarlijk aanvoeren dat “dames in momenten van angst volledig verkillen en totaal niet ageren zoals ze altijd van zichzelf dachten” doch er gemakshalve van uitgaan dat die dames dit niet als traumatisch ervaren, en zelfs vinden dat wie uw visie desbetreffend niet volgt, tot een verkeerde conclusie komt. Wil de moeite doen om u even te verdiepen in het onderwerp der psycho-traumatische gevolgen van handelingen en misdrijven tegen de sexuele integriteit. Als dit u wat te moeilijk lijkt, kunt u minstens voor uzelf het bestaan van de duidelijke tegenspraak overwegen tussen enerzijds, het voorgehouden slachtoffer te zijn geweest van een sexuele handeling die hoewel beweerdelijk ongewenst, kennelijk niet als traumatisch werd ervaren en derhalve geen enkel nadeel heeft gehad en/of psychische gevolgen heeft teweeggebracht ; anderzijds, dit niettemin als een zwaarwichtige drijfveer te zien om de reputatie, de eer en de loopbaan van een persoon te willen schaden door hem publiekelijk bedoelde handeling aan te wrijven, zij het vele jaren na datum en zonder ooit ten gepasten tijde en op de geëigende wijze aangifte van deze handeling te hebben gedaan. Laatst gewijzigd door Gwylan : 21 april 2012 om 12:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik wil je wel waarschuwen voor al te veel enthousiasme voor de ronduit schitterende beschouwingen van ons aller Gwylan, een grote dame. Vooraleer je het beseft word je beschuldigd van ongewenste intimiteiten op afstand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat bewijst toch wel dat de aantijgingen niet weerlegd kunnen worden door de N-VA top.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 21 april 2012 om 13:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor wat de ongewenste intimiteiten op afstand betreft : ik zal dat uiteraard middels groot misbaar aanklagen. Over een jaar of vijftien, als de ene of de andere burgemeester wil worden of zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Fransen staan hier nu ook eenmaal gekend als hete mannekens en wij zijn soms verbaasd hoe daar de losse zeden worden verdedigt als de grootste vanzelfsprekendheid.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Europees Commissaris
|
![]() Toch wel. De houding van PVDD spreekt momenteel boekdelen. Dat bedoel ik met moreel gezag, maar dat begrijp je precies niet zo goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb de indruk dat je bepaalde waarden bijzonder licht weegt. En ik die dacht dat het vooral het ethische was wat je aantrok in het VB.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Einde citaat uit uw link. Zolang de dames het niet gedaan hebben, blijven ze ongeloofwaardig. Net zoals PVDD dat is wanneer hij Humo niet aanklaagt. Mensen, dit zijn geen lichte beschuldigingen, dat de dames zwijgen of de daad bij het woord voegen. En omgekeerd, dat PVDD, die zware beschuldigingen over zich heen laat gaan, maakt hem eveneens erg verdacht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zou zeggen: de rollen zijn dan precies omgekeerd. Nu is dat bij jullie precies niet zo belangrijk meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In dezelfde trant: Humo en Bub zijn niet de hoeders van de rechtsstaat.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Aan N-VA om gepast te reageren. Of dat op een voor hun goede mnier is, zal de Brugse kiezer over oordelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb al dikwijls gemerkt dat u er graag een gewoonte van maakt om allerhande totaal niets ter zake doende misvattingen aan te halen in verband met Frankrijk, bij gebrek aan relevante en nuttige argumenten in een discussie over een Belgisch politiek onderwerp. Volgens u is alles in Frankrijk zonder uitzondering nog veel erger of minder paradijselijk dan in België, en dat stokpaardje blijkt voor u voldoende geruststelling, ja zelfs voldoende bewijs te zijn in uw overtuiging dat België zowat de hemel is op aard. Van een belgo-nationalist kan mij dat weliswaar niet verbazen, doch mag ik er u op wijzen * dat er op dit forum voldoende ruimte en gelegenheid is in het onderdeel Europa om uw mening en desnoods uw misvattingen inzake Frankrijk de vrije loop te laten : u hoeft dit derhalve niet telkens volkomen off topic te doen in de draden omtrent Belgische binnenlandse politieke aangelegenheden ; * dat u, mocht het uw bedoeling zijn om mij te raken met uw commentaar inzake mijn land, geen enkele kans maakt : mezelf en zonder twijfel zowat al mijn landgenoten kan het echt geen ene bal schelen wat een Belg over ons en/of over ons land denkt. Wij Fransen doen ons ding, mijnheer ViveLaBelgique, en wij houden daarbij nul rekening met België of wie dan ook. Ik weet dat dit wel eens op de zenuwen kan werken van zij die ons niet begrijpen, en ik weet dat een klein buurlandje zoals België soms wel eens gedwongen is om onze visie in Europees verband te ondergaan : jammer maar helaas, dat is nu eenmaal de wet der sterkste in de politiek. Inmiddels merk ik dat het opzettelijk aangestoken vuur inzake Van den Driessche zo stilaan aan het uitdoven is. Ik lees dat ene mevrouw Wilssens, de “wow-dame” in het verhaal, niettemin uiteindelijk een klacht gaat indienen tegen Van den Driessche. Als die dame enige kans had willen maken met een klacht had ze die vanzelfsprekend beter ten gepasten tijde ingediend, maar voor mij niet gelaten. Ik weet overigens wel zeker dat de advocaat van Van den Driessche bedoelde klacht met groot genoegen tegemoet ziet : hij weet dat dit volkomen risicoloze gratis publiciteit voor hem zal betekenen. Ik kan slechts hopen voor de dame in kwestie dat zij bij de uiteindelijke afloop op hulp en bijstand zal kunnen rekenen vanwege de sensatiemedia die haar nu om geheel eigen redenen misbruiken, wanneer ze vaststelt dat ze een bij tegeneis toegekende schadevergoeding van “wow”-proportie dient te betalen… |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat begrijp ik inderdaad niet goed. U legt het trouwens ook nergens uit. U zwaait maar een beetje met "moreel gezag", maar wat het eigenlijk nu juist inhoudt voor een politicus en hoe dat nu geschaad zou kunnen worden door roddels en verdachtmakingen, wordt ook stilzwijgend door u aan de kant gelaten. Dus, neen, wat u stelt, valt tot op heden niet te begrijpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |