![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor sommige persoonlijkheden volstaat één symbooltje..
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lijkt mij het verstandigst. Hoop dat je in het dagelijks leven je agressie iets beter onder controle kunt houden dan dat je hier tentoonspreidt. Zal jou een heleboel miserie kunnen besparen hopelijk.....(En ja; bek me nog maar eens af als dat je oplucht ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan het meestal wel mijn mijn mond af, en lichamelijk geweld is gewoonweg niet verstandig, en ik heb dus mijn agressie in zover onder controle dat ik meestal nog wel verstandig kan handelen. Maar toch bedankt voor je bezorgdheid. En ik ga je niet afbekken, dat heb ik geen enkele keer gedaan. Blijf jij maar lekker het slachtoffertje spelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat scheelt er met je, Nietzsche? Ge bent echt niet in uw gewone doen. Tenzij ge de voorbije dagen of weken niet in uw gewone doen waart, dat kan ook.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ah waarom, ... nooit voorgehad, dat ge aan iets denkt, en dat dan plots ziet, meemaakt, vind, ... ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
De raad was dan ook om nu zo gezond mogelijk te leven in de hoop dat we het net nog redden... Dit zou dan de eerste vorm van het eeuwige leven zijn. Met een goede internet-verbinding kunnen we dan eeuwig forummen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jij doet alsof het niets is, heb jij enig idee hoe complex hersenen zijn? de hersenwetenschap staat nog in zijn kinderschoenen. En dan gaan een paar posthumanisten zeggen dat dat allemaal mogelijk is binnen 50 jaar, yeah right. |
|
![]() |
![]() |