![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want dat is wat je zegt juist? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ha ja, en wie gaat hen het 'uitwijzingsbevel' bezorgen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, onze communistische vrienden hadden tenminste solide argumenten: West-Berlijn had een heel merkwaardig statuut, is vóór de hereniging nooit officieel tot de Bondsrepubliek Duitsland toegetreden, de metro in West-Berlijn werd door de DDR bedreven, iedereen sprak er dezelfde taal, het Berlijnse dialect lijkt op het Brandenburgs, enzovoort. Brussel is daarentegen een volwaardige deelstaat van België, op dezelfde voet met Vlaanderen, er is een Franstalige meerderheid, de heel talrijke "allochtone" bevolking heeft dankzij onze vrienden van het VeeBee een enorm wantrouwen t.o.v. het als racistisch geprofileerde Vlaanderen, enzovoort.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 9 augustus 2012 om 15:27. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een 'verkeerde vlag' ergens op een godvergeten weide in een godvergeten boerengat in de godvergeten Dardennen de gemoederen al zo kan verhitten, dan zal een 'verkeerde voogdijminister' in Bruxelles francophone dat véle keren beter kunnen. De 'documentaires' op RTBf en de 'editorialen' in Le Soir & C° zullen daar zo nodig wel méér dan één bereidwillig handje helpen. 2) Wie is 'we'?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
|
![]() Citaat:
en dat doe je vooral via een gemeenschappelijke taal/cultuur van een regio en dan zijn het de gemeenschappen. maw je kunt niet begrijpen, je kan niet logisch nadenken of heb je oogkleppen op? wat zal het zijn. en nee Brussel is géén volwaardige deelstaat. België heeft zelfs nog niet eens èchte deelstaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
|
![]() Citaat:
je kan véél beter dan dat! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelooft u dat nu écht?
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 9 augustus 2012 om 15:38. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
|
![]() Brussel autonoom hoofdstedelijk gewest.
Vlaams autonoom gewest. Waals autonoom gewest. Jullie willen een splitsing of tenminste een confederaal systeem. Dus ieder gewest kan autonoom beslissen wat het wil. En ik bestel mijn friet in het Frans als de eigenaar mij in het Frans aanspreekt en ik bestel in het Nederlands als hij me in het Nederlands aanspreekt. Bega ik dan een doodzonde? Kom ik dan in de hel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik woon hier, hé. Ik luister altijd en overal naar wat zoal te horen valt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
|
![]() Citaat:
dus moet je naar beiden kijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
|
![]() Citaat:
indien ze zich niet ernaartoe willen schikken, moeten ze maar verhuizen of een andere nationaliteit aanvragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naast het juridische aspect, heb je ook politieke, economische, geostrategische aspecten. Maar jij lijkt ervan uit te gaan dat als Vlaanderen de onafhankelijkheid uitroept spontaan alle Franstaligen hun auto zullen nemen, al hun immobiliën achterlaten en de wijk nemen naar Frankrijk? En dan kunnen de Vlamingen bezit nemen van een quasi lege stad? En wie ga je dan in Brussel "invoeren"? Ga je die huizen en appartementen gratis verdelen aan Vlaamse gezinnen?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke troepen? Bewapend met welke wapens? Op welke wijze precies gaan ze Brussel annexeren? En op welke manier zou Europa dan doen alsof ze het niet zien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Waarom zou nu ineens de terzake volstekt onbekwame en onwetende Vox Populi moeten geraadpleegd worden. ![]() In 1830 en 1648 en 1713 (vrede van Nijmegen volgend op de annexatie van Frans-Vlaadneren) gebeurde dat ook niet.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 9 augustus 2012 om 16:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afhankelijk van de reactie van de aangesprokene wil ik wel eens naar een andere taal overschakelen. (Als het is om mijn ergernis te uiten: naar het West-Vlaams of het Frans van Frankrijk.) Bega ik een doodzonde? Kom ik in de hel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |