![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Joden hebben een bevoorrechte positie in het Westen. Dat is niet gezond, en leidt tot echt antisemitisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() absoluut niet, hij maakt grapjes over Joden, net als zoveel komieken in deze contrijen grapjes maken over moslims. Maar ja, Joden staan natuurlijk boven moslims in het Westen, Dieudonné heeft de ongeschreven regel overtreden dat men niet lacht met Joden en ze ook niet bekritiseert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou graag eens zien dat een tijdschrift een cartoon publiceert van een orthodoxe Jood met een bom in z'n Kippah. Ongetwijfeld volgt er een hele heisa en wordt het tijdschrift verboden. Als een tijdschrift hetzelfde doet met moslims, of de paus ridiculiseert, is er geen probleem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#186 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Gouverneur
|
![]() Kunt u mij één quote geven waar hij de Holocaust ontkent?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De staat Israel ontstond deels door de vrij heftige terreur die Zionisten tegen de Britten lanceerden. Ook de moord op graaf Bernadotte is een regelrechte terreuraanslag tegen het Westen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Banneling
|
![]() Eti177, je link over potentiele energie werkt niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
2) Discriminatie is bij de wet en op dit forum verboden en daar moet je je aan houden. Punt. Bovendien vraag ik me af hoe je überhaupt een mening kunt hebben over de Holocaust. Degenen die de Holocaust in twijfel trekken, hebben zelf geen al te hoge pet op van democratie, laat staan de vrijheid van meningsuiting. Ze beroepen zich er op, zodat ze zonder gevolgen haat kunnen zaaien. 3) Je moet hoe dan ook niet mekkeren over de vrijheid van meningsuiting. Je hebt op dit forum de ene na de andere complottheorie verspreidt gebaseerd op onder anderen David Duke, de voormalige leider van de Ku Klux Klan. Ook verkondig je populaire nazistische propaganda zoals de dolkstootlegende. Citaat:
![]() 2) Liberalist is hier, zoals ik al schreef, al jaren niet meer actief. 3) Als er iemand op dit forum consequent gelul verkondigt ben jij het wel. Jij bent degene die openlijk heeft gezegd een neofascist te zijn en het fascisme als enige oplossing te zien tegen 'het zionisme' (wat dat ook precies mag wezen). Ook had jij het over 'tientallen zionistische agenten die dit forum overspoelen', terwijl er nauwelijks joden zijn op dit forum. En dan heb ik het niet eens over je vastgeroeste plaat wat betreft complottheorieën en belabberde bronopvoeringen. Citaat:
2) Jouw hele forumbestaan draait daarentegen om joden in allerlei complottheorieën te betrekken en pretendeert objectief te zijn. Dit terwijl jij zelf toegeeft een neofascist te zijn en je ook bent geband wegens antisemitisme. Ik reageer op jouw dubbele agenda en jouw intellectuele onkunde. Er is niks haaks aan voor een tweestatenoplossing te zijn tussen Israël en de Palestijnen in combinatie met mijn liberale gedachtegoed.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 15 januari 2014 om 14:59. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Banneling
|
![]() Wat is, concreet, het probleem met antisemitisme? En kunnen wij het doortrekken naar islamofobie?
Of zijn de twee dingen toch verschillend? |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Parlementslid
|
![]() Iedereen heeft het recht om uitgelachen te worden.
![]() |
#196 |
Gouverneur
|
![]() Islamofobie, net als judeofobie, zijn onderdeel van antisemitisme volgens mij. Ondertussen is er 'Israel-criticism' bijgekomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is dus allebei even erg, met als enige verschil dat je bij Joden zou kunnen spreken van een volk en dat gaat met moslims een stuk moeilijker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Banneling
|
![]() Het gaat erom dat je dezelfde lieden hebt die mensen hier buitendriehoeken voor Jodenhaat, die in andere draden het over "inteelt moslims" hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 |
Banneling
|
![]() Nee, maar ik ben benieuwd hoe zij zich eruit gaan lullen. Het excuus dat het om een godsdienst gaat is niet meer geldig vanaf dat je begint over "incest moslims" en het over volkeren begint te hebben.
Het zou te verwaarlozen zijn, moesten hun broodheren, de rijke blanke Amerikaanse judeo-protestanten, niet zo verdomd machtig zijn. |
![]() |
![]() |