![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik mocht immers niets van u horen... Hans, de bange blanke belgicist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door zorroaster : 6 augustus 2004 om 23:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
wat brabbel je nu weer Citaat:
Citaat:
NEEN -> "Rex liep leeg tengevolge van de collaboratie, want dat waren goede belgicisten." dit is zever waarom was het ledenaantal van een collaborarerende groep dan uberhaupt opgelopen? ik heb uitdrukkelijk gezegd dat REX leden verloor toen het een TE nazistische partij werd de belgicisten herkenden zich daar niet in en haakten af dat is wat anders dan wat jij schrijft, dat suggereert dat REX leegliep toen ze begonnen te collaboreren -> ZEVER, ik heb gezegd dat REX leden verloor omdat REX te nazistisch werd Citaat:
heb jij eigenlijk die links wel gelezen? het is de laatste jaren overduidelijk gebleken, uit documenten van het britse archief die nu pas openbaar werden gemaakt, dat de britten en amerikanen het wel wisten Citaat:
Citaat:
ik zeg dat de sterken de potentie om het eten van de zwakken af te pakken als ze honger hebben jij begint over hamburgers en de varkensbaai -> need i say more? Citaat:
een verstandig mens zwijgt als zijn argumenten totale bullshit bleken te zijn
![]() |