Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 juli 2012, 16:59   #181
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! Bekijk bericht
Heel wat anders dan de "argumenten" die de anti's uitkramen.
Ten eerste, ik ben niet tégen Apple. Waarom zou ik nu één consumptieproduct op een ander verkiezen. Ik ben een vrij mens. Ik doe niet mee aan merkenfetisjisme.

Ten tweede, uw detailkritiek laat u niet langer toe de essentie van de zaak te zien, dat merkenfetisjisme de drijfveer van het cultureel kapitalisme is. Maar dat is een heel veel voorkomende zwakte, hoor. Je staat daar niet alleen in, mocht het een troost wezen.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2012, 18:31   #182
pixelpower
Provinciaal Gedeputeerde

pixelpower's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Noël Bekijk bericht
Oh, natuurlijk wel. 't Is de schuld van Microsoft dat Apple's VERPLICHTE software voor hun spelertjes niet goed werkt. Android daarentegen, nog een concurrent van Microsoft, ondervindt zulke problemen niet.
Als ik constateer dat iTunes niet werkt op PC, maar wél op een mac met 350Gb aan files, dan is dat een oordeel, geen VOORoordeel. Know the difference. Je verwijt me vooroordelen te hebben? Same player shoots again.

Citaat:
Ik geef niets toe. Ik zeg gewoon dat al die dingen over stabiliteit erg anekdotisch zijn.
Als jij wil beweren dat een Windows PC gemiddeld gezien even stabiel is dan een Mac, dan is dat voor jouw rekening. Het gaat echt helpen bij de mensen die zich een mening vormen over jou. Ik ken nog zo'n paar stellingen die je veel kan uiten zodat mensen echt naar je gaan opzien. Probeer eens "god bestaat", "de wereld is vlak" en "N-VA wou niet regeren".

Citaat:
Minder dan een jaar na iMovie.
…zonder 1080p? Ach, whatever. De crux zit hem in het woordje "na" uit jouw zin. Apple is een voorloper. Dat heeft zijn prijs. In 2006 stelde Jeff Han zijn touchpad technologie voor op TED. Hij speelde met foto's. Vergroten, verkleinen, keyboard tevoorschijn tonen en typen. Applaus, oohs en aahs uit het publiek. Zie:

http://www.ted.com/talks/lang/en/jef...uchscreen.html

Apple bracht deze technologie naar hun iPad, en naar hun iPhone. En nu dat de anderen Apple inhalen komt de kritiek; "te duur!" Of als ze hun patenten proberen te beschermen; "de bandieten!" Zo gaat het altijd; keer op keer. Waarom klagen jullie toch altijd over Apple? Koop die dingen dan niet hee.

Moest het niet zijn omwille van bedrijven zoals Apple, we waren nog altijd met telefoons aan het bellen met knoppen op. Of met tablets met een pen, zoals die van MS. In wezen is het pijnlijk dat er mensen waren die zeggen "als MS een tablet uitbrengt dan wil niemand het, maar als Apple dat doet dan willen al hun klanten er een". Alsof dat gedrocht van MS vergelijkbaar zou zijn met de iPad.

Citaat:
Je weet niet waar je het over hebt.

...een zelfverklaarde IT'er...

Jij weet juist niets...

Als dit het niveau is van een IT'er, dan is het nog erger gesteld met de opleidingen dan ik dacht.
Voor de rest doe ik geen moeite om nog op argumenten te antwoorden want je hebt er geen en bent gewoon aan het trollen.

Je verwijt Mac users van bijna allemaal fanboys te zijn, en als ik zeg dat dat niet zo is, dan keer je de rollen om en beweer je ineens dat ik jullie tot fanboys bestempel. Say what?

Argumenten zoals hierboven gequote zetten niet veel zoden aan de dijk op je kruistocht.

Ik ben 20 jaar bezig in IT, ben unix-admin, Oracle-admin, en SAP-admin. Ik heb van al deze technologieën de certificaten op zak. Nu leid ik een consultancy team. En hier is een nieuwtje voor jou; ik ben ook MCSE. Kijk kijk, tot zover het feit dat ik niks van Microsoft ken.

Weet je wat, misschien moet je nu afkomen met "die certificaten geven ze weg bij de botsauto's". Dat argument zal je verder helpen bij het verdedigen van je stelling.

Nog een laatste iets; als je nog eens websites linkt, misschien beter meer neutrale bronnen nemen. Volgens die lifehackers site kan iTunes amper een MP3 laden (zeggen ze letterlijk), maakt het files aan in dubbel (wat toont dat ze er niet eens mee omgaan zoals het hoort), en delete het files at random (riiiight). Verder trekken ze er ook meteen Safari door, en iPhoto, iWork, Mac Mail, Garageband, iMovie, enz enz. Zelfs de System Preferences en de Finder applicaties moeten er aan geloven. Erg geloofwaardig allemaal. Sta me toe dat ik eens goed lach.

Ajuus, trol.
pixelpower is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2012, 18:51   #183
Koenraad Noël
Europees Commissaris

Koenraad Noël's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pixelpower Bekijk bericht
Als jij wil beweren dat een Windows PC gemiddeld gezien even stabiel is dan een Mac, dan is dat voor jouw rekening. Het gaat echt helpen bij de mensen die zich een mening vormen over jou. Ik ken nog zo'n paar stellingen die je veel kan uiten zodat mensen echt naar je gaan opzien. Probeer eens "god bestaat", "de wereld is vlak" en "N-VA wou niet regeren".
Alweer zo'n drogreden.
Citaat:
Waarom klagen jullie toch altijd over Apple? Koop die dingen dan niet hee.
Klaag jij nu ook niet de hele tijd over Microsoft.

Citaat:
In wezen is het pijnlijk dat er mensen waren die zeggen "als MS een tablet uitbrengt dan wil niemand het, maar als Apple dat doet dan willen al hun klanten er een". Alsof dat gedrocht van MS vergelijkbaar zou zijn met de iPad.
Misschien is het beter geen van beide gedrochten te kopen?

Citaat:
Ik ben 20 jaar bezig in IT, ben unix-admin, Oracle-admin, en SAP-admin. Ik heb van al deze technologieën de certificaten op zak. Nu leid ik een consultancy team. En hier is een nieuwtje voor jou; ik ben ook MCSE. Kijk kijk, tot zover het feit dat ik niks van Microsoft ken.
Nee, dat heb je niet. Je hebt niks. Je bent anoniem, remember?

Die mannen van Microsoft hebben trouwens nog meer certificaten dan jij beweert te hebben. Steve Jobs daarentegen is een college dropout. Maakt het zoveel uit?

Citaat:
Nog een laatste iets; als je nog eens websites linkt, misschien beter meer neutrale bronnen nemen. Volgens die lifehackers site kan iTunes amper een MP3 laden (zeggen ze letterlijk), maakt het files aan in dubbel (wat toont dat ze er niet eens mee omgaan zoals het hoort), en delete het files at random (riiiight). Verder trekken ze er ook meteen Safari door, en iPhoto, iWork, Mac Mail, Garageband, iMovie, enz enz. Zelfs de System Preferences en de Finder applicaties moeten er aan geloven. Erg geloofwaardig allemaal. Sta me toe dat ik eens goed lach.
"Die lifehackerssite" die je afwijst als oh zo wijze IT'er is zo een beetje hèt blog in deze categorie. Maar neen, Time, Wired en zelfs Mensa hebben het allemaal verkeerd en zitten in één of ander Applehatend complot.

Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 12 juli 2012 om 18:53.
Koenraad Noël is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2012, 19:31   #184
pixelpower
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Ik zei; ajuus, trol!
Oud 12 juli 2012, 19:39   #185
Koenraad Noël
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik zei; ajuus, trol!
Ik gebruik mijn recht van wederwoord, mijn vrijheid daartoe. Zulke vrijheden offer jij misschien graag op aan het altaar van merkenfetisjisme en vendor lock-in, maar ik niet.

Ajuus, mijn medetrol.

Laatst gewijzigd door Koenraad Noël : 12 juli 2012 om 19:47.
Oud 12 juli 2012, 19:51   #186
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2012, 20:01   #187
Ratatosk
Europees Commissaris

Ratatosk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zei; ajuus, trol!
Als jij een ict-er bent dan ben ik George Cloony (wel onder mijn niveau maar het is om een punt te maken).
Oud 12 juli 2012, 20:43   #188
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Iedere keer als in deze draad de woorden "vendor lock-in" nog gebruikt worden sterft er een baby-pandabeertje.
Oud 12 juli 2012, 21:01   #189
Lunokhod
Partijlid

Locatie: Verliet Politics.be wegens de abominabele kwaliteit van dit forum.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Iedere keer als in deze draad de woorden "vendor lock-in" nog gebruikt worden sterft er een baby-pandabeertje.
Ja, je begrijpt die dingen niet zo goed. Je begrijpt niet eens dat je er zelf nadeel bij hebt. Nog wat slogans en mooie prentjes hebben, Consumentje? Aah, het recht op onwetendheid.
Lunokhod is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2012, 22:23   #190
Koenraad Noël
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Vendor lock-in.
Oud 12 juli 2012, 22:45   #191
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Vendor lock-in.
Held
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2012, 23:36   #192
Восход-1
Banneling

Standaard

Citaat:
Vendor lock-in.
Het kopen van Apple impliceert dat men mentaal wordt in-locked om vendor lock-in niet te begrijpen.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2012, 23:37   #193
Восход-1
Banneling

Standaard

Als Apple schoenen zou uitbrengen, waren die in slechts 1 maat, en zouden de appelmansen wiens voeten te groot waren met plezier hun eigen tenen afhakken. En wanneer erop aangesproken, "wij doen toch wat wij willen?".
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2012, 06:42   #194
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lunokhod Bekijk bericht
Ja, je begrijpt die dingen niet zo goed. Je begrijpt niet eens dat je er zelf nadeel bij hebt. Nog wat slogans en mooie prentjes hebben, Consumentje? Aah, het recht op onwetendheid.
Ik begrijp de dingen denk ik even goed dan jij. Enige verschil is dat ik wel oud genoeg ben om te begrijpen dat niet iedereen dezelfde noden en wensen heeft. Jij zit blijkbaar nog in de fase dat je denkt dat je heel de waarheid in pacht hebt en je jezelf als het middelpunt van de kosmos ziet.
Aah, het recht op puberale onwetendheid.
Oud 13 juli 2012, 06:43   #195
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Het kopen van Apple impliceert dat men mentaal wordt in-locked om vendor lock-in niet te begrijpen.
En dat geldt ook voor jou.
Oud 13 juli 2012, 07:49   #196
vrijevlaming
Banneling

vrijevlaming's schermafbeelding

Standaard

tis hier weer plezant precies
vrijevlaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2012, 07:58   #197
pixelpower
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Ja, ze gaan van mij een Mac fetisjist maken.

De laatste deal die ik verkocht heb is nochtans een FlexPod (Cisco+NetApp), met bijhorende heterogene SAP migratie naar maxDB/Linux op VM.

En o ja; Ratatosk is George Clooney!
Oud 13 juli 2012, 08:06   #198
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming Bekijk bericht
tis hier weer plezant precies
Jawadde, en ik wou eigenlijk enkel weten of het de moeite was om veel geld uit te geven aan een Apple (ik dacht aan een Mini). Ik denk dat ik het gewoon bij PC ga houden.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2012, 08:12   #199
vrijevlaming
Banneling

vrijevlaming's schermafbeelding

Standaard

allez, een beetje muziek om de zeden te verzachten
http://www.youtube.com/watch?v=eWM2joNb9NE
vrijevlaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2012, 08:26   #200
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrijevlaming Bekijk bericht
allez, een beetje muziek om de zeden te verzachten
http://www.youtube.com/watch?v=eWM2joNb9NE
http://www.youtube.com/watch?v=sCNrK-n68CM
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be