![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik snap wel wat je bedoelt, maar is een wereld zonder religie nog mogelijk? Niet dat ik enige moeite heb religies af te schaffen, maar er zijn er die er alles aan zouden doen om die houvast te behouden. Het niet erkennen van religie hadden staten al moeten doen sinds ze zich scheidde met kerk. Wij zijn de werkmiddelen van God, er zijn geen tussen personen nodig. Wie is God? De houder van de logos? Onze schepper? Niemand weet het, God is 1 onzekerheid en we vullen ons leven best met zekerheden. Zoals menselijke relaties, natuur, milieu, ... God is de grote afleiding . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Duidelijk, je hebt echt heel slechte ervaringen met mannen te verwerken. M'n medeleven hoor. Gelukkig heb je nog je denkbeeldige agent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Banneling
|
![]() En u heeft een enorme grote verbeelding; vreemd dat u niet meer aan sprookjes geloofd, want heel uw taal spreekt lichtgelovigheid uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn reacties 156 en 177; mijnheer gelooft zijn eigen leugens; hij leest iets en spint er onmiddellijk zijn eigen verhaaltje rond. Het is niet door andere hooghartig uit te lachen, platvloers te behandelen en/of zijn woorden te veranderen dat men zijn eigen groot gelijk aantoont, integendeel. Dat maakt van u quantité négigeable. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Religie = regels. God = onvoorwaardelijk Vloekt in mijn logica. Bewuste mensen laten zich niet meer misleiden, maar hangen nog steeds vast aan de regels en doctrines die verder gekomen zijn uit voorgaande onderdrukking. Indien men zich bewust wordt, is men dan ook bereid te delen en op te offeren? Zoneen, is de weg nog heel lang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
OK we starten bij onszelf dan maar. Hoe start ik? Go vegan? Ik zie geen beter initiatief dan dat wat ik nu als mens kan ondernemen. En wat amok maken bij onrecht. Verder ben ikzelf een druppel in de zee ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Banneling
|
![]() Je moet niet met het moeilijke beginnen, want dan ben je verkeerd bezig. Zoek uit wat echt heel veel waarde voor je heeft en waar je veel tijd en moeite voor wil doen en koester dat en je zult je goed voelen en automatisch, omdat je je goed voelt en gelukkig bent zul je die gevoelens rondom je heen verspreiden terwijl jijzelf verder je weg gaat en verder zoekt hoe je jezelf verbetert en gelukkiger wordt. Wanneer je daarbij mijn eerste regel van mijn vrijheid eindigt waar de vrijheid van een ander begint en omgekeerd, zodat je niemand kwaad doet en waarbij je niet aanvaard dat anderen jou willen misbruiken, dan kun je geen kwaad en met een gerust hart jouw geluk verder uitbouwen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Parlementslid
|
![]() Wanneer je daarbij mijn eerste regel van mijn vrijheid eindigt waar de vrijheid van een ander begint en omgekeerd
Good luck. Pfff. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |