![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Overigens, de CD&V en O-VLD gebruiken dat woord ook, sinds jaren, in de betekenis van "verregaande autonomie voor de regios". Dat voldoet dan weer aan geen enkele 'definitie', maar beschouwt federalisme en confederalisme als ijkpunten op een schaal. Laatst gewijzigd door Nyquist : 22 oktober 2012 om 08:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik denk dat hij daar behoorlijk getraumatiseerd is uitgekomen, en dat hij werkelijk overtuigd is dat er in dat model geen heil meer te zoeken is. Dan kom je uit op een Vlaanderen dat zelf in de hand heeft welke bevoegdheden het samen wenst uit te oefenen, en dat dit de definitie is die BDW hanteert wanneer hij "confederalisme" zegt. Ik denk dat, omdat een 'doorgedreven federalisme' precies de inzet was van de vorige verkiezingen, en er volstrekt niets van in huis is gekomen, behalve een jaar lang chantagepolitiek, politieke koehandel en kommaneuken. Ik ben stellig overtuigd dat het dat is waar hij wil uitbreken, en dat is nooit mogelijk in een staat waar het federaal niveau de bevoegdheden beheert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Het enige wat ze bereiken door hun door communautaire fixatie gedreven immobilisme is nog meer schade aan onze economie...
NVA= Niet Veel Avance Laatst gewijzigd door Tommm : 22 oktober 2012 om 09:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Staatssecretaris
|
![]() Kan je mij dan ook eens uitleggen waarom twee van die drie traditionele partijen confederalisme zwart op wit uitdroegen naar aanloop van de federale verkiezingen van 2010?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mensen die niet op De Wever gestemd hebben maar zeiden "toemen, dienen mens kan het goed uitleggen, en hij heeft nog gelijk ook hé!"
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Minister-President
|
![]() Zolang bij de kiezer de percreptie leeft dat de traditionele partijen nog veel meer schade berokkenen aan onze economie gaan ze het de N-VA niet kwalijk nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over wie heb jij het in concreto ?
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zijn de "Franstaligen" die hier voordeel zouden bij hebben en welk voordeel hebben ze erbij ? Wie is er aanhanger van de door jouw gedefinieerde Belgicistische ideologie ?
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Minister-President
|
![]() Denk je echt dat mensen nog lang gaan trappen in dat verhaaltje van NVA tegen traditionelen? Er zullen een hoop politici en journalisten blijven hameren op het feit dat NVA gewoon een verderzetting is van machtspartij VU en eeuwige losers Vlaams Belang...
![]() |
#191 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#192 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Minister-President
|
![]() We zullen zien in 2014, ik ben in ieder geval al gerustgesteld door hun optreden...
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() denk je dat in 2014 het zal gaan over het optreden van De Wever op 14/10/2012?
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Minister-President
|
![]() Nee, ik hoop nog meer van hetzelfde te zien...
![]() |
#197 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Met fakkels liefst
![]()
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dromen mag uiteraard.
maar als ik verandering wil, dan zorg ik ervoor dat ik het zelf in handen heb en reken ik niet op fouten van een ander.
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#200 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() typisch belgonen, selectief blind tot en met ![]() De enige haat die ik de laatste tijd opteken, is die van de verliezers, de linksen, de belgonen etc tov de n-va en BDW. Jullie zijn echt grappig, en vooral met zeer doorzichtige commentaar |
|
![]() |
![]() |