Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 juni 2013, 21:29   #181
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BonBon Bekijk bericht
Joods actueel is wel grappig, ze willen een cordon sanitair rond PVDA en Groen. Helemaal mee akkoord.
Het antisemitisme van Groen! begint anders wel hallucinante proporties aan te nemen. Zo weigert districtscommandante Prijneel om naar de 11 Juli viering van de stad Antwerpen te gaan omdat er een Jood een speech zal houden.
Citaat:
Ik denk dat er geen persconferentie is geweest, anders zou er wel ergens iets van te lezen zijn. Modrikamen lijkt op z'n bek gegaan.
Van superpopulist Modrikamen zijn we al het een en ander gewoon.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2013, 21:30   #182
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Het antisemitisme van Groen! begint anders wel hallucinante proporties aan te nemen. Zo weigert districtscommandante Prijneel om naar de 11 Juli viering van de stad Antwerpen te gaan omdat er een Jood een speech zal houden.

Van superpopulist Modrikamen zijn we al het een en ander gewoon.
Alleen in uw megalomane geest, fonne.
Geen haan IRL die ernaar kraait...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2013, 21:35   #183
meneer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Tegenwoordig wordt geweld tegen een partner van een Jood ook al als antisemitisch gelabeld? Op die manier vijzelen ze dus die "antisemitische" incidenten op.
Gij vind dat wel tof zeker, dat joden en hun vriendjes afgerammeld worden ? Van welke nationaliteit zijn de daders trouwens ? Welk religie hangen zij aan ?
meneer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2013, 22:36   #184
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meneer Bekijk bericht
Gij vind dat wel tof zeker, dat joden en hun vriendjes afgerammeld worden ? Van welke nationaliteit zijn de daders trouwens ? Welk religie hangen zij aan ?
Storm in een glas water, er zijn klappen gevallen (misschien) maar ze was dronken en er waren al langer spanningen. Geen moslims deze keer.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2013, 17:33   #185
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Storm in een glas water, er zijn klappen gevallen (misschien) maar ze was dronken en er waren al langer spanningen. Geen moslims deze keer.
Het bericht was zo belachelijk dat de pers zelfs niet meer over de "persconferentie" van populist Mondrikamen bericht heeft. Joods Actueel heeft zich voor de zoveelste keer belachelijk gemaakt.
Oud 26 juni 2013, 17:40   #186
Salah
Banneling

Standaard

Antisemitisch korps.

Citaat:
Sverdloff en Meul vertelden De Wever dat de Antwerpse politie inderdaad zelf geschokt reageerde op hun wedervaren en hun collega’s van Aartselaar op hun verregaande plichtverzuim wezen door de zaak te willen klasseren. Tijdens een persconferentie gisteren bij hun advocaat Mischaël Modrikamen toonde het koppel foto’s van bloedvlekken en sleepsporen binnen in hun appartement. Ze deden dat om de beschuldigingen te weerleggen van de Aartselaarse politiecommissaris De Belder.

Die beweerde zopas dat de aanval plaatsvond in de hal en dat de daders de flat van de vrouwen niet enterden. Verder zei de commissaris, waarschijnlijk om zijn eigen hachje te redden, dat Cindy Meul dronken zou zijn geweest. Modrikamen reageerde dat het kras is dat de politie-officier nu plots deze bewering uit zijn mouw schudt terwijl hij daarvoor niet het minste bewijs kan aanvoeren. Integendeel de vrouw werd met een gebroken neus en murw geslagen op een brancard getild en naar het ziekenhuis afgevoerd.
http://joodsactueel.be/2013/06/26/ba...r-op-stadhuis/

Laatst gewijzigd door Salah : 26 juni 2013 om 17:43.
Salah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2013, 17:44   #187
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Het gedrag van de politie in deze is schandelijk. Dit moet streng bestraft worden, die mensen zijn de naam politie niet waardig.
Oud 26 juni 2013, 19:19   #188
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Rustig afwachten op de uitslag van een grondig onderzoek.
Als het blijft dat het het woord van de ene is tegen het woord van de andere, dan kunnen we niets besluiten.

Benieuwd of we er nog iets van gaan horen.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2013, 21:37   #189
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Rustig afwachten op de uitslag van een grondig onderzoek.
Als het blijft dat het het woord van de ene is tegen het woord van de andere, dan kunnen we niets besluiten.

Benieuwd of we er nog iets van gaan horen.

.
Ach, de aan lager wal geraakte populist Modrikamen heeft zich laten opmerken en zal nu zeker op wat sponsorgeld van de Joodse bankiers en diamantairs kunnen rekenen om in 2014 zijn zoveelste mislukt politiek project op te zetten. Daar gaan we dus binnenkort zeker iets van horen, let op mijn woorden.
Oud 26 juni 2013, 23:13   #190
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Dat is het grote probleem en hiaat in de wet: voor dronkenschap kan de politie zo een PV opstellen zonder bewijzen. Enkel het vermoeden dat iemand dronken is, is al genoeg om als vaststelling te staan.

Die vrouwen zien me er niet meteen uit als junks, maar ik denk dat de waarheid wel ergens in het midden ligt. Volgens mij een burenruzie waarbij beide partijen elkaar waardig zijn.

Ik weet niet wie hier in fout is. In mijn ogen alle partijen, inclusief de politie.
Oud 26 juni 2013, 23:20   #191
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Het gedrag van de politie in deze is schandelijk. Dit moet streng bestraft worden, die mensen zijn de naam politie niet waardig.
Maar ook in Antwerpen zitten rotte appels. Ik denk dat de burger meer respect voor hen zou hebben, als ze wat eerlijker zouden zijn. Politie zijn ook maar mensen en mensen maken nu eenmaal fouten. Ik denk dat niemand een perfecte arm der wet verwacht, maar wel een eerlijke, die misschien ook wel eens fouten zou durven toegeven.

Nu ik een foto van die vrouwen gezien heb, kan ik me niet voorstellen dat dit twee overlast bezorgende junks zijn. Iemand liegt hier. Zijn het deze dames, de politie of de buren? Ik geloof dat die dames misschien eens hun muziek te luid durven zetten naar de goesting van de buren, dat deze er kwaad en antisemitisch op gereageerd hebben en dat de politie volgens mij te bang is van de buren om het probleem op te lossen. Of de buren zijn familie of vrienden van de beruchte commissaris.

Dat is wat ik er van denk, als ik alles op een rijtje zet.
Oud 27 juni 2013, 06:13   #192
BonBon
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Dat is het grote probleem en hiaat in de wet: voor dronkenschap kan de politie zo een PV opstellen zonder bewijzen. Enkel het vermoeden dat iemand dronken is, is al genoeg om als vaststelling te staan.

Die vrouwen zien me er niet meteen uit als junks, maar ik denk dat de waarheid wel ergens in het midden ligt. Volgens mij een burenruzie waarbij beide partijen elkaar waardig zijn.

Ik weet niet wie hier in fout is. In mijn ogen alle partijen, inclusief de politie.
Tja, weeral het onderzoek afwachten, je kunt niet zomaar zien of iemand junk of dronkaard is. Ze gaan wel erg ver in hun verweer, er moet toch meer zijn dan dronken op de grond vallen in de gang. Er moest minstens een onderzoek gebeurd zijn op de dag van de feiten.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2013, 16:57   #193
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja, weeral het onderzoek afwachten, je kunt niet zomaar zien of iemand junk of dronkaard is. Ze gaan wel erg ver in hun verweer, er moet toch meer zijn dan dronken op de grond vallen in de gang. Er moest minstens een onderzoek gebeurd zijn op de dag van de feiten.
Er was geen onderzoek omdat de vrouwen weigerden van een klacht neer te leggen. Want ze wisten maar al te goed dat dat slecht voor hen zou uitdraaien. Liever een paar weken wachten en dan op achterbakse manier een heksenjacht op de politie organiseren. En zo hebben we onze eigen "Blokkendoos".
Oud 1 juli 2013, 06:41   #194
DucDEnghien

Standaard

Citaat:
Er was geen onderzoek omdat de vrouwen weigerden van een klacht neer te leggen. Want ze wisten maar al te goed dat dat slecht voor hen zou uitdraaien. Liever een paar weken wachten en dan op achterbakse manier een heksenjacht op de politie organiseren. En zo hebben we onze eigen "Blokkendoos".
Ze heeft wel klacht neergelegd, in Antwerpen, in het hebreeuws, nadat de politie van Aartselaar haar klacht niet wou opnemen omdat ze geen Nederlands sprak. Mooie bende daar, de Vlaamse politie van Aartselaar onder het gezag van een N-VA burgemeester.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2013, 12:54   #195
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Ze heeft wel klacht neergelegd, in Antwerpen, in het hebreeuws, nadat de politie van Aartselaar haar klacht niet wou opnemen omdat ze geen Nederlands sprak. Mooie bende daar, de Vlaamse politie van Aartselaar onder het gezag van een N-VA burgemeester.
Weken na de feiten, op basis van niet meer na te trekken beweringen die door niemand bevestigd konden worden. En zeker niet in het Hebreeuws, dat is zo wel ongeveer de laatste taal die ze spreekt, zelfs als ze stomdronken is.
Het Syndroom van Croiset is duidelijk nog niet uitgeroeid geraakt.
Oud 1 juli 2013, 14:42   #196
DucDEnghien

Standaard

Citaat:
Weken na de feiten, op basis van niet meer na te trekken beweringen die door niemand bevestigd konden worden. En zeker niet in het Hebreeuws, dat is zo wel ongeveer de laatste taal die ze spreekt, zelfs als ze stomdronken is.
Het Syndroom van Croiset is duidelijk nog niet uitgeroeid geraakt.
Natuurlijk spreekt Ruth Sverdloff Hebreeuws, ze is in Israël geboren en ze heeft er het grootste deel van haar leven doorgebracht.
Oud 1 juli 2013, 17:28   #197
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Natuurlijk spreekt Ruth Sverdloff Hebreeuws, ze is in Israël geboren en ze heeft er het grootste deel van haar leven doorgebracht.
Maar zij was niet het slachtoffer, kemel.
Oud 1 juli 2013, 17:39   #198
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hij is toch maar wat aan het trollen.
Oud 1 juli 2013, 17:58   #199
DucDEnghien

Standaard

Citaat:
Toch wel. Minstens het psychologisch slachtoffer. En alleen daarom al heeft ze het recht om een klacht in te dienen.
Oud 1 juli 2013, 18:00   #200
DucDEnghien

Standaard

Citaat:
Wat is jouw probleem eigenlijk : dat ze joods is, lesbisch, de nederlandse taal niet machtig, of alle drie tesamen?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be