Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 mei 2012, 18:53   #181
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Visjnu Bekijk bericht
Is onze persoonlijkheid voor te stellen als een eindige reeks symbolen.
Natuurlijk.
Voor sommige persoonlijkheden volstaat één symbooltje..
Oud 24 mei 2012, 19:04   #182
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Je doet net alsof ik ontken dat dat het leven is, waar mij het omgaat is dat je dat niet zei toen je vader net dood was gegaan, of donderde jij je vader neer toen hij dood ging in je armen met de woorden: Boeie, dat is het leven?
Je doet het erom he. Steeds weer dat agressief toontje; maakt zelfs niet uit WAT ik je probeer duidelijk te maken. Maar ok: ik zal niet meer op jouw posts in dit draadje reageren.
Lijkt mij het verstandigst. Hoop dat je in het dagelijks leven je agressie iets beter onder controle kunt houden dan dat je hier tentoonspreidt. Zal jou een heleboel miserie kunnen besparen hopelijk.....(En ja; bek me nog maar eens af als dat je oplucht)
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2012, 19:08   #183
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
Je doet het erom he. Steeds weer dat agressief toontje; maakt zelfs niet uit WAT ik je probeer duidelijk te maken. Maar ok: ik zal niet meer op jouw posts in dit draadje reageren.
Lijkt mij het verstandigst. Hoop dat je in het dagelijks leven je agressie iets beter onder controle kunt houden dan dat je hier tentoonspreidt. Zal jou een heleboel miserie kunnen besparen hopelijk.....(En ja; bek me nog maar eens af als dat je oplucht)
Ik heb mijn agressie in zo verre onder controleren, dat ik nauwelijks tot fysiek geweld over ga.

Ik kan het meestal wel mijn mijn mond af, en lichamelijk geweld is gewoonweg niet verstandig, en ik heb dus mijn agressie in zover onder controle dat ik meestal nog wel verstandig kan handelen. Maar toch bedankt voor je bezorgdheid.

En ik ga je niet afbekken, dat heb ik geen enkele keer gedaan.

Blijf jij maar lekker het slachtoffertje spelen.
Nietzsche is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2012, 20:46   #184
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Wat scheelt er met je, Nietzsche? Ge bent echt niet in uw gewone doen. Tenzij ge de voorbije dagen of weken niet in uw gewone doen waart, dat kan ook.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2012, 21:38   #185
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Op welke (vooralsnog) onbeantwoorde vraag zou je ooit het antwoord willen kennen? En waarom is dat voor jou zo belangrijk?
Hoe toevallig, is toevallig, ... ?

Ah waarom, ... nooit voorgehad, dat ge aan iets denkt, en dat dan plots ziet, meemaakt, vind, ... ?
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 mei 2012, 22:12   #186
NoTuma
Provinciaal Statenlid

NoTuma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Ooit gaat dat vast en zeker mogelijk worden, maar in de komende 50 jaar nog niet.
heb daar ooit eens een docu over gezien, vraag mij niet dewelke, ongetwijfeld BBC, maar dit zou net wel mogelijk zijn binnen de 50 jaar. Tegen die tijd zouden computers snel en geavanceerd genoeg zijn om de menselijke hersenen te simuleren, evenals de mogelijkheid tot het uitlezen van onze hersenen. Naar het schijnt zou onze volledige hersenpan op 1 cd'tje passen.

De raad was dan ook om nu zo gezond mogelijk te leven in de hoop dat we het net nog redden...

Dit zou dan de eerste vorm van het eeuwige leven zijn. Met een goede internet-verbinding kunnen we dan eeuwig forummen...
NoTuma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2012, 09:21   #187
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NoTuma Bekijk bericht
heb daar ooit eens een docu over gezien, vraag mij niet dewelke, ongetwijfeld BBC, maar dit zou net wel mogelijk zijn binnen de 50 jaar. Tegen die tijd zouden computers snel en geavanceerd genoeg zijn om de menselijke hersenen te simuleren, evenals de mogelijkheid tot het uitlezen van onze hersenen. Naar het schijnt zou onze volledige hersenpan op 1 cd'tje passen.

De raad was dan ook om nu zo gezond mogelijk te leven in de hoop dat we het net nog redden...

Dit zou dan de eerste vorm van het eeuwige leven zijn. Met een goede internet-verbinding kunnen we dan eeuwig forummen...
Oud 26 mei 2012, 09:24   #188
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NoTuma Bekijk bericht

Jij doet alsof het niets is, heb jij enig idee hoe complex hersenen zijn? de hersenwetenschap staat nog in zijn kinderschoenen.

En dan gaan een paar posthumanisten zeggen dat dat allemaal mogelijk is binnen 50 jaar, yeah right.
Nietzsche is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be