![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn er die echt belachelijk aan het doen zijn. 10€ rekenen voor een gaatje van een nagel in de muur en zo. 20€ voor herstelling van een lamp. / nieuwe lamp indraaien dus. Ahja dat draaien kost ook geld natuurlijk tegenwoordig. enz...wat je ook maar kunt bedenken dus. Ja zo doen ze het tegenwoordig. Laatst gewijzigd door Mambo : 24 februari 2013 om 20:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik kan alle prijzen van zowat eender wat volgens nationaal gemiddelde opzoeken indien nodig hoor. Uit de databases van de architecten, die houden alles (maar werkelijk alles) bij wat dat betreft. (anders weten ze het ook niet hoor) Laatst gewijzigd door Mambo : 24 februari 2013 om 20:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je op 2 �* 3 dagen een ganse flat kunt schilderen kan er echt niet veel kapot geweest zijn, laat staan veel gewerkt zijn.
Ik heb genoeg geschilderd in mijn leven. o.a. pistoolschilderen van auto's en airless (heb er 2 staan trouwens) om te weten dat een ganse flat of huis schilderen echt wel wat meer tijd in beslag neemt. Tenzij je al uw houtwerk ook in de latex steekt. (wat nogal velen doen trouwens) |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken iemand die een flat huurt in Gent, recht onder een zinken dak in het centrum.
Al 2 jaar mag ze emmers stellen als het regent. De huisbaas stuurt telkens één of andere die hij te pakken krijgt om er wat tegen te kleven met wat silliconen en zo. 24 uur later is het telkens opnieuw van hetzelfde natuurlijk. Een zinkwerker (ik doe dat trouwens) mag er nooit vanaf. Het appartements gebouw is gelegen pal in het centrum in één van de allerduurste straten van Gent. Miljoenen is het waard. Maar een dak herstellen kan er toch niet vanaf. En ze gaan dat nooit of te nooit herstellen ook. Enkel het gebouw verkopen met meerwaarde en dan terug opnieuw hetzelfde met een ander. En zo werkt dat heden ten dage; maximum prijs verhuren, minimum prijs onderhouden, maximum rendement bij verkoop. Laatst gewijzigd door Mambo : 24 februari 2013 om 21:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#192 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vijftig jaar geleden was er in geen enkel huis warm water aanwezig.
Maar met de huidige eisen die men aan een woning stelt, van overheidswege dan nog, is dat wel een probleem. Wie tegenwoordig een huis zonder warm water aanbiedt is nog juist geen misdadiger die naar Vorst moet.
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wie levert prestaties voor dat loon?
Of wilt u dat de mensen gratis voor niks gaan werken!
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet meer of minder. Stel u voor dat ze geen huurders hadden, geen inkomen dus. Maar ja, vermits ze volgens Klarekijk toch niks dan last en miserie hebben met hun huurders, kunnen ze misschien allemaal tegelijk stoppen met verhuren. Grote miserie voor iedereen dan wel! ![]()
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet , als ik deze woning wil verkopen, dat ik verdomd snel moet wezen, anders gaat het gewoon niet meer omdat deze in 1928 gebouwde , en "belangrijk stadsgezicht" woning gewoon niet kan laten voldoen aan de regeltjes. Ook is het geen optie ze te laten afbreken en een nieuwe te laten zetten, daar het een rijwoning is die in 1 blok gebouwd is met de hele rij.
![]() |
![]() |
#196 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is voor nieuwbouw. Oude woningen worden nog steeds verkocht in de staat dat ze zich bevinden met gebreken dus. Als mijn huidige huisbaas ooit mijn huis wil aanpassen aan de nieuwe normen, zelfs gewoon maar geheel in orde brengen zoals het moet.....staan enkel nog de buitenmuren overeind en mag al de rest er uit gehaald worden om terug opnieuw op te bouwen van in het begin. En dat telt voor zowat 90% van alle woningen momenteel. ps; 5 minuten geleden is er een steen van mijn schoorsteen op mijn terras gevallen. pff ik laat hem liggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is zo, en ik hoef geen racist te zijn. Jij betaalt voor nieuwkomers die nooit iets zullen moeten bewijzen. En je zal levenslang betalen. Uw bezorgdheid als breeddenkend mens is niet meer dan deze van van henk en marieke modaal. Laatst gewijzigd door Rudy : 25 februari 2013 om 14:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oor de kroost
Citaat:
Ik begrijp de moekes. Desnoods moet de gemeenschap opdraaien, wat het ook mag kosten. Voor jou twee kinderen of dat van Marie. Stop dan aub de tweezakkerij, je wilt profiteren van de gemeenschap, zoals het xenofoob wereldvreemd kerkvolkske . Ondertussen wel zaniken over inwijkelingen. Halelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |