![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan evengoed zeggen dat Spongebob beter is dan Watership en dan heb ik even veel gelijk als jij. Er bestaat geen meettoestel waarmee je het goed of slecht zijn van films of muziek kan meten eh? Uitspraken als "Die tekenfilm is beter dan die" zijn dus compleet nutteloos. Waarmee we weer terug zijn bij het uitgangspunt van deze draad. Als jij bij Ian Thomas met eieren staat te gooien en roept dat-ie slecht is heb je evenveel gelijk of ongelijk als de fan die met tranen in zijn of haar ogen al de liedjes staat mee te kwelen. Jou mening is niks meer, beter of waardevoller dan die van iemand anders.
![]() |
![]() |
#183 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik sluit me aan bij de consensus van Rotten Tomatoes: "Ambitious but flawed, The Black Cauldron is technically brilliant as usual, but lacks the compelling characters of other Disney animated classics." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dan heb je dus niks te kiezen.
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat smaak niet subjectief zou zijn, is een excuus van mensen die denken dat de zon uit hun gat schijnt.
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeggen dat hardcore - muziek van hetzelfde niveau is als sommige jazz/soul muziek is belachelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Zie antwoord 1. 3. Nee, want sinds kort is het blijkbaar gepast om optredens die u niet goed vindt voor iedereen te verstoren door met tomaten te gaan gooien. Best vanop een stoel zodat iedereen u kan zien en merken dat u een 'signaal' aan die artiest geeft en zodat u kan neerkijken op het gepeupel die het optreden, dwars tegen uw mening in -hoe durven ze, de smakeloze achterlijken- wel goed vinden. Ne mens moet met zijn tijd meegaan eh...
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt, die hardcore jongens die spelen gewoonlijk nog in toon, die jazz jongens die vinden "nieuwe" toonladders uit. Dat is added 9/18 en 21 en suspended 2/3/4 en 5 zeggen ze dan...
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als ik zeg dat ik hardcore beter vind dan jazz heb ik even veel gelijk als iemand die het tegenovergestelde beweert. Het gaat dan immers over meningen en die zijn gelijk. Als ik zeg dat hardcore muzikaal op een hoger niveau zit dan jazz heb ik waarschijnlijk minder gelijk als iemand die me tegenspreekt. Want dan kan je de partituren naast mekaar gaan leggen en merken dat jazz muzikaal veel intelligenter en complexer in mekaar zit dan hardcore. Hier gaat het dan niet meer over meningen maar over 'meetbare' parameters. Het hardcore nummer is opgebouwd rond 1 toonladder, het jazz-nummer rond wel 5 toonladders. Zo'n dingen. Maar dan hebben we het niet meer over smaak eh?
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 18 juli 2012 om 17:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga nog eens een vraagje stellen waar ik tot hier toe nog geen antwoord op heb gekregen van de tomatengooiers.
Citaat:
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor, maar je mag wel 'n tomaat naar de bibliotheek gooien.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is het nu duidelijk? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga dan weer voort op wat hij schrijft, inzicht in zijn hoofd heb ik niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Banneling
|
![]() Hardcore is de benaming voor twee verschillende muzieksoorten, eentje die een vrij harde spin-off is van punk, en eentje die gabberhardcore is, een heel eenvoudige muziek bestaande uit een hard en snel slaande drum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is je al duidelijk en meermaals verteld dat een hele slechte artiest voor de ene een heel goeie voor de andere is. En je mag me ook het verschil eens uitleggen tussen "heel, heel slechte artiesten" en "artiesten die men gewoon niet goed vindt". Iedere heel, heel slechte artiest is immers een artiest die je niet goed vind. Kortom; je moet hier al met definities afkomen die kant nog wal raken om er nog uit te raken. Ma soit. Ik pas mijn vraag aan; Citaat:
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() De wiet maakt je hoofd traag. Er is gezegd dat de traditie is: het gooien naar artisten op een podium. Wordt er ergens iets gezegd over boeken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij is dat traditie. Minstens zoveel dan jouw tomatengooien. Boeken verbranden gebeurt al eeuwen. Traditie. Overduidelijk.
![]() |