![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik zou niet eens weten of Guyke zelf de teksten wel nagelezen heeft van "zijn" burgermanifesten. Dat ze in elkaar geflanst zijn door een paar populistische broodschrijvers, waaronder klein broertje Dirk, weet ondertussen iedereen.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OK, en nu nog - minstens - één betrouwbare bron, graag.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij stelt u véél te véél vertrouwen in die Meneren Verhofstadt Guy, De Gucht Karel, & C°.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is vandaar dat het grondwettelijk hof een uitspraak deed die de politiek noodzaakte het probleem aan te pakken. Ware het niet voor het gerecht als onafhankelijke macht, dan zou dat politiek spel rond BHV nu nog harder waaien.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Europees Commissaris
|
![]() Verhoftand kan beter z'n mond houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu je bron is nu ook niet direct een Verhofstadt-fan.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=_KibFxSykbg
http://www.youtube.com/watch?v=vaX3zedWuY4 vanaf minuut 9'.50" http://www.youtube.com/watch?v=GOVmL0EXJdc vanaf minuut 2 somt hij zijn voorstellen op. Je hoort hem hier ook pleiten voor meer macht voor de EC. Hij heeft ook ergens gepleit voor meer macht bij de EC door een Mr. Euro Europees Commisaris aan te stellen. Dit is niet veel later ook gebeurt door Olli Rehn die bevoegdheid te geven. Als je meer interesse hebt in Europa raad ik je aan om de financiële journalistiek een beetje meer te volgen. Verhofstadt kom bij de doorsnee burger in ons land nu naar voren als een oude bekende die met zijn handen staat te zwaaien ergens in Europa. Zijn politieke lijn krijgt meer bijval dan men hier doorgaans beseft.
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bij mijn weten zijn beiden nooit voor het gerecht gesleept. Laatst gewijzigd door daiwa : 23 september 2012 om 13:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik denk eerder dat Elio en zijn partij in het zadel werden gezet dankzij de koning, O-VLD, CD&v, SPA en Groen!. Hadden de laatste 4 de N-VA gevolgd/gesteund dan had Di Rupo met een nieuw voorstel moeten afkomen. Had de koning onpartijdig geweest en iedereen evenveel aan de beurt laten komen hadden nu ook niet met een ps staat gezeten. M.a.w. de verantwoordelijkheid van anderen wordt een andere partij in de schoenen geschoven.
![]() |
![]() |
#191 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het zal in een democratie altijd de grootste partij zijn die de meeste verantwoordelijkheid draagt. Heb je daar problemen mee ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 23 september 2012 om 14:51. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 23 september 2012 om 14:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... en dat in verschillende draden duidelijk laat blijken,.... Dat ben jij het wel. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het feit alleen al dat jij hierover een oordeel uitspreekt maakt dat je jezelf buiten de discussie plaatst.
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij zegt het zelf:
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie niet in waarom ander partijen deze manifesten niet zouden mogen gebruiken. Als dat niet zo was dan zou het niet om een manifesten gaan.
![]() |
![]() |