![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar waarschijnlijk is deze posting van jou ook enkel sarcastisch bedoeld, wie weet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() oorlog = onmenselijke daden - juiste argumentatie executies in oorlog = normaal - ook juiste argumentatie maar heu... moet ik u 's twee links geven? 1 executie door ophanging of de kogel (onmenselijk zenne! stomach-turner) 1 executie door onthoofding met mes... kom dan 's terug he! daarvoor moet je een beest zijn om dat te kunnen... bastards! zowel zij die het doen als diegene die hen verschonen.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dit is nu 's wat ik al zo lang weet en nooit de zin had om 't zo duidelijk op te schrijven.... Ze moesten deze boodschap op reclame-pannelen zetten!
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 20 oktober 2004 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
wat ik van u denk mag ik niet schrijven, of ik word niet enkel "geknipt" maar ook nog 's tot het einde van het internet "gebanned"
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. Laatst gewijzigd door TypO : 20 oktober 2004 om 18:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opnieuw 17 dode irakezen en 10 talle gewonden en verminkte burgers door bom van terroristen zonder doel vandaag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ga nu niet doen alsof je die vraag gemeend stelt hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nee, dit is té grappig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelieve niet langer enkel beledigingen te hanteren. Bvd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hey Dusk!! Kijk, nog iemand die enkel aan topic vervuiling doet! Heb je niets tegen hem te zeggen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alsof de amerikanen ginds wat aanslagen plegen voor de lol, komaan e zeg. Geloof wat je wil hoor, mij niet gelaten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door aanslagen van terroristen zijn er vandaag opnieuw min 17 doden gevallen en meerdere verminkten irakezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bij bomaanslagen in Irak? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom eigenlijk? Heb je er last van? Ik post enkel feiten die elke dag gebeuren meer niet, ik zou niet weten wat daar fout aan is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een groep van 17 irakezen liep in een hinderlaag van de terroristen en zijn allemaal zonder pardon geexecuteerd in het midden van de straat. Het waren nog allemaal burgers in opleiding die een namiddagje naar huis mochten. Tja, dan wil je als inwoner van je land meehelpen aan de opbouw van het land en dan word je hiervoor afgemaakt door je naaste moslim buur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
andere bronnen. Moest je die feiten nu nog gebruiken om (een poging tot) een opinie te verdedigen, dan : be my guest, maar zomaar gewoon de feiten an sich noteren is een beetje zinloos. En daarbij ik post geen anti-amerikaanse propaganda. Dat is een domme en kortzichtige opmerking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Punt is dat er weer irakezen nutteloos vermoord zijn. Was het door handen van de amerikanen zou je zo'n opmerking niet maken Rafke. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |