![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nirvana, Guns 'n Roses, Bon Jovi
![]() |
#182 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Best aardig... ik heb het al gehoord en slécht kun je het inderdaad niet noemen, maar als je bedenkt dat Sepultura vroeger verantwoordelijk was voor klassiekers als 'Beneath The Remains' en 'Arise', dan steekt zelfs die plaat daar toch maar bleekjes tegen af. Idem bij een groep als bv. Megadeth. Hun laatste plaat schijnt op zich ook niet slecht te zijn, maar als ik hier thuis iets van hen zal opleggen, dan ga ik instinctief naar hun oudere platen als 'Peace Sells', 'Rust In Peace' of 'Countdown To Extinction' grijpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lijst van bestverkopende Belgische muziekartiesten. Behoorlijk over het paard getild dus.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#185 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ten eerste zitten die al meer dan 20 jaar langer in het vak, dus ze kunnen al meer dan 20 jaar langer albums verkopen. Ten tweede is het een volledig andere doelgroep. Muziekgroepen zoals dEUS hebben te lijden onder het illegaal downloaden, terwijl de doelgroepen van Paul Severs en Willy Sommers zich daar niet mee bezig houden. Je vindt hun muziek trouwens weinig tot niet terug in het downloadcircuit, terwijl je dEUS probleemloos kunt downloaden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() Net nog op de radio gehoord...
Macchiavel Pokkeherrie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om van Placebo nog maar te zwijgen. Omhooggevallen nihilisten.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Boefers, die weten wat smaak is |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() jacky,
vind jij Jef Nys overschat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
|
![]() Bart Peeters
![]() |
#191 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .. is geen artiest, en niemand zegt er een goed woord over.
Hij lijkt me dus geen overschatte artiest. ![]()
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bart Peeters is een sieraad voor de Vlaamse varkens misschien. Multitalent en supersympathiek en eenvoudig gebleven, wat van de bombast van Superstaaf niet kan gezegd worden. Bart Peeters is iemand die van zijn weinige vocaal talent het allermaximaalste gemaakt heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bart Peeters heeft zich in het openbaar geuit als geen volgeling van de Grote Leider, dat is waarom hij moet bloeden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ER is 1 liedje dat ik fantastisch vind, en dat is FIRE van the pointer sisters. Weergaloze interpretatie. Toen ik hoorde dat het van Bruce kwam, viel ik achterover Ik hoorde het later in zijn eigen versie. PLat. Ik zeg niet dat het geen grote muzikant is. Die is hij ongetwijfeld. Maar niet mijn dada. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.............en bergen haatmails krijgen. http://www.demorgen.be/dm/nl/5036/We...haatmail.dhtml
![]() |
![]() |
#199 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|