![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook, ... het is de chauffeur van de bestelwagen, die alle aandacht krijgt van de advocaat van die paljas met zijn BMW. Ik begrijp waarom u zo tegen me doet Jan.
![]() |
![]() |
#184 |
Minister-President
|
![]() Verwijder dit alstublieft zo snel mogelijk. Laat het gerecht z'n werk doen, het is niet aan de internetgemeente om een soort klopjacht te openen op deze man. Wat probeer je in godsnaam te bereiken met een foto van die man z'n huis hier te zetten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Burger
|
![]() Nou kijk, als zo'n bee-em-wee-ke je "droomauto" (waarom spreekt dat slag mensen eigenlijk nooit over hun droomkruiwagen, droomboormachine of droombetonmolen?) is en je leven gewoonweg perfect zou zijn wanneer je er zo eentje op je oprit zou hebben staan (wat nooit het geval zal zijn vanwege een bruine die het niet kan trekken), ben je mogelijk al snel geneigd om hen die dat wel al hebben (of in dit geval: erover kunnen beschikken) ook als perfect te gaan zien.
![]() |
![]() |
#186 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen kan dergelijke beelden vinden in Google Streetview. Niets illegaals aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Iedereen kan inderdaad beelden vinden op basis van een 'gekend' adres. Niet iedereen, kan op basis van een beeld gezien in het nieuws, gaan bepalen waar exact die locatie is. Wat hier gebeurde, is dat iemand, vermoedelijk uit de buurt (of die de plaats heeft herkent), gebruik heeft gemaakt van die kennis; en vervolgens Steetview hanteert om die locatie met iedereen te delen. Te warrig voor u?
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wist niet dat je dan meer was dan iemand anders. Zal ik mij 'misschien' ook zo een kaartje in huis moeten halen denk ik ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Gouverneur
|
![]() Kijk, dit vind ik er over. Privacy my ass als je je als een ass gedraagt op de openbare weg (dat is publiek, niet privaat), maar de man tot zijn huis volgen en zijn adres publiceren, dat gaat er over.
Maar dit wist geenszins zijn daden uit. Sorry Danny'ke en co. |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Gouverneur
|
![]() http://nieuws.vtm.be/binnenland/7467...zoekt-getuigen
Geen sprake van uitlokking aldus het VTM Nieuws zou blijken uit de beelden ervoor én de BMW rijder zou ook anderen agressief bejegend hebben. Ik denk dat Danny'ke, als alles correct blijkt te zijn, met zijn doodstraf (hilarisch) een beetje met de billen bloot staat. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Minister-President
|
![]() Wie zegt hier iets over 'illegaal'? Ik vraag me alleen af waarom je zoiets zou plaatsen. Daar kan maar 1 reden voor zijn: mensen ertoe aansporen de man met een 'bezoekje' te vereren. Als je de commentaren op sommige blogs en facebookaccounts ziet, zijn er die letterlijk zeggen dat als ze wisten wie het juist was, ze hem zouden overhoop gaan rijden of ineen gaan kloppen. Dan is iets als dit hier effe doodleuk komen linken bijzonder dom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#197 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook, ... meer daarover in de loop van deze dag zeker?
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben speciaal komen kijken omdat ik op voorhand wist dat gij en nog een paar klojo's gingen zeveren en zagen. Waarom zou ik mij nog moeten verdedigen tegenover dergelijke verzuurde simpele mensen? Het bewijs dat veel mensen verzuurd en depressief rond lopen is wel bewezen doordat er opeens al tien klachten tegen de BMW bestuurder zijn. Allemaal hopen ze dat ze met hun onnozel bakkes even op VTM kunnen komen. Op VTM omdat ze daar uit zijn op van die mooie verhalen en hun kijkers die op sensatie kicken. En laat de BMW nu verkeersagressie gedaan hebben. Punt blijft dat de maker van het filmke enkel uit was op sensatie en zijn populariteit op FB te verhogen. Dat hij daarmee andere mensen aan het kruis nagelt, zelfs een onschuldige juwelier veroordeelt hij even op zijn FB profiel, stoort hem niet. De filmmaker is dus geen woord meer waard. Verklikkers zijn persona non grata en zouden zo snel mogelijk op hun plaats moeten gezet worden. Moet morgen alles gefilmd worden en boete voor betaald worden? Of vervolgen en in de'n bak steken? Een sigarettenpeuk op de grond smijten mag ook niet maar je ziet het wel honderden keren per dag. Als filmen mag maak dan ook een nultolerantie en bestraf alles wat niet mag. Ook al is het maar het belachelijkste dat er is. Dan heb je pas een mooie haatdragende en paranoïde maatschappij. Zet ineens een paar camera's op uw geburen en bel de politie als ze teveel lawaai maken als ze in hun bed bezig zijn ![]() En kom nu niet af met burgerplicht of meldingsplicht. De filmmaker trok er zich ook niets van aan. Een op sensatiebeluste geile gast is het en meer niet. Dicaobareke gaan spelen op girofuiven en stoere praat tegen de jeugd vertellen zal hij wel beter kunnen. En ja ik ben een voorbeeldige chauffeur. Ik rij aan de snelheden die zijn toegelaten. Ik parkeer waar je mag parkeren en betaal altijd het ticket. Ik draag altijd mijn gordel en gebruik altijd mijn richtingaanwijzers. De laatste 5 (ik denk zelfs langer) jaar heb ik geen enkele boete gehad. Ik drink niets alcohol als ik met de wagen rij. Ik doe 50.000 km per jaar en heb al jarenlang geen ongeluk meer gehad waar ik in fout was. Weinigen hier zullen dit ook allemaal kunnen zeggen!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
![]() |
![]() |