Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 augustus 2004, 20:46   #181
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Ja, het zou u verwonderen. Wel, doorluchtige leider, volgend jaar doe ik weer mee aan het overlevingsparcours. Ik zal u dan laten weten wanneer het door gaat en dan kunt u samen met mij eens een babbeltje slaan met de onderofficieren van dienst. U zult echt niet kunnen lachen met wat er allemaal uit hun mond komt...

Spreken we zo af? Haal uw legerschoenen maar weer uit!
Wel, doorluchtige leider Hans I de Grote, bang om het overlevingsparcours mee te doen? Of bang dat uw droom over de toch zo belgicistische militairen uiteenspat?

Ik mocht immers niets van u horen... Hans, de bange blanke belgicist.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2004, 23:50   #182
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10

neen jongen
je hebt dit al eens geprobeerd, toen ook tevergeefs

ik heb gezegd: "behalve dat belgicisme en rexisme algauw tegenwerkende krachten werden - dan kan men les flamingants niet nageven, die waren konsekwenter"

wat jij me in de mond legt, is heel wat anders
en bewijs eens dat ik verkeerd was

Opmerkelijk hoe onnozel iemand zichzelf begint voor te doen als hij met de rug tegen de muur staat. "Een rood licht? Is dat een rood licht? Ik dacht echt dat het groen was, meneer de agent!"

Een laatste poging om toch door die zelfgekozen blindheid te breken: het Waals Legioen was succesvoller dan het Vlaamse legioen. Het Waalse legioen was een initiatief van Rex. Rex was belgicistisch en trok met de Belgische driekleur als mouwschildje naar het oostfront.
Blijft u bij uw stelling dat rexisme en belgicisme tegenwerkende krachten werden?

negationisme? bah nee gij

Triestig als je het al met zo'n goedkope uithalen wil spelen. Ontken ik de Holocaust ofzo? De feiten zijn er, namelijk dat de Britse en Amerikaanse regeringen geen geloof hechtte aan het bestaan van de vernietigingskampen tot hun troepen ze met eigen ogen zagen.
Is zoiets vaststellen negationisme? Interessante interpretatie. Ga Norman Davies dan ook maar arresteren, samen met al die (Joodse) auteurs van je bronnenmateriaal. Zij zeggen namelijk hetzelfde als ik.

jouw argument is geldig als ik NOOIT had gezegd
aangezien ik dat niet heb gedaan, is dit niet het geval
je probeert me dus te pakken op een stelling die de mijne niet is
een mooie illustratie van je niveau hier

Zie reply één. Je begint jezelf onnozel voor te doen door je eigen uitspraken niet meer te willen begrijpen. Bruno Yammine strikes again.

die tegenargumenten die bewijzen dat ik geen blaas kennis heb? ik heb er al gegeven waaruit een verstandig mens enkel kan afleiden dat jij de onwetende bent

Een verstandig mens blijft bij hetzelfde standpunt of wijzigt zijn mening. Zoveel consistentie kan u niet aangewreven worden.

Laatst gewijzigd door zorroaster : 6 augustus 2004 om 23:53.
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2004, 00:27   #183
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Opmerkelijk hoe onnozel iemand zichzelf begint voor te doen als hij met de rug tegen de muur staat. "Een rood licht? Is dat een rood licht? Ik dacht echt dat het groen was, meneer de agent!"

wat brabbel je nu weer

Citaat:
Een laatste poging om toch door die zelfgekozen blindheid te breken: het Waals Legioen was succesvoller dan het Vlaamse legioen. Het Waalse legioen was een initiatief van Rex. Rex was belgicistisch en trok met de Belgische driekleur als mouwschildje naar het oostfront.
Citaat:
Blijft u bij uw stelling dat rexisme en belgicisme tegenwerkende krachten werden?

NEEN -> "Rex liep leeg tengevolge van de collaboratie, want dat waren goede belgicisten."

dit is zever
waarom was het ledenaantal van een collaborarerende groep dan uberhaupt opgelopen?

ik heb uitdrukkelijk gezegd dat REX leden verloor toen het een TE nazistische partij werd
de belgicisten herkenden zich daar niet in en haakten af
dat is wat anders dan wat jij schrijft, dat suggereert dat REX leegliep toen ze begonnen te collaboreren -> ZEVER, ik heb gezegd dat REX leden verloor omdat REX te nazistisch werd

Citaat:
Triestig als je het al met zo'n goedkope uithalen wil spelen. Ontken ik de Holocaust ofzo? De feiten zijn er, namelijk dat de Britse en Amerikaanse regeringen geen geloof hechtte aan het bestaan van de vernietigingskampen tot hun troepen ze met eigen ogen zagen.

heb jij eigenlijk die links wel gelezen? het is de laatste jaren overduidelijk gebleken, uit documenten van het britse archief die nu pas openbaar werden gemaakt, dat de britten en amerikanen het wel wisten

Citaat:
Is zoiets vaststellen negationisme? Interessante interpretatie. Ga Norman Davies dan ook maar arresteren, samen met al die (Joodse) auteurs van je bronnenmateriaal. Zij zeggen namelijk hetzelfde als ik.
welk werk van norman davies? wanneer schreef hij het?

Citaat:
Zie reply één. Je begint jezelf onnozel voor te doen door je eigen uitspraken niet meer te willen begrijpen. Bruno Yammine strikes again.

ik zeg dat de sterken de potentie om het eten van de zwakken af te pakken als ze honger hebben
jij begint over hamburgers en de varkensbaai -> need i say more?

Citaat:
Een verstandig mens blijft bij hetzelfde standpunt of wijzigt zijn mening. Zoveel consistentie kan u niet aangewreven worden.

een verstandig mens zwijgt als zijn argumenten totale bullshit bleken te zijn

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be