![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen idee, ik heb het reeds gezien, maar toch heb ik er nog niet echt op gelet.
Wilt U dat ik dat even opnieuw bekijk? edit: Laat ons dat even samen doen dan: ![]() Niets speciaals eigenlijk, ikzelf zie er zelfs ietsje beter uit wat dat betreft. Ik kan me natuurlijk vergissen... Wat vindt U van de Torso van Obama, want die HVR kan ik jammer genoeg niet terugvinden? Een of ander lekker deel? ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 24 januari 2014 om 02:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=119 Jij wordt dus verzocht ofwel het originele citaat weer te geven in haar volledigheid, ofwel van onderschrift te veranderen. Zo niet volgt een rapportering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() Dat zal wel, maar Europa heeft al meer dan genoeg landen. Weet je wel ? Communicerende vaten. UIteraard willen die er bij horen. Maar dat gaat ons weer geld kosten. Njet dus, en laat me hopen dat Rusland dit nu eens goed aanpakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() Ik heb er ook niet de minste symphatie voor, verre van. Ze willen natuurlijk mee snoepen van het EU gedoe. Laat ze maar blijven waar ze nu bij zijn: Rusland. Genoeg profiteurs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iedereen -ook de demonstranten in Kiev- weet maar al te goed dat toetreding tot de EU geen optie is, en dat vragen ze dan ook niet. Behalve jij, jij weet het blijkbaar weer niet. ![]() Het ging oorspronkelijk om het Associatieverdrag, dat uitzicht bood op betere regelgeving (op EU-lijst geschoeid), maar ondertussen is het uiteraard aangewakkerd tot een anti-overheidsbeweging, niet in het minste door de extreme corruptie van de regerende klasse. Laatst gewijzigd door parcifal : 24 januari 2014 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is ook gewoon onzin. Die hele marinebasis heeft om te beginnen 0,niks met goodwill te maken. Recentelijk is dat pachtcontract voor ik meen 30 jaar verlengd, maar niet omdat Oekraïne dat wilde. Die zijn de basis liever kwijt dan rijk maar toen ze niet wilden verlengen dreigde Rusland (zoals gebruikelijk) de gaskraan dicht te draaien en wat handelsbarièrres op te richten. Dat Amerika achter de oranjerevolutie zit is, evenals een hoop andere beweringen is in dit stuk, volledig gelul.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan het duidelijker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() Flauwekul. Het moet niet speciaal lid van de EU worden maar bij de NAVO mag het wel. In ieder geval moeten we solidair zijn met oosteuropese volkeren die los willen van Rusland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() Ik ben het met dat laatste niet eens. Juist zoals met de Arabische lente: niets dan zever.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |