![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En niet alleen dat. Ik eet alles uit alle windstreken van de wereld. Maakt me wellicht een slechte Belg, maar dat kan me niet verdommen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Want die immigranten van de eerste generatie sturen hun kinderen mooi naar de Nederlandstalige school. Op termijn komen die hier dus de Nederlandstaligheid versterken. Net zoals die Vlamingen die in het Wallonië met zijn goedkopere immobiliënprijzen kleine Walen gaan maken. Ge onderschat het assimilatieeffekt op termijn. En in uw racistische kijk zijt ge de objektieve bondgenoot van de Francité. Beter dat immigranten zich in Leuven komen vestigen dan dat ze in Brussel de Francité gaan versterken ten nadele van de Nederlandstaligheid.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hoeft niet, gewoon de basiszaken is genoeg hoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Islamieten en Franstaligen spijtig genoeg niet.
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 13 november 2013 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Italianen ook niet, Chinezen ook niet, Spanjaarden ook niet. Zij hebben respect voor hun cultuur. Het eerste wat Vlamingen in het buitenland doen is hun eigen cultuur op een hoopje gooien en vergeten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() Als die knullen mij niet in het nederlands kunnen bedienen.......Wel dat ze mijn ++KL.T.N ++ kussen en steek ik mijn middelvinger op !!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Lokaal dialekt.....?? Ik heb wel de grootste moeite om het verschil te horen tussen mijn dialekt van Neerijse en dat van pakweg Hove en dat is 54 km....Brabants was in het Hertogdom aardig op weg om uit te groeien tot een standaardtaal op zich is mijn konklusie.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 13 november 2013 om 22:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eindelijk het omgekeerde fenomeen en dat moeten we dus toejuichen.
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Europees Commissaris
|
![]() Ondertitels die wat mij betreft dikwijls meer zeggen of de kennis van het Nederlands van de ondertitelaar dan van de ondertitelde.
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Aan Vlaams en Vlaming kleeft nu eenmaal een racistisch geurtje, met dank aan het Vlaams Blok, spijtig maar waar. Als men aan taalbekeringswerk wil doen trekt men dus best de Nederlandstalige kaart. Het is zo dat ge Eberhard moet begrijpen. ![]()
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 13 november 2013 om 22:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Europees Commissaris
|
![]() :
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 13 november 2013 om 22:31. |
![]() |
![]() |