![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#182 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Of is de N-VA gestopt erover te klagen? Het taalracisme van de N-VA ![]() Citaat:
Het weigeren van hulp aan personen in nood: ![]() Of mag dit op schoot van Leterme niet meer vernoemd worden? Is die wél bereid om solidair te zijn met de zieke Waalse kindjes, en de hongerige werkloze Waal, en de Waalse gehandicapte, etc....? Lees ze nu voor de verandering eens. Ik postte deze bewijzen al meermaals.
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#185 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik verwijs naar de analogie met de studie Van San. Het Vlaamsblok werd veroordeeld om die systematisch te hanteren om de allochtonen zwart te maken. De N-VA hanteert die KBC-studie om de Walen zwart te maken. De waarheid ervan speelt voor het gerecht geen rol. Als het VB ervoor moet hangen, dan ook de N-VA. Simpel, niet?
![]() |
![]() |
#186 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zouden blij zijn, mocht dit ooit een officiële taal worden.
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#189 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
#190 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Gentse gerecht vindt echter wel dat het Vlaamsblok studies en cijfers zoals die van Marion Van San niet herhaaldelijk behoort te gebruiken om een bepaalde bevolkingsgroep mee te stigmatiseren, en aldus een politiek punt maken (deportatie van vreemdelingen) Als het gerecht konsekwent is, dan zou het bij klacht vanwege BuB, de N-VA, die met de KBC-studie herhaaldelijk wil 'bewijzen' dat een bepaalde bevolkingsgroep (Walen) Vlaams geld opsoupeert, om haar politiek punt te maken (secessionisme) Het verwondert me hogelijk dat jij die nochtans overduidelijke parallel niet wenst te zien.....
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jammer, voor jou en je partij, maar de rechter oordeelde daar anders over. Hopelijk drijft BuB door, en dan zullen we zien of heir gerechtelijke rechtlijnigheid heerst.
![]() |
![]() |
#192 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#193 |
Banneling
|
![]() Ik geloof dat de BUB beseft heeft dat een klacht indienen tegen de NVA, op grond van racisme dan nog, totaal niet kan en achteraf gezien een grote vergissing was waarmee ze zich alleen onsterfelijk belachelijk heeft gemaakt. Nu kunnen ze zich niet meer terug trekken natuurlijk, dat zou extra gezichtsverlies zijn. Dus zwijgen ze er als de dood over. Super-Goebbels hier is nog steeds laaiend enthousiast wanneer het op aanklagen, verbieden en onderdrukken aankomt. Maar hij is natuurlijk maar een knulletje zonder veel zin voor realiteit.
|
![]() |
![]() |
#194 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Super staaf indien de B U B zeker is van een klacht tegen de NV A Waarom het niet doen.Dat uitstellen waarom?Als het een gegronde klacht is doen,of zwijgen
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien vinden ze het sop de kool niet waard? Misschien zijn ze bang voor repressailles (cfr. de discussies waarin ik hen even grote vreemdelingendiscriminatie verweet als het VB) Misschien durven ze niet zolang de N-VA geruggesteund wordt door de CD&V? Wie zal het zeggen. Ik zou het nochtans fijn vinden, mochten ze doorzetten. Wat de uitslag ook moge zijn, het geeft zowizo aanleiding tot controverse. Gaan ze ook voor de bijl, dan is het gerecht consekwent, en kan ik lekker emmeren dat we in een censuurstaat leven. Laten ze N-VA vrij, dan begrijp ik er geen zak van, en dan ga ik echt geloven dat het establishment selectief het Vlaamsblok willen pakken heeft.
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan behoort iedereen gelijk voor de wet te zijn. Of je die wet nu goed of afkeurt.
![]() |
![]() |
#197 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk drijft de BUB inderdaad door. Als het proces eerlijk verloopt, of er komt geen proces, maakt de BUB zich nog maar eens belachelijk. In het andere geval krijgt een separatistische partij er een pak sympathiestemmen bij.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien vinden ze het sop de kool niet waard? Misschien zijn ze bang voor repressailles (cfr. de discussies waarin ik hen even grote vreemdelingendiscriminatie verweet als het VB) Misschien durven ze niet zolang de N-VA geruggesteund wordt door de CD&V? Wie zal het zeggen. Ik zou het nochtans fijn vinden, mochten ze doorzetten. Wat de uitslag ook moge zijn, het geeft zowizo aanleiding tot controverse. Gaan ze ook voor de bijl, dan is het gerecht consekwent, en kan ik lekker emmeren dat we in een censuurstaat leven. Laten ze N-VA vrij, dan begrijp ik er geen zak van, en dan ga ik echt geloven dat het establishment selectief het Vlaamsblok willen pakken heeft.
![]() |
![]() |
#199 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dus B U B de bal licht in jullie kamp.Ik zou zeggen doen
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zetten door, dat is op onze laatste vergadering nog maar eens gezegd.
![]()