![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uitzonderlijk bizar die rare rommelhoop. Geloof er dus niets van. Wat is dit? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
It's a joke. NOT ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan het nog steeds niet geloven. De gevolgen van deze (wat is het) desinfo ??? wat ? Ach U weet... ![]() Wat een ontgoocheling. Wie gaat dit 'aux serieux' nemen ??? Of zit ik fout ? Damn... ![]() One down. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bah, 't is wel even balen... Maar ik betrouw dit fake news voor niets hoor. Maar die brol is duidelijk fake. Wat is er aan de hand ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo dom kunnen deze hufters niet zijn...
Begrijpt U ? (@Antoon) edit : ikzelf heb ook onmiddelijk mijn twijfels geuit. Ook heb ik de laatste week foto's bekeken die van een zogenaamde productielijn van drones zouden zijn. Dit bevestigt uiteindelijk mijn twijfels. Maar ook zij weten dat niemand in deze val trapt, maar toch doen ze het. What's up? Een Iraanse atoombom lijkt verder af dan ooit, maar dat is waarschijnlijk de bedoeling van deze shxtvoorstelling. Buhhaaa... Laatst gewijzigd door zonbron : 15 februari 2013 om 14:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 15 februari 2013 om 16:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of een of ander partijzoontje wou een groot schaal model en heeft er eentje laten maken door een firma die goed is met polyester.
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeker omdat in ruil voor Iraanse compliance in de nucleaire kwestie men niet bereid is de sancties op te heffen. Dit duidt erop dat er andere motivaties spelen in het westen dan het verhinderen van een Iraans nucleair wapen. De poging Iran economisch ten gronde te richten heeft meer weg van de strategie die gebruikt werd om Irak economisch kapot te maken als prelude tot de invasie van dat land, dan dat het ook maar 'remotely' lijkt op een strategie die Iran ertoe zou kunnen brengen geen atoomwapens te ontwikkelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een shell zonder lading. Je kunt het waarnemen als je goed thuis bent in de constructie van vliegtuigen. ZB weet wat ik bedoel. Eerder bracht ik hem al op de hoogte. Maar goed, jij bevestigd het nog eens.
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In alle geval, mij deed het onmiddelijk denken aan de Colibri. Het 2de gedacht was iets minder vriendelijk. "Zouden ze het airframe van dit toestel verkracht hebben?" ![]()
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Irak heeft de op 2e na grootste olie reserves van de wereld ! en is strategisch gezien dus enorm waardevol. dat zegt genoeg.
De bevolking van Irak interesseert ze geen reet, want toen Saddam op de top van zijn gruweldaden zat steunden ze hem nog . De redenen hiervoor zijn uitvoerig terug te vinden in de US government documentatie uit die tijd. Citaat:
Maar dat ontkend u toch gewoon.
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar deze voorstelling en wat we hier dus te zien krijgen is uiterst... heb er geen woorden voor. Dit is ronduit zeer teleurstellend en dit hadden ze dus beter niet gedaan. Ik vraag me af wie ze hiermee in de tuin willen leiden want niemand valt voor dit eigenaardig schaalmodelletje dat zelfs blijkbaar stealthmogelijkheden zou hebben. Zoals U waarschijnlijk wel weet ben ik pro-Perzen (zolang het in hun eigen souvereine staat is & in het MO), maar dit verbaast mij toch. Echt ![]() Zo heb ik ook vorige week die zogenaamde Iraanse productielijn van drones een beetje bekeken, ook uiterst fake (IMHO). Tja, perplex... is dit wanorde of verraad ofzo ??? Ik begrijp het niet hoor. ??? @Johan... hij is fake. Ik kan dit ook niet verklaren. Afwachten maar... Nu wil Amhed wel eens horen. ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 15 februari 2013 om 18:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @Johan, dat is geen technologie. Dat is een artisanaal knip en plak werkje.
Het is duidelijk dat ze op een zeer infantiele wijze willen misleiden. Misschien is hun doel trouwens bereikt. Maar ik begrijp hier geen snars van. Velen denken trouwen dat dat ding echt is, NOT SO. Strange... |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie ook wel dat dat ding in de video er speelgoedachtig uitziet. De vraag is wat daaruit te concluderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je kan geschikte spullen gewoon kopen voor een paar €1000. En dan spreken we over toestellen die uren kunnen vliegen, met stereoscopische camera's/infraroodsensoren/radar etc, semi automatische besturing , auto- return enzoverder.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 15 februari 2013 om 19:04. |
|||||
![]() |
![]() |